Gjest Airman Skrevet 4. november 2020 #1 Del Skrevet 4. november 2020 Norges beste Youtuber? Med seertall som går opp til svimlende 50-160 000. Hun utklasset mangen programmer som NRK har. En virkelig svelvikdronning 🙂👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airman Skrevet 4. november 2020 #2 Del Skrevet 4. november 2020 7 minutter siden, Airman skrev: Norges beste Youtuber? Med seertall som går opp til svimlende 50-160 000. Hun utklasset mangen programmer som NRK har. En virkelig svelvikdronning 🙂👏 Må korrigere meg selv, hun har over 200 000 seere på enkelte videoer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Talentedmrripley Skrevet 7. mars 2023 #3 Del Skrevet 7. mars 2023 Hun dukker stadig opp i sponsede innlegg på Snapchat hos meg. Gjør hun det hos andre òg? Måtte google henne, og det ser ut som hun har gått opp i vekt utfra bildene jeg kan finne av henne, men hun ser ordentlig råflott ut nå 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 7. mars 2023 #4 Del Skrevet 7. mars 2023 Talentedmrripley skrev (3 timer siden): Hun dukker stadig opp i sponsede innlegg på Snapchat hos meg. Gjør hun det hos andre òg? Måtte google henne, og det ser ut som hun har gått opp i vekt utfra bildene jeg kan finne av henne, men hun ser ordentlig råflott ut nå 👌 Hun har laget en video om det på Instagram 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Talentedmrripley Skrevet 7. mars 2023 #5 Del Skrevet 7. mars 2023 50 minutter siden, Despicable Me said: Hun har laget en video om det på Instagram 😊 Ah, her ja: https://www.instagram.com/reel/CpffWu7oIkv/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Leit å høre at hun ikke føler seg så bra, men personlig synes jeg hun er flottere nå enn før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 8. mars 2023 #6 Del Skrevet 8. mars 2023 20 hours ago, Talentedmrripley said: Ah, her ja: https://www.instagram.com/reel/CpffWu7oIkv/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Leit å høre at hun ikke føler seg så bra, men personlig synes jeg hun er flottere nå enn før Du syns alvorlig fedme er råflott? Deg om det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Talentedmrripley Skrevet 8. mars 2023 #7 Del Skrevet 8. mars 2023 10 minutter siden, Centimeteren said: Du syns alvorlig fedme er råflott? Deg om det Fedme? Er du gal? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 9. mars 2023 #8 Del Skrevet 9. mars 2023 21 hours ago, Centimeteren said: Du syns alvorlig fedme er råflott? Deg om det alvorlig fedme????? ER DU SPIK SPENNA IDIOT ELLER? Sara lider absolutt ikke av alvorlig fedme. Det burde du holde deg for god til å skrive. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå