Diana Skrevet 6. november 2020 #1 Del Skrevet 6. november 2020 Hei Jeg er veldig hobby fotograf med en opp og ned fotoentuisme. Det kan gå flere mnd mellom hver gang jeg plukker opp kameraet mitt. Men, jeg er nå arbeidsledig og dagene hjemme blir lange. Jeg tenker derfor å plukke opp kamera igjen etter en veldig lang pause. Kanskje noen vil være med på fototur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marwin Skrevet 9. november 2020 #2 Del Skrevet 9. november 2020 Finnes flera fotogrupper på Facebook sjekk det ut kanske du finner någon i ditt närområde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em11mily Skrevet 25. november 2020 #3 Del Skrevet 25. november 2020 Diana skrev (På 6.11.2020 den 10.46): Hei Jeg er veldig hobby fotograf med en opp og ned fotoentuisme. Det kan gå flere mnd mellom hver gang jeg plukker opp kameraet mitt. Men, jeg er nå arbeidsledig og dagene hjemme blir lange. Jeg tenker derfor å plukke opp kamera igjen etter en veldig lang pause. Kanskje noen vil være med på fototur? Hei, foto er digg. Jeg er 32 og bor i nærheten av Gardermoen, send meg noen ord om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå