Gjest lillepersille123 Skrevet 22. januar 2021 #21 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) . Endret 29. april 2021 av lillepersille123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. januar 2021 #22 Del Skrevet 22. januar 2021 lillepersille123 skrev (18 timer siden): Hun er helt forferdelig Kjenner du henne personlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 25. januar 2021 #23 Del Skrevet 25. januar 2021 Tråden er ryddet for krenkende og spekulerende innlegg. Sol. admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 25. januar 2021 #24 Del Skrevet 25. januar 2021 Hun gjør seg veldi dårlig på TV. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 26. januar 2021 #25 Del Skrevet 26. januar 2021 null selvinnsikt jo! Går rett inn i forsvar/angrep av hver minste ting 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poyse Skrevet 26. januar 2021 #26 Del Skrevet 26. januar 2021 Hun må ha fått ekstra betalt, for å fremstå som helt psyko 😱😱😱 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 26. januar 2021 #27 Del Skrevet 26. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (På 16.1.2021 den 10.42): 😂 Der kom det ett oppgulp ja. Egentlig som forventet. Litt nysgjerrig; hvorfor trekker du fram denne kommentaren som oppgulp? Dama blir jo kalt både det ene og det andre i stort sett alle kommentarer her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 28. januar 2021 #28 Del Skrevet 28. januar 2021 Det er visst ikke spekulasjoner lenger. dama fikk beskjed om å ikke returnere etter at hun tråkket over... var visst mye mer drama enn vi fikk se! hun virker jo helt umulig å forholde seg til. å den episoden med garnet, jeg hadde klikka hadde jeg vært espen! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 28. januar 2021 #29 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg ler masse, og takker for god underholdni g. Drama gjør seg på TV. Har ingenting i mot henne. Hun er så langt fra "typisk norsk" en kan komme, så skjønner at noen blir sjokkerte. Syns hun er veldig mye og ganske diva 😄 og veldig vakker da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 28. januar 2021 #30 Del Skrevet 28. januar 2021 hun må være syk.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 29. januar 2021 #31 Del Skrevet 29. januar 2021 Noen fler som reagerer på 38-åringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 29. januar 2021 #32 Del Skrevet 29. januar 2021 Oh yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 29. januar 2021 #33 Del Skrevet 29. januar 2021 In absentia skrev (2 minutter siden): Noen fler som reagerer på 38-åringen? Det er allerede en tråd om henne rett nedenfor her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 29. januar 2021 #34 Del Skrevet 29. januar 2021 SoWhat? skrev (På 28.1.2021 den 12.10): Jeg ler masse, og takker for god underholdni g. Drama gjør seg på TV. Har ingenting i mot henne. Hun er så langt fra "typisk norsk" en kan komme, så skjønner at noen blir sjokkerte. Syns hun er veldig mye og ganske diva 😄 og veldig vakker da. Men er hun egentlig -så- vakker? Synes ikke at hun er uattraktiv, langt i fra, men chubby og sur diva er liksom ikke det jeg forbinder med skjønnhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 29. januar 2021 #35 Del Skrevet 29. januar 2021 In absentia skrev (1 minutt siden): Men er hun egentlig -så- vakker? Synes ikke at hun er uattraktiv, langt i fra, men chubby og sur diva er liksom ikke det jeg forbinder med skjønnhet. Ja, hun er "egentlig" så vakker. Alle med øyne kan vel se det? Man trenger ikke å være tynn for å være vakker. Kilo har lite med det å gjøre syns jeg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 29. januar 2021 #36 Del Skrevet 29. januar 2021 SoWhat? skrev (13 minutter siden): Ja, hun er "egentlig" så vakker. Alle med øyne kan vel se det? Man trenger ikke å være tynn for å være vakker. Kilo har lite med det å gjøre syns jeg. Enig hun er smellvakker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 29. januar 2021 #37 Del Skrevet 29. januar 2021 Er det psykisk sykdom vi er vitne til her? Hun presterer jo å krangle med absolutt alle hun møter, og så ser hun atpåtil på seg selv som «offeret» etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 29. januar 2021 #38 Del Skrevet 29. januar 2021 In absentia skrev (1 time siden): Men er hun egentlig -så- vakker? Synes ikke at hun er uattraktiv, langt i fra, men chubby og sur diva er liksom ikke det jeg forbinder med skjønnhet. Ja, hun er sint og pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 29. januar 2021 #39 Del Skrevet 29. januar 2021 In absentia skrev (4 timer siden): Men er hun egentlig -så- vakker? Synes ikke at hun er uattraktiv, langt i fra, men chubby og sur diva er liksom ikke det jeg forbinder med skjønnhet. Jeg var inne på Instagrammen hennes nå. Sminke kan virkelig gjøre underverk. Med sminke ser hun ut som en helt annen dame enn hun gjør i virkeligheten. Syntes ikke hun er spesielt vakker, men vanlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillepersille123 Skrevet 30. januar 2021 #40 Del Skrevet 30. januar 2021 Joda hun er vakker helt visuelt sett, men blir desverre svært lite attraktiv og pen når hun åpner munnen å man blir vitne til personligheten. Husk at karisma, trekk og utstråling har 80% å bety om man betegnes som vakker eller ei. I mine øyne er Mira mindre pen. (Pga personlighet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå