AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #21 Skrevet 12. november 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer folk helst seriøst ikke å gå noen få måneder uten dating eller sex? Anonymkode: c64d0...cb0 Det er ikke snakk om noen få måneder, vi er på åtte måneder nå, og det er ingen slutt i sikte. De mildeste estimatene er to år, de drøyeste fire. Å disse folk som søker nærhet i tider som dette er pisspreik fra priviligerte folk som allerede har folk å holde seg hjemme med, eller som har unormalt lavt behov for nærhet, er aseksuelle osv. Jeg forstår ikke hvordan noen kan argumentere for at ingen nye parforhold skal inngås på flere år? Når så mange har raknet pga corona. Mange av dem folk som flyttet sammen prematurt, nettopp fordi de ikke klarte tanken på å være alene i dette. Skjerp dere, slutt å vær sånne ekle moralister, fordi folk bruker sine nærkontakter på å dekke grunnleggende, menneskelige behov. Anonymkode: f32a8...6b4 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #22 Skrevet 12. november 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Menn som kommer med utsagn som dette fremstår bitre og kontrollerende. Det er kansje dette de mener mtp lite kjemi. Anonymkode: 37908...311 Hersketeknikk..... Anonymkode: 9c05f...da2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #23 Skrevet 12. november 2020 Jeg liker denne tiden jeg! Forventningene til sex er lagt bort, og man kan endelig bruke tid på å snakke og bli kjent med hverandre istedenfor det evige presset til å ligge med hverandre uten noen forpliktelser. Møter heldigvis bare på menn som er voksne nok til å tenke det samme, og det er helt greit at man ikke har kjemi med alle sammen men finner man det ut tidlig istedenfor å ligget med dem først. Anonymkode: 0c8b1...d6e 2
eif Skrevet 12. november 2020 #24 Skrevet 12. november 2020 De er kanskje ikke så glad i deg. Jeg vil tro at de fleste som dater ikke bryr seg så mye om smittevern at de ikke engang vil ta på sin potensielt nye kjæreste, ellers ville de ikke engang møte opp med han/henne. Det høres heller ut som en unnskyldning for at du kommer deg unna fordi de allerede har bestemt seg. Jeg skjønner ikke at det kan være så vanskelig for enkelte menn å forstå kvinners intensjoner. Og jeg er mann selv. Det er vel bare å være oppmerksom på hvordan de oppfører seg, heller enn bare på hva de sier? Og det er slik med menn også for øvrig.
GrønnNellik68 Skrevet 12. november 2020 #25 Skrevet 12. november 2020 Hadde han med stor H bedt meg ut på date nå ... ikke faan om jeg hadde sittet hjemme..jeg sitter hjemme hele tiden så ja date hadde jeg glatt gått på og gitt klem også... så hysterisk er jeg ikke. Men så lenge det ikke er noe spennende som byr seg frem så sitter jeg heller hjemme og ser serier når jeg ikke jobber. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #26 Skrevet 13. november 2020 Kun sex i doggy for å holde god nok avstand. Anonymkode: 62e60...7c6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #27 Skrevet 13. november 2020 Det er vel opp til den enkelte å bestemme. Man kan være så uheldig at den man er på date med faktisk har korona, og da er det vel like greit å ikke klemme? Anonymkode: 21e0d...9a2 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 14. november 2020 #28 Skrevet 14. november 2020 Det gjør det jo litt vanskelig. Jeg dater kun for sex. Er ikke ute etter noe type. Detfor blir det jo som regel sex på første date, men mange er jo litt tilbakeholdne på det akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #29 Skrevet 29. november 2020 On 11/3/2020 at 9:26 PM, AnonymBruker said: Hvordan gjør dere med dating no i Corona-tiden? Dette kommer ikke til å slutte med det første, og jeg NEKTER å leve i sølibat bare fordi jeg er singel, så går på dater. MEN noen av tinder datene nekter å gi en klem,eller komme nær grunnet Corona. OG jeg er virkelig av den mening at det er totalt meningsløst å date noen du ikke kan ta på,eller komme nær. Det vil aldri bli noe spenning,nærhet,følelser med en sånn usynlig sperre mellom oss. 100% av datene med sånne Corona-redde damer har endt med "føler ikke noe kjemi" kommentaren. Ja; jeg følger smittevern, har på maske på trange steder ,fester ikke, har ingen besøk av folk hjemme +++ , men i en sånn one-on-one setting hvor hele premisset er nærhet så er det en vits å praktisere "smittevern". Det er 1 av 10000 sjangs for at en av oss har viruset sånn helt uten videre og uten symptomer. Så damer; gjør et valg: Enten kutt ut Tinder, og dating, eller date slik som det er meningen mann og kvinne skal date. Anonymkode: 8658e...06c Avstandsdating. Tinder har en videofunksjon nå. Anonymkode: 1bfda...35b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå