AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Del Skrevet 2. november 2020 Tar dere en uke pause fra trening iblant? Anonymkode: d35bc...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Del Skrevet 2. november 2020 Nei det skjer ikke. Trener på ferie også, men ikke alltid jeg trener HVER dag da. Trener normalt 6 dager i uka. Anonymkode: 65b1a...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løpegærn Skrevet 2. november 2020 #3 Del Skrevet 2. november 2020 Ja, hvis jeg er syk eller skadet f.eks. Tar sykt lang tid for meg å f.eks. bli frisk fra en forkjølelse eller bihulenetennelse hvis jeg trener mens jeg er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neocortex Skrevet 2. november 2020 #4 Del Skrevet 2. november 2020 Blir naturlig pause ved sykdom. Er også enkelte ganger jeg tar noen uker med lettere trening for å la kroppen få litt ekstra hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Diamant Skrevet 2. november 2020 #5 Del Skrevet 2. november 2020 Trener 5 dager i uka stort sett hele året men ved sykdom og ferie kan det bli mindre men aldri mindre enn 3 ganger i uka😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikbokelsker Skrevet 2. november 2020 #6 Del Skrevet 2. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar dere en uke pause fra trening iblant? Anonymkode: d35bc...e80 Pause kun ved skade og/eller sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Del Skrevet 2. november 2020 Kun hvis jeg er på ferie, men da går jeg mye, svømmer, dykker etc så holder meg i aktivitet. Anonymkode: 19fe3...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 2. november 2020 #8 Del Skrevet 2. november 2020 Tar pause når det passer. Skal jeg bort til steder der det er vanskelig med trening så legges lettere trening dit lik trening med kroppsvekt og strikker i forskjellige varianter. Kondisjon kan trenes over alt da fra vanlig gange til løping. Ellers er det 12 økter i uka som base og justeres som sagt etter hvor jeg ligger i programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 2. november 2020 #9 Del Skrevet 2. november 2020 Jeg trener for det meste styrke, og da må jeg ha en ukes pause en og annen sjelden gang om jeg skal bli sterkere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møretausa Skrevet 3. november 2020 #10 Del Skrevet 3. november 2020 Kun hvis jeg er syk, ellers trener jeg 6-7 økter i uka, det samme på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #11 Del Skrevet 3. november 2020 Null problem å ta en uke fri fra styrketrening når man har bygd opp en viss base. Jeg trener fullkropp 3 ganger i uka, så hender det kan bli 1-2 ganger om det ikke passer. Anonymkode: 183b1...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #12 Del Skrevet 3. november 2020 On 11/2/2020 at 5:01 PM, AnonymBruker said: Tar dere en uke pause fra trening iblant? Anonymkode: d35bc...e80 Nei, kanskje 1-3 dager maks. Anonymkode: e5661...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #13 Del Skrevet 3. november 2020 Nei, ikke en hel uke. Men tar et par dager fri innimellom. Anonymkode: fb83c...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #14 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg tar normalt ikke mer enn en, maks to, dagers pause, men det har blitt noen betydelig lengre pauser på grunn av komplikasjoner knyttet til to graviditeter/fødsler, og så tar jeg pause hvis jeg er syk. Anonymkode: 1e823...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 4. november 2020 #15 Del Skrevet 4. november 2020 Pause eller nedtrapping ved sykdom, ferie eller veldig travle perioder på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #16 Del Skrevet 4. november 2020 Ja, jeg tar noen ordentlige pauser på typ 2 uker. All forskning viser at det ikke er negativt for fremgang. Og det er godt for kropp og hode. Anonymkode: 2872c...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 5. november 2020 #17 Del Skrevet 5. november 2020 Nei, kun hvis jeg er syk eller trening av en eller annen grunn er helt utelukket. Jeg trener hver dag. har jeg en full plan en dag, så står jeg bare tidlig opp og trener før jeg "starter" dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #18 Del Skrevet 5. november 2020 Jeg har kun pause ved sykdom, og ellers når det blir "naturlig" pause som ifbm reiser og slikt. Anonymkode: 4365b...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 5. november 2020 #19 Del Skrevet 5. november 2020 Har en treningsfri dag i uka. Løpeøkter / intervaller x 3 pr uke, styrke x 1-2 og i tillegg fjelltur ved anledning. Klatrer x 1 pr uke. Ellers treningsfri perioder kun om jeg er skadet eller syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå