AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #81 Del Skrevet 4. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er ikke fabrikkert. Om du mener at de er det så må du nesten underbygge det. Anonymkode: 670c8...5f0 Det er klipt. Om en hadde gjort/ leita/ ville funnet samme slags klipp med Trump kunne de kanskje funnet samme. De har samlet videoer, klipt og fått det til å se mistenkelig ut. Jeg påstår ingen ting, jeg sier bare du bør være kildekritisk. Det er du som påstår pedofili, at det ikke er fabrikkert Anonymkode: c815e...dc6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #82 Del Skrevet 4. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er klipt. Om en hadde gjort/ leita/ ville funnet samme slags klipp med Trump kunne de kanskje funnet samme. De har samlet videoer, klipt og fått det til å se mistenkelig ut. Jeg påstår ingen ting, jeg sier bare du bør være kildekritisk. Det er du som påstår pedofili, at det ikke er fabrikkert Anonymkode: c815e...dc6 Du får leite da. Og som jeg da så finnes dette som sammenhengende film på youtube, så det må i tilfelle være en falsk seremoni da, som ble vist på TV. Anonymkode: 670c8...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #83 Del Skrevet 4. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da var du kritisk til Clinton og Obama også da? Forøvrig handler ikke Epstein Island kun om unge jenter og gamle griser. Epstein var en betalt puppet, en mann uten utdanning som ble betalt for å være ansiktet utad, en de kunne kaste etter bruk. Clinton, Obama, Soros etc brukte Epstein Island som laboratorie for å fremstille Adrenocrome og hadde drapsorgier med babyer, barn, kvinner og avlet avkom mellom mennesker og dyr. Biden har vært ved deres side i 47 år. Hvordan tror du ellers de har klart å holde på så lenge? Som Trump sa på sitt siste rally etter å ha vist et klipp av Bidens uttalelser de siste året under Bidens "rallyer": "And THIS IS NOT EVEN THE WORST OF IT!". Før han ser trist ut over forsamlingen. Man skal være blind og dum som ikke evner å se hvor bra Trump er for USA OG RESTEN AV VERDEN. Han har endra på en helt drøss med ting de andre hadde gått til valg på men som ALDRI gjorde noe med, derimot lot de djevelskapen fortsette som før. Han har skrevet EXECUTIVE ORDERS for å få slutt på sextraffikking, pedofili, menneskehandel osv osv osv. Og dette er bare en eneste ting av alt han har gjort som han LOVDE i 2016. Det er så mange mennesker som vil pisse i buksene sine når de innser at de er de neste på lista over de som vil bli satt i fengsel og dømt til døden (pga alvorlige lovbrudd mot mennesker). De kommer til å ta selvmord frivillig når de skjønner at det ikke finnes ett eneste sted å gjemme seg. Så til deg TS som tydeligvis har en greie med å synes at enkelte navn i eliten er "KJEKKE". Kanskje på tide å se hvem disse menneskene egentlig er før du begynner å sikle etter dem. For de som vil ha beviser.. Det kommer. og det kommer fort. Det bkir virkelig sjokkerende for alle de som har nektet å ta inn over seg hva som egentlig foregår under overflaten. THE BEST IS YET TO COME. WWGAWG1 Ha en ellers fin dag! Anonymkode: 13fb3...dd4 Vet du hva? du har nok mye bedre innsikt i amerikansk politikk enn meg. Men du siterte meg, tatt ut i fra en litt annen sammenheng. Jeg har ikke tonet flagg for hvem jeg er for eller imot. Jeg er kun opptatt av å være kritisk til å bli naivt påvirket av valgpropaganda, og av å dømme noen før de er dømt, kun på basis av grunn bildebruk. Anonymkode: c815e...dc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #84 Del Skrevet 4. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da var du kritisk til Clinton og Obama også da? Forøvrig handler ikke Epstein Island kun om unge jenter og gamle griser. Epstein var en betalt puppet, en mann uten utdanning som ble betalt for å være ansiktet utad, en de kunne kaste etter bruk. Clinton, Obama, Soros etc brukte Epstein Island som laboratorie for å fremstille Adrenocrome og hadde drapsorgier med babyer, barn, kvinner og avlet avkom mellom mennesker og dyr. Biden har vært ved deres side i 47 år. Hvordan tror du ellers de har klart å holde på så lenge? Som Trump sa på sitt siste rally etter å ha vist et klipp av Bidens uttalelser de siste året under Bidens "rallyer": "And THIS IS NOT EVEN THE WORST OF IT!". Før han ser trist ut over forsamlingen. Man skal være blind og dum som ikke evner å se hvor bra Trump er for USA OG RESTEN AV VERDEN. Han har endra på en helt drøss med ting de andre hadde gått til valg på men som ALDRI gjorde noe med, derimot lot de djevelskapen fortsette som før. Han har skrevet EXECUTIVE ORDERS for å få slutt på sextraffikking, pedofili, menneskehandel osv osv osv. Og dette er bare en eneste ting av alt han har gjort som han LOVDE i 2016. Det er så mange mennesker som vil pisse i buksene sine når de innser at de er de neste på lista over de som vil bli satt i fengsel og dømt til døden (pga alvorlige lovbrudd mot mennesker). De kommer til å ta selvmord frivillig når de skjønner at det ikke finnes ett eneste sted å gjemme seg. Så til deg TS som tydeligvis har en greie med å synes at enkelte navn i eliten er "KJEKKE". Kanskje på tide å se hvem disse menneskene egentlig er før du begynner å sikle etter dem. For de som vil ha beviser.. Det kommer. og det kommer fort. Det bkir virkelig sjokkerende for alle de som har nektet å ta inn over seg hva som egentlig foregår under overflaten. THE BEST IS YET TO COME. WWGAWG1 Ha en ellers fin dag! Anonymkode: 13fb3...dd4 Okei, men Epstein var jo utseendemessig heller ikke ille da.. personligheten var noe annet da, altså helt forferdelig. Men snakker om objektivt utseendemessig. Anonymkode: 29b3a...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #85 Del Skrevet 4. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du hva? du har nok mye bedre innsikt i amerikansk politikk enn meg. Men du siterte meg, tatt ut i fra en litt annen sammenheng. Jeg har ikke tonet flagg for hvem jeg er for eller imot. Jeg er kun opptatt av å være kritisk til å bli naivt påvirket av valgpropaganda, og av å dømme noen før de er dømt, kun på basis av grunn bildebruk. Anonymkode: c815e...dc6 Du påstår at klippene av Biden er klippet og limt, vel, du tok deg ikke bryet med å sjekke om det virkelig var tilfelle før du la ut påstander om dette. Du er velkommen til å finne frem bevisene om klipp og lim. Det er mer sannsynlig at de IKKE er det tatt i betraktning bevisene som fremkommer av Hunter Bidens laptop. Anonymkode: 13fb3...dd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #86 Del Skrevet 4. november 2020 Du er ikke alene om det nei, mange tiktokvideoer som er enige med fleremillioner likes så.. 😄 Håper biden vinner! Alt er bedre enn trump anyways, han lever på overtid for å si det sånn, får krysse fingra Anonymkode: ec7bb...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #87 Del Skrevet 4. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke alene om det nei, mange tiktokvideoer som er enige med fleremillioner likes så.. 😄 Håper biden vinner! Alt er bedre enn trump anyways, han lever på overtid for å si det sånn, får krysse fingra Anonymkode: ec7bb...221 Så bra Anonymkode: 29b3a...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #88 Del Skrevet 4. november 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du påstår at klippene av Biden er klippet og limt, vel, du tok deg ikke bryet med å sjekke om det virkelig var tilfelle før du la ut påstander om dette. Du er velkommen til å finne frem bevisene om klipp og lim. Det er mer sannsynlig at de IKKE er det tatt i betraktning bevisene som fremkommer av Hunter Bidens laptop. Anonymkode: 13fb3...dd4 ? Anonymkode: 29b3a...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #89 Del Skrevet 4. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke alle være enig i at både Trump og Biden jobber for rike og berømte? Wall-street styrer alt. Vanlige menneskers' mening har faktisk null effekt på policy. Dette er bevist. Både trump og Biden følgere er idioter. Anonymkode: 62ea9...c51 Jaja. Men Biden er uansett bedre enn Trump Anonymkode: 29b3a...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #90 Del Skrevet 4. november 2020 not Anonymkode: 183bf...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #91 Del Skrevet 4. november 2020 Kan dere som påstår at Biden er pedo og er opptatt av konspirasjonsteorier opprette nye tråder om det? I stedenfor å forsøple tråder som ikke er relevante for påstandene?? 🙄🙄 Anonymkode: fa90b...6e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #92 Del Skrevet 4. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan dere som påstår at Biden er pedo og er opptatt av konspirasjonsteorier opprette nye tråder om det? I stedenfor å forsøple tråder som ikke er relevante for påstandene?? 🙄🙄 Anonymkode: fa90b...6e6 Enig! Anonymkode: 29b3a...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 4. november 2020 #93 Del Skrevet 4. november 2020 Hver sin smak sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #94 Del Skrevet 4. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan dere som påstår at Biden er pedo og er opptatt av konspirasjonsteorier opprette nye tråder om det? I stedenfor å forsøple tråder som ikke er relevante for påstandene?? 🙄🙄 Anonymkode: fa90b...6e6 Men pedoer er ikke kjekke.. Anonymkode: 670c8...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #95 Del Skrevet 4. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Filmklippene er helt ekte og finnes i sin rette sammenheng på youtube. Han grafser seg gjennom hele den seremonien, men det foretrekker vel du å ignorere. Anonymkode: 670c8...5f0 Filmklippene er ekte, men de er redigert (gjentakelser, sakte tempo osv.) for å få det til å se mye verre ut enn der er. Jeg lurer på om du egentlig skjønner det, eller om du er så hjernevasket at du ikke vet det? Anonymkode: ef678...16a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #96 Del Skrevet 4. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Filmklippene er ekte, men de er redigert (gjentakelser, sakte tempo osv.) for å få det til å se mye verre ut enn der er. Jeg lurer på om du egentlig skjønner det, eller om du er så hjernevasket at du ikke vet det? Anonymkode: ef678...16a Filmklippene finnes i sin rette sammenheng, og i riktig tempo på youtube. De er nøyaktig like ille der. Biden holder hendene på skulderen til to små jenter, og så glir den sakte nedover mot brystet på dem. Den ene jenta ser du blir veldig alvorlig og bekymret, den andre vrir seg unna. Han legger også alltid hånda rett under brystet på litt eldre jenter. De blir også veldig ukomfortable. Og i ett klipp holder han hånda til et barn rett foran skrittet sitt, i et annet stiller han seg slik at en ung jente har armen sin veldig nær skrittet hans. Men alt dette er tilfeldig selvsagt, og Biden er bare veldig koselig han. Anonymkode: 670c8...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #97 Del Skrevet 4. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Filmklippene finnes i sin rette sammenheng, og i riktig tempo på youtube. De er nøyaktig like ille der. Biden holder hendene på skulderen til to små jenter, og så glir den sakte nedover mot brystet på dem. Den ene jenta ser du blir veldig alvorlig og bekymret, den andre vrir seg unna. Han legger også alltid hånda rett under brystet på litt eldre jenter. De blir også veldig ukomfortable. Og i ett klipp holder han hånda til et barn rett foran skrittet sitt, i et annet stiller han seg slik at en ung jente har armen sin veldig nær skrittet hans. Men alt dette er tilfeldig selvsagt, og Biden er bare veldig koselig han. Anonymkode: 670c8...5f0 Men anmeld forholdet da. Gjør noe med det. Ikke sitt her og klag. Opprett en egen tråd. Det hjelper vel ikke oss at du overbeviser oss om at han er pedofil, så lenge vi får gjort lite med det. Så da oppfordrer jeg til at du tar saken og handler deretter!! Og det raskt! Så kan du leve videre med at du ivertfall har prøvd. Så kan du også bruke tiden din på noe annet fornuftig enn å være besatt på nett. Men husk å være 100% sikker i din sak og at du kommer med noe mer saklig enn at du har studert en YouTube video som heter «Joe Biden is a pedo», for den er trolig lite troverdig. 🙄🙄🙄 Anonymkode: fa90b...6e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #98 Del Skrevet 4. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men anmeld forholdet da. Gjør noe med det. Ikke sitt her og klag. Opprett en egen tråd. Det hjelper vel ikke oss at du overbeviser oss om at han er pedofil, så lenge vi får gjort lite med det. Så da oppfordrer jeg til at du tar saken og handler deretter!! Og det raskt! Så kan du leve videre med at du ivertfall har prøvd. Så kan du også bruke tiden din på noe annet fornuftig enn å være besatt på nett. Men husk å være 100% sikker i din sak og at du kommer med noe mer saklig enn at du har studert en YouTube video som heter «Joe Biden is a pedo», for den er trolig lite troverdig. 🙄🙄🙄 Anonymkode: fa90b...6e6 ^^^ Anonymkode: 29b3a...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #99 Del Skrevet 4. november 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Filmklippene finnes i sin rette sammenheng, og i riktig tempo på youtube. De er nøyaktig like ille der. Biden holder hendene på skulderen til to små jenter, og så glir den sakte nedover mot brystet på dem. Den ene jenta ser du blir veldig alvorlig og bekymret, den andre vrir seg unna. Han legger også alltid hånda rett under brystet på litt eldre jenter. De blir også veldig ukomfortable. Og i ett klipp holder han hånda til et barn rett foran skrittet sitt, i et annet stiller han seg slik at en ung jente har armen sin veldig nær skrittet hans. Men alt dette er tilfeldig selvsagt, og Biden er bare veldig koselig han. Anonymkode: 670c8...5f0 For noe tull. Er du som seksualiserer barn.. Anonymkode: 29b3a...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #100 Del Skrevet 4. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men pedoer er ikke kjekke.. Anonymkode: 670c8...5f0 Han er ikke pedo? Anonymkode: 29b3a...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå