Gå til innhold

Mira Craig


Gjest Airman

Anbefalte innlegg

Er vel Norges lekreste 38 åring. Det er 16 år siden hun hersket med gode musikkvideoer og konserter og ser ikke en dag eldre ut idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonymus1986 skrev:

Hun har alltid hatt en deilig kropp. Kurvete og "thicc"

MILF

Kan ikke si meg mer enig  🙂 hun fikk noen kilo extra oppover i årene, men hun kler det, deilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det virkelig ingen som har noe inngående, positivt å si om hennes artistiske stemmevri
og musikkalske retning? Nu blir jeg litt besviken altså, gutter. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Men er det virkelig ingen som har noe inngående, positivt å si om hennes artistiske stemmevri
og musikkalske retning? Nu blir jeg litt besviken altså, gutter. 

Jeg liker de rytmiske opplevelsene med musikken og den dype stemmen. Absolutt, syntes kanskje hun bør prøve litt andre stilarter også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg se etter henne på instagram. Pent ansikt fortsatt, men herlighet så kleint og vulgært innhold. Bare deigete selfier og vulgære bilder i undertøy. Pinlig nok fra ungdommer, men man skulle jo håpe en på 38 hadde noe mer å komme med.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det ikke skader noen, så må folk få lov å gjøre hva man vil. Nå er vel hun å blitt designer, så "kleint og vulgært" er faktisk helt ok. Pen dame, digget henne før og skulle ønske hun stakk seg mer frem i rampelyset f.eks skal vi danse, farmen eller 71grader Nord+++ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2020 den 20.21, PollyPocket skrev:

Så lenge det ikke skader noen, så må folk få lov å gjøre hva man vil. Nå er vel hun å blitt designer, så "kleint og vulgært" er faktisk helt ok. Pen dame, digget henne før og skulle ønske hun stakk seg mer frem i rampelyset f.eks skal vi danse, farmen eller 71grader Nord+++ 

Hun var med i Farmen Kjendis. Der var hun litt vel «høylytt». Men ville gjerne sett henne i «skal vi danse». 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Spyflua skrev (8 timer siden):

Så henne på Torpet nå nettopp. Mer slitsom og ufordragelig dame skal en lete lenge etter

Enig! Har møtt henne privat i en situasjon hvor hun klikket  helt. På en helt uskyldig som bare gjorde jobben sin. Ufordragelig, med alt for høye tanker om seg selv. Faktisk noe av det verste jeg har sett.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (På 5.11.2020 den 19.29):

Jeg ser godt at hun nærmer seg førti, for å si det sånn.

😂 Der kom det ett oppgulp ja. Egentlig som forventet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig pen , men burde droppet restylanen i overleppa .

Såg på instagrammen hennes at det er veldig trutmunn og fjortisposeringer - det burde det vært en aldersgrense på 🤔

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg dør av henne på torpet! Det har vært drama hele natta med grining og roping, men når kameraene kommer på så later hun som ingenting. De andre prøver å snakke med henne, men hun påstår det ikke har vært noe krangel. Jeg ler meg skakk. Dog med en liten bismak, for dama virker jo ikke helt i vadder.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ei jeg ville hatt noe med å gjøre, for å si det sånn 😆🙈 etter å ha sett torpet.. Jesus for ei dame 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (På 18.1.2021 den 22.19):

Ikke ei jeg ville hatt noe med å gjøre, for å si det sånn 😆🙈 etter å ha sett torpet.. Jesus for ei dame 😂

Så måten hun var på i «farmen kjendis» var altså... det er slik hun bare er da altså. 😮

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (På 16.1.2021 den 10.42):

😂 Der kom det ett oppgulp ja. Egentlig som forventet. 

Oppgulp?

En kvinne ser som oftest reel alder på en annen kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...