AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #81 Skrevet 8. juni 2024 VetAlt skrev (På 17.5.2024 den 18.03): Ironi? Hehe. Nei. Jeg mener det! Storkoser meg med den. Skikkelig simpel serie som er helt perfekt å se på med ungene en lørdag med pizza. Anonymkode: dc5b1...d63
AnonymBruker Skrevet 1. mars #82 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 20.21): Hehe. Nei. Jeg mener det! Storkoser meg med den. Skikkelig simpel serie som er helt perfekt å se på med ungene en lørdag med pizza. Anonymkode: dc5b1...d63 Og gjør det fortsatt! Ungene digger serien og har sett episodene x antall ganger 😅 Anonymkode: dc5b1...d63 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #83 Skrevet 1. mars Jeg er også glad i denne serien 🙂 Anonymkode: 595a5...e6c
AnonymBruker Skrevet 1. mars #84 Skrevet 1. mars Jeg også! Liker Kim Rune 😅 Anonymkode: faf2e...380 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #85 Skrevet 3. mars Jeg synes også dette er en enkel, koselig serie. De prøver ikke å være noe mer enn det heller 😊 Anonymkode: 69592...b3d 1
Kålrota Skrevet 4. mars #86 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg synes også dette er en enkel, koselig serie. De prøver ikke å være noe mer enn det heller 😊 Anonymkode: 69592...b3d Men skuespillerprestasjonene er jo helt elendige? Oppstyltet dialog og unaturlige reaksjoner. Jeg blir helt på ekte flau. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå