Gå til innhold

Mira Craig


Gjest Airman

Anbefalte innlegg

En kraftig dame med fillere i ansiktet, er det mest opplagte når man ser på hennes Instagram-konto. 
Men det er jo personligheten som er avgjørende. Har ikke sett farmen, men det er oppsiktsvekkende at hun ikke fikk returnere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

In absentia skrev (13 timer siden):

Er det psykisk sykdom vi er vitne til her? Hun presterer jo å krangle med absolutt alle hun møter, og så ser hun atpåtil på seg selv som «offeret» etterpå...

Nå synes jeg at Linni heller ikke kom spesielt heldig ut av dette heller...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Mira oppførte seg ikke bra på Torpet. Men det gjorde heller ikke de siamesiske tvillingene. Det var de to mot henne hele tiden.  Svein eller Linni kunne jo knapt snakke med Mira, uten at den andre var til stede. Og det må nok føles ubehagelig når alt skulle tas opp i plenum.  Svein og Linni kunne jo ikke engang pusse tennene sine uten å støtte seg til hverandre. 

Og Mira hadde helt rett i at det var feigt å velge henne ut i kamp mot John Arne. Hadde Svein hatt litt baller, hadde han tatt den kampen selv. Men John Arne viste seg å være en ekte gentleman, og valgte en gren som hun også kunne vinne. Og vant:) 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagaP skrev (6 timer siden):

Nå synes jeg at Linni heller ikke kom spesielt heldig ut av dette heller...

Nettop , Linni er jo helt avhengig av Svein der inne og de to mot Mira hele tiden , kan ikke ha vært lett

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott

Jeg ser ikke på Torpet, men hat sett snutter i avisen derfra. For meg virker det som om begge jentene trenger psykiatrisk hjelp, og han der Svein virker som en stor dust.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (2 timer siden):

Jeg ser ikke på Torpet, men hat sett snutter i avisen derfra. For meg virker det som om begge jentene trenger psykiatrisk hjelp, og han der Svein virker som en stor dust.

 

 

Samme inntrykk sitter jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (10 timer siden):

Joda, Mira oppførte seg ikke bra på Torpet. Men det gjorde heller ikke de siamesiske tvillingene. Det var de to mot henne hele tiden.  Svein eller Linni kunne jo knapt snakke med Mira, uten at den andre var til stede. Og det må nok føles ubehagelig når alt skulle tas opp i plenum.  Svein og Linni kunne jo ikke engang pusse tennene sine uten å støtte seg til hverandre. 

Og Mira hadde helt rett i at det var feigt å velge henne ut i kamp mot John Arne. Hadde Svein hatt litt baller, hadde han tatt den kampen selv. Men John Arne viste seg å være en ekte gentleman, og valgte en gren som hun også kunne vinne. Og vant:) 

Jeg er så enig i dette! At folk ikke ser det psykologiske med to mot en hele jævla tiden. Jeg liker Linni, men hun er faktisk en smule utspekulert. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (3 timer siden):

Jeg er så enig i dette! At folk ikke ser det psykologiske med to mot en hele jævla tiden. Jeg liker Linni, men hun er faktisk en smule utspekulert. 

Henne, Mira og John Arne Riise har omgåttes hverandre i årevis.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (På 30.1.2021 den 13.48):

Jeg er så enig i dette! At folk ikke ser det psykologiske med to mot en hele jævla tiden. Jeg liker Linni, men hun er faktisk en smule utspekulert. 

jo jeg tenkte også at det var sånn og det er selvfølgelig ubehagelig! men når jeg så episoden med espen nede i båten, der han rolig om og om igjen ber henne la være å løsne båten og hun bare gjør det! Jeg hadde klikka! Å alt dette for å hente en fjær? Mens stakkar mannen sto og plagdes med et fiskegarn så bare MÅTTE hun ta båten som han sto i? Fullstendig overkjøring! Da skjønte jeg hvor slitsom å vanskelig det måtte være viss det er sånn hun håndterer alle situasjoner. Det skal jo litt til at produskjonen griper inn og jeg tenker at det ikke bare er linni og svein hun har havnet på kant med. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullrulle skrev (7 minutter siden):

jo jeg tenkte også at det var sånn og det er selvfølgelig ubehagelig! men når jeg så episoden med espen nede i båten, der han rolig om og om igjen ber henne la være å løsne båten og hun bare gjør det! Jeg hadde klikka! Å alt dette for å hente en fjær? Mens stakkar mannen sto og plagdes med et fiskegarn så bare MÅTTE hun ta båten som han sto i? Fullstendig overkjøring! Da skjønte jeg hvor slitsom å vanskelig det måtte være viss det er sånn hun håndterer alle situasjoner. Det skal jo litt til at produskjonen griper inn og jeg tenker at det ikke bare er linni og svein hun har havnet på kant med. 

Hun er veldig mye. Men uansett så blir det mye psykologi i settingene. Nei, enkel er hun ikke. Tror ingen kan påstå det 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

I podcasten Topp 3 sier Espen Thorsen at en del av dramaet handlet om deltagerne kjempet om tv-tid!😆 Svein og linni er jo veteraner i reality, og Mira mente kameraene var på de hele tiden. Forklarer jo hvorfor både Svein og linni trakk seg når de følte de hadde nok tv-tid, og slappp unna å tape noe konkurranse. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svevendemeg skrev (På 28.2.2021 den 10.41):

I podcasten Topp 3 sier Espen Thorsen at en del av dramaet handlet om deltagerne kjempet om tv-tid!😆 Svein og linni er jo veteraner i reality, og Mira mente kameraene var på de hele tiden. Forklarer jo hvorfor både Svein og linni trakk seg når de følte de hadde nok tv-tid, og slappp unna å tape noe konkurranse. 

Sloss om tvtid??

Den forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/1/2021 at 4:53 PM, O.G. said:

Sloss om tvtid??

Den forstår jeg ikke.

Mange (de fleste?) kjendisene er med på farmen/torpet for å tjene penger på en eller annen måte, de vil ha oppmerksomhet, og da er det jo best å være mest mulig på tv-skjermen. 
Ifølge Espen ble altså Mira sur pga kamerafolket filmet de andre mer enn henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NoDiablo
O.G. skrev (På 1.3.2021 den 16.53):

Sloss om tvtid??

Den forstår jeg ikke.

Dessuten handler det mye om hvordan man skjønner seg fremstilt. Kjendisene har allerede erfaring med hva klippere og regi utgjør i motsetning til nybegynnere i reality-faget. Redigering og etterarbeid har mye å si.
Jeg vet noe om dette siden jeg har jobbet bak kamera på tilsvarende realityshows.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NoDiablo skrev (7 timer siden):

Dessuten handler det mye om hvordan man skjønner seg fremstilt. Kjendisene har allerede erfaring med hva klippere og regi utgjør i motsetning til nybegynnere i reality-faget. Redigering og etterarbeid har mye å si.
Jeg vet noe om dette siden jeg har jobbet bak kamera på tilsvarende realityshows.

Ok, da har jeg et spørsmål: Jeg synes disse reality tv-seriene virker skriptet, er de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...