Sjela Skrevet 18. januar 2021 #501 Del Skrevet 18. januar 2021 Elsoo skrev (1 time siden): @Sjela jeg kjøpte skinnyjeans fra h&m. Syns de er greie og komfortable. Hvilke har du brukt før? Jeg hadde en skinnyjeans tidligere fra HM& som jeg likte veldig godt, men arvet videre. Og så brukte jeg noen svarte treggings derfra tidligere og det var det jeg trodde jeg hadde kjøpt nå også, men disse var i et helt annet type stoff 😬😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 18. januar 2021 #502 Del Skrevet 18. januar 2021 @Elsoo takk ❤️ Var i ca uke 9 da symptomene forsvant. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 18. januar 2021 #503 Del Skrevet 18. januar 2021 10 hours ago, MiaHI said: I dag var jeg på første svangerskapskontroll hos lege (er 8+4 i dag). Tok celleprøve fordi det er rundt tre år siden sist, og det hadde kommet en god del friskt blod nå etter jeg kom hjem. Både i truseinnlegg og når jeg tørket meg. Var også en liten klump koagulert blod😕 Jeg har tatt celleprøver flere ganger tidligere, og bare blødd bittelitt, hvis noe i det hele tatt. Vil tro det bare er pga skjøre slimhinner, men syns det er skummelt å blø! Forstår at du blir bekymret. Jeg er plaget med blødninger, og det er helt grusomt. Men jeg tror det er som du sier at du blør pga skjøre slimhimmer. Man kan jo begynne å blø etter samleie, så en celleprøve kan nok også forårsake en blødning. Om det ikke avtar kan du jo evt kontakt legen din ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 19. januar 2021 #504 Del Skrevet 19. januar 2021 89jenta skrev (19 timer siden): @Elsoo takk ❤️ Var i ca uke 9 da symptomene forsvant. Hvordan det? Jeg leste om HCG-peak og den skal peake mellom 7-8 uker. Så tenkte kanskje at det var naturlig at symptomene dine avtok.. For min egen del håper jeg at peaken er nå i uke 8, for jeg er skikkelig uggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 19. januar 2021 #505 Del Skrevet 19. januar 2021 Elsoo skrev (14 minutter siden): Jeg leste om HCG-peak og den skal peake mellom 7-8 uker. Så tenkte kanskje at det var naturlig at symptomene dine avtok.. For min egen del håper jeg at peaken er nå i uke 8, for jeg er skikkelig uggen Aha skjønner ☺️ Fastlege og jordmor mener alt skal være i orden. Men jeg synes det e skummelt likevel. Får håpe det er peak hos deg nå ja. Krysser fingrene for at du slipper å være uggen så lenge 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 19. januar 2021 #506 Del Skrevet 19. januar 2021 12+0 i morgen! Jeg er så spent på om alt er bra med mini. Har time klokken 11 og gruer og gleder meg. Det ene øyeblikket føler jeg meg ikke gravid, for i det neste å være veldig kvalm. Mannen min skal være med i morgen siden jeg forklarte han at dette var kanskje eneste sjanse han fikk med tanke på corona og sykehusrestriksjoner ved oul. Sist ville han være med på alt, men det er vel litt mer sånn jaja når det er nummer to det er snakk om Er det flere som sliter med fordøyelsen? Her har det vært så krise at jeg måtte innom apoteket i helgen og skaffe noen hjelpemidler. Jeg har nesten fått panikk i og med alt har stått bom fast. Nå håper jeg formen blir stigende slik at bevegeligheten øker. Tror hjemmekontor og stillesittende må ta på seg en del av skylden. Og så må jeg bli flinkere til å drikke mer. Altfor dårlig på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 19. januar 2021 #507 Del Skrevet 19. januar 2021 @Sjela masse lykke til på ultralyd i morgen! Vi skal også imorgen, 10:45🤭 Grugleder meg! Jeg sliter også med fordøyelsen og har begynt med probiotika, men vet ikke helt om det hjelper enda... På kveldstid er jeg så oppblåst og merker at fordøyelsen går tregere... Lurer på om jeg skal prøve macrogol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 19. januar 2021 #508 Del Skrevet 19. januar 2021 Lykke til på UL begge to @Sjela og @Elsoo 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 19. januar 2021 #509 Del Skrevet 19. januar 2021 Lykke til @Sjela og @Elsoo ❤️ Så spennende å få hilse på de små! 🥰 Takk for alle trøstende ord i helgen når jeg hadde en ny blødning. Den varte 2-3 dager. Aldri friskt, rødt blod. Men nå ser det heldigvis ut til at det har gitt seg helt 🙏 Har vært på hyttetur til i dag og hatt 2 dager fri. Trengte det. Kjenner jeg stresser mtp jobb i morgen. Ettermiddagene forrige uke var ikke gøy. Klarer ikke helt å takle jobb, mamma til 3åring, hus, være kone og ha tid til meg selv. Har også litt lavt blodtrykk og blir svimmel daglig. I tillegg til disse blødningene. Var helt på gråten/gråt flere ettermiddager forrige uke fordi jeg var så sliten. Skal se an disse 3 dagene mot helgen, men vurderer å høre med legen om en sykemelding, evt gradert sykemelding. Hva hadde dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 19. januar 2021 #510 Del Skrevet 19. januar 2021 Lykke til @Sjela og @Elsoo 🥰 jeg går selv og tripper for å komme til de gylende 12! Har også slitt med fordøyelsen, men jeg snuser og prøver å trappe ned, så i dag kjøpte jeg Läcerol med havsalt, og en halv boks fikk fart på sakene 😂😂😂😂 vettu hva, @vret, jeg hadde sykemeldt meg! Det er tøft med en 3 åring og være gravid!! Jeg sykemeldte meg selv i tre dager forrige uke av samme årsak, jeg var så sliten og dårlig form at jeg var redd jeg skulle møte veggen, jeg har ei på 8 og en på 2 ellers, dagene blir for intensive! Følg magefølelsen og vær egoistisk, det er lov ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 19. januar 2021 #511 Del Skrevet 19. januar 2021 Gjør det som føles rett for deg @vret! Ingen kommer til å takke deg for at du ikke tok noen sykedager i svangerskapet. Skjønner godt du er sliten, og hadde nok bedt legen om det samme selv. Å presse seg mer enn nødvendig gjør fort at en ender opp med et mye lenger sykefravær til slutt også. Ville uansett tatt en oppfølging med lege med tanke på blødninger og da også da forklare hvordan hverdagen din nå er og føles Snuser du onico da @Håkkimom? Jeg sluttet før vi begynte å prøve og da trappet jeg ned med onico med mint og syntes det fungerte veldig greit Jeg er også veldig glad i lakris. Smakt mentos med lakris? Mint og lakris i kombinasjon! Nam! Må alltid ha med meg noen pakker når jeg er innom Normal😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 20. januar 2021 #512 Del Skrevet 20. januar 2021 Lykke til på ul idag @Sjela og @Elsoo🥰 Jeg lurer på om jeg kanskje kjente bevegelse i magen i morges 🤔 Men så tenker jeg det er kanskje litt tidlig 🙈 er 13 +3.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 20. januar 2021 #513 Del Skrevet 20. januar 2021 Sjela skrev (14 timer siden): Gjør det som føles rett for deg @vret! Ingen kommer til å takke deg for at du ikke tok noen sykedager i svangerskapet. Skjønner godt du er sliten, og hadde nok bedt legen om det samme selv. Å presse seg mer enn nødvendig gjør fort at en ender opp med et mye lenger sykefravær til slutt også. Ville uansett tatt en oppfølging med lege med tanke på blødninger og da også da forklare hvordan hverdagen din nå er og føles Snuser du onico da @Håkkimom? Jeg sluttet før vi begynte å prøve og da trappet jeg ned med onico med mint og syntes det fungerte veldig greit Jeg er også veldig glad i lakris. Smakt mentos med lakris? Mint og lakris i kombinasjon! Nam! Må alltid ha med meg noen pakker når jeg er innom Normal😬 Åh! I wish det var det jeg snusa, men nei 😵 er nok helt vanlig snus med nikotin 😂 jeg har snusa i så mange år, og i svangerskapene jeg har gått gjennom, at til og med legen min sa «det er nok mer farlig for fosteret at du IKKE snuser» men, jeg trapper ned og det beste er jo selvfølgelig å slutte 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 20. januar 2021 #514 Del Skrevet 20. januar 2021 Huff har fått summet meg litt etter ultralyden men det viser seg at det var missed abortion fosteret hadde sluttet å vokse like etter sist ultralyd.... vi hadde jo spontanabort sist der jeg begynte og blød. Da mistet jeg også alle symptomene. Nå følte jeg meg jo så gravid og tenkte at det skjer jo ikke to ganger etter hverandre!!! Men så gjorde det det.... Huff faen så fælt og trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 20. januar 2021 #515 Del Skrevet 20. januar 2021 Elsoo skrev (10 minutter siden): Huff har fått summet meg litt etter ultralyden men det viser seg at det var missed abortion fosteret hadde sluttet å vokse like etter sist ultralyd.... vi hadde jo spontanabort sist der jeg begynte og blød. Da mistet jeg også alle symptomene. Nå følte jeg meg jo så gravid og tenkte at det skjer jo ikke to ganger etter hverandre!!! Men så gjorde det det.... Huff faen så fælt og trist Ånei!!!! Føler så med deg 😢😢😢😢 det er helt jævlig!!! Sender deg mange klemmer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 20. januar 2021 #516 Del Skrevet 20. januar 2021 14 minutter siden, Elsoo said: Huff har fått summet meg litt etter ultralyden men det viser seg at det var missed abortion fosteret hadde sluttet å vokse like etter sist ultralyd.... vi hadde jo spontanabort sist der jeg begynte og blød. Da mistet jeg også alle symptomene. Nå følte jeg meg jo så gravid og tenkte at det skjer jo ikke to ganger etter hverandre!!! Men så gjorde det det.... Huff faen så fælt og trist Ånei dette var helt forferdelig å lese. Dette er urettferdig og må være utrolig leit å oppleve det - og igjen Jeg håper det går bra med deg, sender deg masse klemmer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 20. januar 2021 #517 Del Skrevet 20. januar 2021 (endret) Har du forsøkt å veksle med eksempelvis onico eller andre slike typer, @Håkkimom? Skjønner det er vanskelig etter mange år. For min del merket jeg at det gjerne var de to første i løpet av en dag som "ga meg noe". De andre var mer vanen av å ha noe under leppa. Det er alltid vanskelig å omprogrammere seg i forhold til vanene våre, men jeg har trua på deg veldig trist å lese @Elsookondolerer så mye! Sender meg mange gode tanker og virtuelle klemmer Vi hadde en veldig fin opplevelse i dag. Mini ble målt til 5.5 cm fra hode til rumpe. Er utrolig fascinert over hvor detaljert alt sammen er med tanke på størrelsen. Det var godt å få bekreftet at alt så godt ut og at 12+0 stemte på en prikk 🥰 Endret 20. januar 2021 av Sjela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 20. januar 2021 #518 Del Skrevet 20. januar 2021 @Elsoo neeeeei... dette var utrolig trist å høre 😢 det er så utrolig urettferdig.. sender meg mange virituelle klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 20. januar 2021 #519 Del Skrevet 20. januar 2021 Sjela skrev (1 time siden): Har du forsøkt å veksle med eksempelvis onico eller andre slike typer, @Håkkimom? Skjønner det er vanskelig etter mange år. For min del merket jeg at det gjerne var de to første i løpet av en dag som "ga meg noe". De andre var mer vanen av å ha noe under leppa. Det er alltid vanskelig å omprogrammere seg i forhold til vanene våre, men jeg har trua på deg Jepp! Har ingen effekt! Jeg har snusa i så mange år at jeg faktisk blir fysisk dårlig... så det er umulig å slutte, men å trappe ned er også bra, sånn sett er det litt kjedelig at jeg ikke kasta opp, for da hadde jeg nok klart meg uten snus også 😂 snuser jo vesentlig mindre når jeg er kvalm, så er trappet ned rikelige mengder heldigvis 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 20. januar 2021 #520 Del Skrevet 20. januar 2021 @Elsoo Dette var kjempe trist 😔 Forferdelig at du må gå gjennom dette😢 Sender mange klemmer💙 @Håkkimom Jeg har snuset i 18 år, å da helt sykt mye ( 1 eske om dagen)🙈 Men har faktisk klart å slutte med de 2 første.. Denne gangen måtte jeg gå over til onico, det har jo ingenting for seg.. Men man trenger å kjenne at det er noe i leppa🤣 Skikkelig psykisk🤣 Skjønner det er vanskelig å slutte!😁 Men onico er verdt å prøve 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå