AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #21 Del Skrevet 7. november 2020 6 minutter siden, Bamse20 said: Store blokker isolerer ikke alltid lyd godt. Og bor du i et gammel blokke, så er det sikkert ikke godt isolert. her jeg bor så bråker det når ytterdøra går igjen, man hører det. Men det er ikke så mye å gjøre uten om og isolere hele blokka. Noe styret neppe blir å gjøre hos deg fordi det koster masse penger. Ytterdøra er ikke noe vi merker noe spesielt godt. Det er andre dører som er mye verre. Anonymkode: 37d65...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #22 Del Skrevet 7. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, men ikke kraftige dørsmellinger. Anonymkode: 37d65...d0f Kanskje dette er en blokk for folk som slamrer med dører? Slamrerblokka? Kanskje det er du ts som skiller deg ut? Kanskje det er du som ikke følger reglene? Anonymkode: ed20b...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. november 2020 #23 Del Skrevet 7. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi tror det er muligens bygget på 60 tallet engang. Grått betongbygg med flatt tak. Kun en inngang s det er ikke lyd som forplanter seg fra andre oppganger. Vi hører naboer tisse og dusje og snakke høyt, men ikke når de snakker med lav innestemme. Anonymkode: 37d65...d0f Å herlighet, slik hadde jeg ikke klart å bo, helt grusomt å ikke kunne få tisse i fred... 😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #24 Del Skrevet 7. november 2020 8 minutter siden, FrøkenMånestråle said: Å herlighet, slik hadde jeg ikke klart å bo, helt grusomt å ikke kunne få tisse i fred... 😮 Det løser vi ved legge et lag papir i doskåla. Det er hakket værre når typen må slippe en stor fis i do Anonymkode: 37d65...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. november 2020 #25 Del Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det løser vi ved legge et lag papir i doskåla. Det er hakket værre når typen må slippe en stor fis i do Anonymkode: 37d65...d0f 😄Husker jeg var hos ei venninne som hadde en slik lofthybel for altfor mange år siden, og da hadde husverten diare når vi hadde vinkveld, det var ehm...underholdende. Der satt vi med overprisede oster og dyrere vin enn vanlig og diaremannen.😂 Men vi husker nå kvelden som om det var i går... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeshi Skrevet 7. november 2020 #26 Del Skrevet 7. november 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, men ikke kraftige dørsmellinger. Anonymkode: 37d65...d0f Bor du i en gammel og dårlig isolert blokk, kan det hende at dere må leve med dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #27 Del Skrevet 7. november 2020 22 minutter siden, Kokeshi said: Bor du i en gammel og dårlig isolert blokk, kan det hende at dere må leve med dette. Ikke dersom folk faktisk smeller med dørene med vilje. Anonymkode: 37d65...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #28 Del Skrevet 7. november 2020 55 minutter siden, FrøkenMånestråle said: 😄Husker jeg var hos ei venninne som hadde en slik lofthybel for altfor mange år siden, og da hadde husverten diare når vi hadde vinkveld, det var ehm...underholdende. Der satt vi med overprisede oster og dyrere vin enn vanlig og diaremannen.😂 Men vi husker nå kvelden som om det var i går... Hahaha Åh Hjelp! Men dere slapp hvertfall lukta? Anonymkode: 37d65...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeshi Skrevet 7. november 2020 #29 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke dersom folk faktisk smeller med dørene med vilje. Anonymkode: 37d65...d0f Hvis styret ikke finner saken verdt å undersøke videre, spørs det om ikke du må leve med dette, ja. Hvis ikke du finner en måte å finne ut hvem som eventuelt smeller sånn med dørene, og ta det opp med de. Og når du har gjort det, får du ikke gjort så mye mer med saken. Endret 7. november 2020 av Kokeshi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 7. november 2020 #30 Del Skrevet 7. november 2020 En venninne av meg bor i blokk med barna sine. De lukker ikke dører, de smeller de igjen bak seg når de går igjennom.. Hele dagen, hele kvelden og på natten hvis de står opp for å tisse e.l.... Helt ekstremt, skjønner ikke at man bryr seg så lite om andre. Når man velger å bosette seg i blokk må man også ta hensyn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. november 2020 #31 Del Skrevet 7. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hahaha Åh Hjelp! Men dere slapp hvertfall lukta? Anonymkode: 37d65...d0f Det var bare såvidt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #32 Del Skrevet 29. april 2023 Så å bo i blokk skal også medføre dårlig søvn? Jeg våkner av bråk under. Virker som de bråker bare for å vekke meg på morgenen , spesielt i helgene. Skikkelig sære greier Anonymkode: ca9ed...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #33 Del Skrevet 30. april 2023 Kan være en vrang dør. Da kan døren bare fikses. Anonymkode: 3e843...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #34 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.11.2020 den 19.24): Jeg og samboeren bor for tiden i en blokk hvor noen smeller kraftig med dører flere steder og gjerne flere ganger i løpet av dagen og kvelden. Dette er så kraftig støy at det går ut over flere andre naboer og bygget rister hver gang. Det er muligens noen som smeller med dører bååde i leiligheter og i boder, og vi har gitt beskjed til styret men så langt er det ikke blitt gjort noe for å ta synderne. Det er helt utrolig at noen holder på slik enda det står klart og tydelig i ordensreglene at man skal ta hensynt til naboer og ikke støye unødg. Hvordan fikk dere bukt med problemet og fant ut av hvem som sto bak bråket? Anonymkode: 37d65...d0f Bor det en narkis der? Da er det nok han. Av en eller annen grunn smeller alltid narkiser med dørene. Anonymkode: a1987...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #35 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bor det en narkis der? Da er det nok han. Av en eller annen grunn smeller alltid narkiser med dørene. Anonymkode: a1987...3b5 Eller alkiser. Hilsen min nabo Anonymkode: 5c815...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #36 Del Skrevet 30. april 2023 Jeg hører nesten ingen lyder fra dørlukking her jeg bor. Jeg lukker dørene helt normalt og rolig. Da blir det bare en klikkelyd og kanskje et lite dunk. Jeg hører heller ikke noe fra naboene når jeg sitter inne. Anonymkode: d3bcb...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #37 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 6.11.2020 den 22.31): Det lønner seg å finne seg et gjemmested. Rundt en trapp, bak en påle, under et pledd? Så ser du nok hvem som smeller. Og SÅ kan du ringe viltnemda og få hjelp med avlivning. Anonymkode: 5619e...120 Det hadde vært fantastisk hvis det var en mulighet😊 men dessverre så er det ikke mulig. Anonymkode: ca9ed...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #38 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 18.46): Jeg hører nesten ingen lyder fra dørlukking her jeg bor. Jeg lukker dørene helt normalt og rolig. Da blir det bare en klikkelyd og kanskje et lite dunk. Jeg hører heller ikke noe fra naboene når jeg sitter inne. Anonymkode: d3bcb...f62 Det er jo ikke så rart at du ikke hører noe fra naboene dine hjemme, hvis du sitter inne. Besøkstiden er vel mest forbeholdent familie. Anonymkode: 5619e...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #39 Del Skrevet 6 timer siden Naboen under meg.Bare hun som holder på sånn. psycho bitch.Godt voksen dame i tillegg.Det er sprøtt hvor merkelige enkelte er. Anonymkode: 71e32...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå