Gå til innhold

Corona dating

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere med dating no i Corona-tiden? 

Dette kommer ikke til å slutte med det første, og jeg NEKTER å leve i sølibat bare fordi jeg er singel, så går på dater. MEN noen av tinder datene nekter å gi en klem,eller komme nær grunnet Corona. OG jeg er virkelig av den mening at det er totalt meningsløst å date noen du ikke kan ta på,eller komme nær. Det vil aldri bli noe spenning,nærhet,følelser med en sånn usynlig sperre mellom oss. 100% av datene med sånne Corona-redde damer har endt med "føler ikke noe kjemi" kommentaren. 

Ja; jeg følger smittevern, har på maske på trange steder ,fester ikke, har ingen besøk av folk hjemme +++ , men i en sånn one-on-one setting hvor hele premisset er nærhet så er det en vits å praktisere "smittevern". Det er 1 av 10000 sjangs for at en av oss har viruset sånn helt uten videre og uten symptomer.

Så damer; gjør et valg: Enten kutt ut Tinder, og dating, eller date slik som det er meningen mann og kvinne skal date.

Anonymkode: 8658e...06c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke du bestemme. Vi kvinner kan gjøre som vi selv vil. Jeg ser korona som en kjempemulighet til å ikke fungere som hore for menn som driter i meg. Jeg bruker tiden nå til å terge på meg useriøse menn med å være så frekk mot dem at det sikkert kvalifiserer til en eller annen medalje. Hvis det dukker opp noen som er seriøs og hyggelig har jeg tenkt å bruke masse tid på å bli kjent: på avstand. Så langt har jeg hendene fulle med uinteresante menn som bare skriver om sex. På lengre sikt håper jeg at korona vil føre til en slags naturlig blackmailing der menn er villig til hva som helst for å få være med kvinner. Som f.eks å gi kjærlighet, tid og love å bli for alltid. Korona er det beste som har skjedd meg på datingfronten. 

Anonymkode: a63a7...53c

• Liker 15
Skrevet

Nå bruker jeg korona-unnskyldning for å ikke klemme med de som jeg ikke liker😂

Anonymkode: 5081c...ee9

• Liker 11
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ikke du bestemme. Vi kvinner kan gjøre som vi selv vil. Jeg ser korona som en kjempemulighet til å ikke fungere som hore for menn som driter i meg. Jeg bruker tiden nå til å terge på meg useriøse menn med å være så frekk mot dem at det sikkert kvalifiserer til en eller annen medalje. Hvis det dukker opp noen som er seriøs og hyggelig har jeg tenkt å bruke masse tid på å bli kjent: på avstand. Så langt har jeg hendene fulle med uinteresante menn som bare skriver om sex. På lengre sikt håper jeg at korona vil føre til en slags naturlig blackmailing der menn er villig til hva som helst for å få være med kvinner. Som f.eks å gi kjærlighet, tid og love å bli for alltid. Korona er det beste som har skjedd meg på datingfronten. 

ohh..kvinnelig incel. Håper virkelig ikke du er på Tinder , please ikke date eller vær tilgjengelig for dates..dette burde menn slipp

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette kommer ikke til å slutte med det første, og jeg NEKTER å leve i sølibat bare fordi jeg er singel, så går på dater. MEN noen av tinder datene nekter å gi en klem,eller komme nær grunnet Corona. OG jeg er virkelig av den mening at det er totalt meningsløst å date noen du ikke kan ta på,eller komme nær. Det vil aldri bli noe spenning,nærhet,følelser med en sånn usynlig sperre mellom oss. 100% av datene med sånne Corona-redde damer har endt med "føler ikke noe kjemi" kommentaren. 

Ja; jeg følger smittevern, har på maske på trange steder ,fester ikke, har ingen besøk av folk hjemme +++ , men i en sånn one-on-one setting hvor hele premisset er nærhet så er det en vits å praktisere "smittevern". Det er 1 av 10000 sjangs for at en av oss har viruset sånn helt uten videre og uten symptomer.

Så damer; gjør et valg: Enten kutt ut Tinder, og dating, eller date slik som det er meningen mann og kvinne skal date.

Alternatvit så kanskje damene går for å finne EN person de kan gjøre disse tingene med? Ikke enhver ape de er på kaffe-date med lissom. Tipper Coronaen er en kjærkommen unnskyldning for en del damer så de slipper å klemme på folk de overhodet ikke er keen på å være nær.

Corona eller ei så skal du ikke tvinge folk til å gi deg en klem/fysisk nærhet - slik atferd er omtalt i straffeloven.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ohh..kvinnelig incel. Håper virkelig ikke du er på Tinder , please ikke date eller vær tilgjengelig for dates..dette burde menn slipp

Tror kanskje du har misforstått noe vesentlig her i livet. En incel menn som blir grinete av at ingen vil ha sex med dem. Jeg er bare interessert i kjærlighet men er villig til å forhandle med sex. Det er ikke halt det samme. 

• Liker 3
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå bruker jeg korona-unnskyldning for å ikke klemme med de som jeg ikke liker😂

Anonymkode: 5081c...ee9

ahahhaa jeg gjør akk det samme!!😂😂 

Anonymkode: c2a85...354

• Liker 1
Skrevet

Synes corona-konseptet er genialt som en unnskyldning til å takke nei til dates/møter med folk du egentlig ikke ønsker bruke tid med også 🙈 spesielt for meg som vanligvis har litt vanskelig for å avvise....

Anonymkode: 67940...3b3

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil ikke klemme de på første date, er jo snart å ta noen dater, se om det er potensiale der. Så kan man på sikt bli fysiske.

Og i disse tider er det vel lurt å finne en, ikke finne så mange som mulig å ha sex med.

Anonymkode: 90f35...7ff

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke klemme de på første date, er jo snart å ta noen dater, se om det er potensiale der. Så kan man på sikt bli fysiske.

Og i disse tider er det vel lurt å finne en, ikke finne så mange som mulig å ha sex med.

Anonymkode: 90f35...7ff

Sånne utsagn som dette viser hvor skremmende lite mange damer vet om hvordan attraksjon fungerer. Forskjellen på en mann som er "kompis", og en som er potensiell partner er nærhet/spenning/berøring. Øyekontakt og et visst nivå av fysisk kontakt (ikke nødvendigvis seksuell berøring, men gjerne bare at beina berørernår vi sitter ved siden av hverandre). Uten fysisk kontakt kan jeg nesten garantere at dama kommer til å sende en melding etter date;  "sorry,tror vi skal bare være venner, følte ikke helt kjemi". 
Og hvordan KJEMI oppstår vet ikke DAMENE noe som helst om fordi det er 100% opp til mannen å skape. 

Skrevet

Jeg tåler å gi en klem selv om det er korona, men mannen jeg datet sist han trakk seg da jeg ville gi klem første gang vi traff hverandre. Ble et skikkelig kleint øyeblikk får en si. Og ikke flere dater, så kanskje en dårlig start, hva vet jeg?

Anonymkode: 4b3c3...f39

Skrevet

Ts jeg er enig om at det kunne vært interessant å høre hvordan folk gjør det og tenker om dating under korona. Problemet er at du blei for aggressiv, og sånn som dette forumet virker, vil det bare føre til at folk går i forsvarstilling og kaster dritt mot hverandre. Det blir da vanskelig å få en god diskusjon på det. 

Selv merker jeg endringer, folk virker mer usikker på hvordan en skal oppføre seg og hva som er greit. Det kan lettere skape kleine øyeblikk som nevnt over. Er da mitt ansvar å prøve å skape en situasjon hvor fysisk berøring føles naturlig. Sånn at det er mulig at det kan utvikle seg spenning og kjemi, men korona gjør det som sagt litt vanskeligere. 

Anonymkode: a0d3b...912

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe problem. Jeg dater kun menn som er interessert i langvarig forhold, og de tåler fint dating med litt avstand i starten for å bli kjent. Og når man har blitt litt bedre kjent så rykker de inn som en av "nærkontaktene". Dater aldri mer enn en om gangen, så det er da virkelig null problem. Dater kun voksne og fornuftige mennesker som ikke flyr på byen eller fester nå, og man merker fort om folk respekterer smittevern eller ikke.

Og ang klem, de fleste er oppegående nok til å spørre om det er greit med klem eller ikke i disse dager. Vi har levd med dette et halvt år nå, det er da ikke noe nytt som har dukket opp nå.

Men nei, dette er IKKE tiden for ons og tilfeldig sex.

Anonymkode: 36905...b48

• Liker 6
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

BUHUHUHUHUHUHUHU. 

Vet du hva, jeg skjønner disse damene godt. Jeg har også datet for noen måneder siden. Hun ville klemme meg, men det var fordi at hun visste at jeg kun datet hun og at hun ikke datet andre. Så der ble det klemmer , kos og kyss. Men ikke alle er som meg , og enkelte kvinnfolk kan mistenke at du er en som dater flere . Og da er ikke de så veldig interessert i å kline seg oppi deg. 

Du må være tålmodig. Og hvem vet, kanskje du etter et par dater kan få en klem, og evt. mer.  Men jeg skjønner at det er vanskelig for enkelte menn.

Mvh Mann på 38

Anonymkode: 90644...cc6

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånne utsagn som dette viser hvor skremmende lite mange damer vet om hvordan attraksjon fungerer. Forskjellen på en mann som er "kompis", og en som er potensiell partner er nærhet/spenning/berøring. Øyekontakt og et visst nivå av fysisk kontakt (ikke nødvendigvis seksuell berøring, men gjerne bare at beina berørernår vi sitter ved siden av hverandre). Uten fysisk kontakt kan jeg nesten garantere at dama kommer til å sende en melding etter date;  "sorry,tror vi skal bare være venner, følte ikke helt kjemi". 
Og hvordan KJEMI oppstår vet ikke DAMENE noe som helst om fordi det er 100% opp til mannen å skape. 

Jeg er helt enig i dette. Og jeg trenger også å klemme daten når jeg måte han for å roe nervene 😅 da er vi ikke så fremmede lenger liksom. 

Har ikke data under corona da så veit ikke hvordan akkurat det funker 😕

Anonymkode: 7ee6f...d14

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig i dette. Og jeg trenger også å klemme daten når jeg måte han for å roe nervene 😅 da er vi ikke så fremmede lenger liksom. 

Har ikke data under corona da så veit ikke hvordan akkurat det funker 😕

Sitat

Jeg er ikke helt enig i den siste delen forresten. Fler av oss damer gjør initiativ vi også..

• Liker 1
Skrevet

Kjenner jeg trenger å gjøre noe annet enn p bare ha det kjipt, kjenne på noen andre følelser enn dårlige. Så lurer på om jeg skal prøve å få til noen tinder dates fremover selv om Coronado herjer, men jeg synes det er best å møtes med avstand og forholdsregler til å begynne med nå hvertfall. Det må folk skjønne tenker jeg

Anonymkode: 970f9...55d

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer folk helst seriøst ikke å gå noen få måneder uten dating eller sex?                          

Anonymkode: c64d0...cb0

Få måneder?? Siden mars er faktisk godt over et halvt år. Noen få måneder er 2, maks 4, måneder. Dating klarer jeg meg helt fint uten, men sex vil jeg gjerne ha snart! Ikke bare det, men jeg vil ha en voksen å snakke med! En voksen å snakke med om stort og smått. Voksenkontakt er undervurdert! Ser jo faen ikke folk lenger og det er jævlig trist!

Anonymkode: ae5bb...47f

• Liker 7
Skrevet
På 3.11.2020 den 21.26, AnonymBruker skrev:

damer; gjør et valg: Enten kutt ut Tinder, og dating, eller date slik som det er meningen mann og kvinne skal date.

Anonymkod

Menn som kommer med utsagn som dette fremstår bitre og kontrollerende. Det er kansje dette de mener mtp lite kjemi.

Anonymkode: 37908...311

• Liker 3
Skrevet
På 3.11.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Jeg liker at dere har den makta som bestemmer, det er tross alt dere som sitter på det største ansvaret med å ha sex...

Menn som ikke forstår meldingen din og kaller deg incels, har du uansett ikke bruk for... Å være sammen med en sånn mann som har et sånt dårlig kvinnesyn, høyner nok sjansene for utroskap. Blackmailingen er nok bra det, det skaper både spenning og riktig kjærlighet...

Siden jeg har levd en stund er jeg redd for å love meg for alltid, det er store ord,,, men mest redd for at jeg skal bli skuffet for at du går din vei... Men medalje skal du få for innlegget🎖️😘

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...