Gå til innhold

Kan være slank som 35 åring med et litt slurvete kosthold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

F eks 

litt mye sjokolade og skoleboller. Ellers et bra kosthold.

Anonymkode: 3a68c...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

F eks 

litt mye sjokolade og skoleboller. Ellers et bra kosthold.

Glemte å legge til

Trening hver uke. Både intervalltrening, jogging og styrketrening. Gå til jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35, spiser sjokolade et par ganger i uka. Skoleboller blir det ikke så mye av, men jeg er ikke veldig forsiktig i kosten. Er veldig aktiv og har en BMI på rett under 20. 

Anonymkode: de3c7...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Du skal fortsatt opp i noen tusen kalorier for å legge på deg, og godt nok er det mye kalorier i junk, men det er det i mye sunn mat også. 

Anonymkode: 26042...84b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som i alle aldre er det kalori inn og kalori ut som gjelder. 

Anonymkode: 5e32c...113

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg var værtfall slank når jeg var 35 og slurvet MEd kosten og heller ikke trente bare var normal aktiv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være en syltynn som sofagris også bare du spiser lite nok. Det som bestemmer er antall cal. som går inn ikke overstiger forbruket. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 47 med en bmi på 21 og spiser stort sett det jeg vil, liker å holde meg slank så jeg periodefaster når jeg har fri og lar noen ganger være å spise kveldsmat.  Men det er "tiltak" som ikke gjør meg noe. 

Anonymkode: 27358...beb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge du ikke overskrider kcal forbruket ditt gjevnt over. Dvs: forbrenner du 2000kcal pr dag, 14000kcal i uka - og spiser 2000 kcal over forbruket ditt, da vil du legge bittelitt på deg.  Jeg hadde ikke vært veldig beskymret med mindre du merker klærna begynner å føles litt trange. Da hadde jeg gått på vekta 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som du trener så burde det gå fint.

Jeg har en venninne som er undervektig, vi er i 40 årene. Hun trener aldri, og må spise store mengder mat for å ikke gå ned for mye i vekt. Mens jeg kan nesten ikke lukte på en sjokolade, uten å legge på meg. Og jeg lever på 1200 kalorier, bare for å holde meg på bmi 24. 

Så noen har jo høy forbrenning, og noen lav.

Anonymkode: cf101...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ned i vekt så må du realistisk sett stramme inn sånne dårlige vaner. 

Anonymkode: 8d20f...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste som har noe å si på vekta di, er hvor mye kalorier kroppen din tar inn, i forhold til hvor mye kalorier du brenner.

(Med unntak av vannvekt. Kroppen din blir flinkere til å lagre vann, jo mer karbohydrat du spiser)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...