Gå til innhold

Appelsinjuice i sjokoladekake


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve å bake denne kaken, men ble litt usikker når det gjelder juicen. Burde jeg presse min egen juice av ferske appelsiner, eller er det noe i kjøpe-juicen som bidrar til å gjøre kaken saftig? Spiller det i så fall noen rolle hva slags / hvilken appelsinjuice jeg kjøper?

Noen med kunnskap eller erfaring som kan svare meg? :)

Anonymkode: 9f108...ac3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare for at kaken skal smake litt appelsin da? Da vil jeg tro det ikke er så viktig med hva slags juice du kjøper/lager bare du selv synes juicen er god. 

Anonymkode: ee8ea...eda

Skrevet

Jeg pleier å bruke det jeg har. Har jeg appelsiner så presser jeg juicen, og har jeg juice på kartong så bruker jeg det. 

Anonymkode: e59c5...3df

Skrevet
På 1.11.2020 den 17.47, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å bruke det jeg har. Har jeg appelsiner så presser jeg juicen, og har jeg juice på kartong så bruker jeg det. 

Anonymkode: e59c5...3df

Ok, takk :)

Anonymkode: 9f108...ac3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...