Gå til innhold

Noen her som har erfaring med å selge bilen på nettbil.no?

Alleah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: 10f76...fc6

Nei hva? 😂 at jeg ikke burde selge bilen der eller at du ikke har erfaring med nettbil.no?

Anonymkode: ea3ff...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei hva? 😂 at jeg ikke burde selge bilen der eller at du ikke har erfaring med nettbil.no?

Har ikke erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke erfaring

Okei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt en 10 år gammel bil gjennom nettbil. Var veldig greit egentlig, leverte bilen til NAF, så ordnet de resten. Fikk SMS (mener jeg å huske) gjennom budrunden. Prisen ble naturlig nok lavere enn man kanskje hadde fått gjennom finn.no, men det var så verdt det å slippe alt styr med forskjellige kjøpere, diskusjon om pris etc. - i tillegg kan ingen komme og klage i ettertid da den har vært gjennom full kontroll. :)

Anonymkode: 0e97a...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har solgt en 10 år gammel bil gjennom nettbil. Var veldig greit egentlig, leverte bilen til NAF, så ordnet de resten. Fikk SMS (mener jeg å huske) gjennom budrunden. Prisen ble naturlig nok lavere enn man kanskje hadde fått gjennom finn.no, men det var så verdt det å slippe alt styr med forskjellige kjøpere, diskusjon om pris etc. - i tillegg kan ingen komme og klage i ettertid da den har vært gjennom full kontroll. :)

Anonymkode: 0e97a...b60

Takk for erfaring! 😄

Ja jeg tenker også det er verdt lavere salgspris siden det er så lett. Jeg kan rett og slett ingenting om bil, og jeg har veldig lite lyst til å stå for salg selv 😜 Også liker jeg så godt at jeg slipper evt klager i ettertid, da jeg igjen ikke kan så mye om bilen sånn mekanisk! 😅

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...