Svartfugl Skrevet 8. november 2020 #21 Skrevet 8. november 2020 På 3.11.2020 den 21.50, SCW skrev: - Ett eneste bilde med puppyface, stjerner eller annen "dekor" er for mye. - Jeg ser ALLTID at ett eller annet filter har gjort et ekte ansikt uekte. - Ett bilde med kjæledyret i fokus synes jeg er nok. Må gjerne ha dyr, fortell om dyr etc, men ikke la dem være mer i fokus enn DEG. - Hvis du "ikke helt vet hva du gjør der inne", så la være å skrive det. - Fortell hvem DU er og hva DU LIKER, ikke alt han IKKE skal være, eller hva du IKKE LIKER. Ikke ment for å provosere. Er bare slik JEG føler det. Enig! Kunne gitt mange av de samme rådene til menn da jeg brukte tinder. Å fortelle om hva man IKKE liker/ ikke vil ha er en usexy måte å selge seg inn på! 😊 2
Gjest shash90 Skrevet 9. november 2020 #22 Skrevet 9. november 2020 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke folk ute og man skal jo ikke omgås 🤷🏼♀️ Anonymkode: 40e98...88a Joda, men korona varer ikke i evigheter... det er egentlig ikke noe vits å ha tinder heller, dere skal jo ikke omgås i disse tider 😉 Endret 9. november 2020 av shash90
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #23 Skrevet 9. november 2020 22 hours ago, AnonymBruker said: Dersom en Tinder-profil inneholder gruppe-bilder, så er man nødt til å regne med at denne profilen egentlig tilhører den aller styggeste personen i gruppen. Dersom en kvinne hadde vært vanvittig søt, så ville det selvfølgelig ikke vært noe som helst "problem" å legge ut selfie eller noe. Anonymkode: 03616...207 Funny because it's true🤣 Det er faktisk ett kjent triks, jo flere damer på bildet jo mer attraktive fremstår de. Kan vel nevne kun ansiktsbilder i samme slengen = slapp i fisken. Anonymkode: bcb10...15d 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #24 Skrevet 10. november 2020 På 3.11.2020 den 21.50, SCW skrev: - Ett eneste bilde med puppyface, stjerner eller annen "dekor" er for mye. - Jeg ser ALLTID at ett eller annet filter har gjort et ekte ansikt uekte. - Ett bilde med kjæledyret i fokus synes jeg er nok. Må gjerne ha dyr, fortell om dyr etc, men ikke la dem være mer i fokus enn DEG. - Hvis du "ikke helt vet hva du gjør der inne", så la være å skrive det. - Fortell hvem DU er og hva DU LIKER, ikke alt han IKKE skal være, eller hva du IKKE LIKER. Ikke ment for å provosere. Er bare slik JEG føler det. Forstår deg godt! Hilsen kvinne. Anonymkode: 3a5ab...f0a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #25 Skrevet 10. november 2020 På 3.11.2020 den 23.39, shash90 skrev: Hvem orker tinder om dagen? Sjekk opp folk ute! Ingen filter da... Munnbind og to meters avstand i stedet... Anonymkode: 9a544...378
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. november 2020 #26 Skrevet 10. november 2020 Jeg har også lagt merke til den filterbruken. Ikke på singelapper, men ellers, på facebook og instagram. Kvinner er verstinger på filter, men menn bruker det også. Kan dere ikke være dere selv og naturlige Er så mye finere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå