SCW Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 - Ett eneste bilde med puppyface, stjerner eller annen "dekor" er for mye. - Jeg ser ALLTID at ett eller annet filter har gjort et ekte ansikt uekte. - Ett bilde med kjæledyret i fokus synes jeg er nok. Må gjerne ha dyr, fortell om dyr etc, men ikke la dem være mer i fokus enn DEG. - Hvis du "ikke helt vet hva du gjør der inne", så la være å skrive det. - Fortell hvem DU er og hva DU LIKER, ikke alt han IKKE skal være, eller hva du IKKE LIKER. Ikke ment for å provosere. Er bare slik JEG føler det. 11
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, SCW skrev: - Fortell hvem DU er og hva DU LIKER, ikke alt han IKKE skal være, eller hva du IKKE LIKER. Det skrev jeg i bio på tinder. Fått masse response fra menn at jeg er kravstor 😅 Anonymkode: 368ef...678 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 1 time siden, SCW skrev: - Ett eneste bilde med puppyface, stjerner eller annen "dekor" er for mye. - Jeg ser ALLTID at ett eller annet filter har gjort et ekte ansikt uekte. - Ett bilde med kjæledyret i fokus synes jeg er nok. Må gjerne ha dyr, fortell om dyr etc, men ikke la dem være mer i fokus enn DEG. - Hvis du "ikke helt vet hva du gjør der inne", så la være å skrive det. - Fortell hvem DU er og hva DU LIKER, ikke alt han IKKE skal være, eller hva du IKKE LIKER. Ikke ment for å provosere. Er bare slik JEG føler det. Det er alltid de drittsekkene uten noe magi som forteller andre hva de skal gjøre med magien sin. Ikke ment for å provosere, er bare sånn virkeligheten er. Anonymkode: 98bad...bcb 6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Wow der satte du ord på det mange tenker! Spot on. Selvfølgelig ingen som tar det til seg da, bare går rett i forsvarsposisjon. Men du skal ha for forsøket Anonymkode: d09ac...6e5 8
SCW Skrevet 3. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: Wow der satte du ord på det mange tenker! Spot on. Selvfølgelig ingen som tar det til seg da, bare går rett i forsvarsposisjon. Men du skal ha for forsøket Anonymkode: d09ac...6e5 😂 1
SCW Skrevet 3. november 2020 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det skrev jeg i bio på tinder. Fått masse response fra menn at jeg er kravstor 😅 Anonymkode: 368ef...678 Der har du lagd deg et perfekt filter på menn du bør unngå 😂 3
SCW Skrevet 3. november 2020 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2020 30 minutter siden, AnonymBruker said: Det er alltid de drittsekkene uten noe magi som forteller andre hva de skal gjøre med magien sin. Ikke ment for å provosere, er bare sånn virkeligheten er. Anonymkode: 98bad...bcb Jeg mangler utvilsomt IQ'en til å forstå hva du vil mene at du føler jeg du burde forstått at chihuauaen til søstra til mannen i pølseboden sier, så det blir hakket for magisk for meg.
Gjest shash90 Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 Hvem orker tinder om dagen? Sjekk opp folk ute! Ingen filter da...
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 8 minutter siden, SCW skrev: Jeg mangler utvilsomt IQ'en til å forstå hva du vil mene at du føler jeg du burde forstått at chihuauaen til søstra til mannen i pølseboden sier, så det blir hakket for magisk for meg. Men virkelighetsfjernt tull som ikke har noe rot i virkeligheten er tydeligvis ikke for magisk for deg. Du vil heller at alle skal forholde seg til sånt. Anonymkode: 98bad...bcb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor noen reagerer på dette. Menn har jo lignende ting og det har vært tråder på det. Litt interessant å lese det fra en manns perspektiv også. Jeg vet ikke hva som står på kvinner sine profiler, men de er vel like håpløse som menn mange ganger Anonymkode: 4d185...7ae 9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 2 timer siden, SCW skrev: - Ett eneste bilde med puppyface, stjerner eller annen "dekor" er for mye. - Jeg ser ALLTID at ett eller annet filter har gjort et ekte ansikt uekte. - Ett bilde med kjæledyret i fokus synes jeg er nok. Må gjerne ha dyr, fortell om dyr etc, men ikke la dem være mer i fokus enn DEG. - Hvis du "ikke helt vet hva du gjør der inne", så la være å skrive det. - Fortell hvem DU er og hva DU LIKER, ikke alt han IKKE skal være, eller hva du IKKE LIKER. Ikke ment for å provosere. Er bare slik JEG føler det. Jeg er bare ærlig i profilen, om ikke en mann takler at flere av mine bilder har kattene mine i seg sammen med meg, ja da takler han vertfall ikke virkeligheten! 🤣 For kattene er der hele tiden i virkeligheten. Jeg duller med dem, behandler de som babyer, koser og gir dem alt de vil ha. Ja jeg kan helt sikkert gå under betegnelsen «crazy cat lady» 😸 det går helt fint. Så om en mann ikke takler at det er mer bilder av katt enn meg, ja da takler han ikke virkeligheten 🤣 —> da er han ikke noe å ta vare på heller. Anonymkode: 0101f...9cf 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor noen reagerer på dette. Menn har jo lignende ting og det har vært tråder på det. Litt interessant å lese det fra en manns perspektiv også. Jeg vet ikke hva som står på kvinner sine profiler, men de er vel like håpløse som menn mange ganger Anonymkode: 4d185...7ae Fordi det er bare bedrevitende pjatt som én person mener alle bør gjøre. Og slike "eksperter" burde oftere ta en titt på sitt eget liv og forandre noe selv, ikke bare be andre om å forandre seg og tilpasse seg. Anonymkode: 98bad...bcb 1
SCW Skrevet 3. november 2020 Forfatter #13 Skrevet 3. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er bare ærlig i profilen, om ikke en mann takler at flere av mine bilder har kattene mine i seg sammen med meg, ja da takler han vertfall ikke virkeligheten! 🤣 For kattene er der hele tiden i virkeligheten. Jeg duller med dem, behandler de som babyer, koser og gir dem alt de vil ha. Ja jeg kan helt sikkert gå under betegnelsen «crazy cat lady» 😸 det går helt fint. Så om en mann ikke takler at det er mer bilder av katt enn meg, ja da takler han ikke virkeligheten 🤣 —> da er han ikke noe å ta vare på heller. Anonymkode: 0101f...9cf Kjære du, det er helt greit. Kattene betyr mye for deg, og det må HAN forstå, i ditt tilfelle. Jeg tror, derimot, at det er mange kvinner som har fordel av å framheve seg selv over dyrene sine. Selv er jeg allergisk mot katt og hest, men har hatt katt i mange år, og har nå to chinchillaer. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #14 Skrevet 3. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er bare bedrevitende pjatt som én person mener alle bør gjøre. Og slike "eksperter" burde oftere ta en titt på sitt eget liv og forandre noe selv, ikke bare be andre om å forandre seg og tilpasse seg. Anonymkode: 98bad...bcb Nei, det er bare hans mening og kanskje flere er enige. Alt må ikke leses superseriøst. Det er mye rart på Tinder. Anonymkode: 4d185...7ae 2
mjaus Skrevet 4. november 2020 #15 Skrevet 4. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er bare hans mening og kanskje flere er enige. Alt må ikke leses superseriøst. Det er mye rart på Tinder. Anonymkode: 4d185...7ae enig, ingen klager om en jente klager på gutters tinderprofil 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #16 Skrevet 4. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er bare hans mening og kanskje flere er enige. Alt må ikke leses superseriøst. Det er mye rart på Tinder. Anonymkode: 4d185...7ae Rart indikerer uforståelig, men det er ikke det for min del. Leste du den første kommentaren jeg skrev i tråden? Anonymkode: 98bad...bcb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #17 Skrevet 4. november 2020 Og forresten, det er jo ikke alltid puppy-eyes, men derimot traumatized eyes. Når personen er helt åpen for alle uten å skjule seg bak noe, og man ser tydelig i øynene deres at de er knekt. Eller broken. Eller frakoblet, fra følelsene sine. Hvor egoet er alene uten noe støtte fra resten av bevisstheten sin. Traumet ligger å blokkerer og så lenge man da ikke bearbeider seg gjennom de sårede følelsene så vil det traumet og de følelsene være de eneste genuine følelsene man har. Anonymkode: 98bad...bcb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #18 Skrevet 4. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skrev jeg i bio på tinder. Fått masse response fra menn at jeg er kravstor 😅 Anonymkode: 368ef...678 Du mente det sikkert godt, men å fortelle folk, hva de skal gjøre og ikke gjøre, havner i samme kategori som å bare skrive hva du ikke liker. Anonymkode: b0e86...c28
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #19 Skrevet 4. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mente det sikkert godt, men å fortelle folk, hva de skal gjøre og ikke gjøre, havner i samme kategori som å bare skrive hva du ikke liker. Anonymkode: b0e86...c28 Det var en blueprint. En oppskrift som noen andre måtte følge, for å tilføre kjærlighet til eksistensen. En ballong uten luft i. Ikke Ts sin feil da. Har man ikke empati eller hvis man er traumatisert så klarer man ikke å tilføre så mye luft eller kjærlighet selv. Man er enten litt eller fullstendig blokkert da. Anonymkode: 98bad...bcb
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 På 3.11.2020 den 23.39, shash90 skrev: Hvem orker tinder om dagen? Sjekk opp folk ute! Ingen filter da... Det er jo ikke folk ute og man skal jo ikke omgås 🤷🏼♀️ Anonymkode: 40e98...88a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå