Gå til innhold

Familien lykke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elendig serie, nesten ikke til å holde ut. Skuespillet var dårligere enn skolerevy på ungdomsskolen. Utdatert sjanger... 

Anonymkode: bde29...f36

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Datteren sa jo etter at den første var spist opp at hun skulle gå for å hente den andre pizzaen. Så det var åpenbart mer enn en pizza på 5 personer. 

Anonymkode: 9da17...0ea

Ja, den andre pizzaen ble jo helt brent i ovnen pga han som ikke klarte å skifte batteri i riktig røykvarsler 🤪

Anonymkode: 01e4f...6f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har dette konseptet fått bli til 10(!) episoder? Jeg orket knapt 3 min.

Og hvorfor så huset så sjukt umoderne ut? Ingen i 40-årene som har den stilen nå, vel?

Anonymkode: 9e39c...85a

Tenkte på det samme ang huset. Trodde først det var meningen at det skulle se ut som at serien var fra 90-tallet, som en parodi på en del andre sitcoms liksom, men skjønte jo fort at det ikke var det. Sikkert bare for å fremheve at det er "foreldrenes hus", at de ikke har fått gjort det til sitt eget liksom 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 01e4f...6f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å se på nrk-appen i dag, men ga meg etter ti minutter🥴 FOR noe møl! Trakk ikke på smilebåndet en eneste gang, elendig skuespill og gørr kjedelig! 

Anonymkode: 93443...019

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg mest var at det ble reklamert som «denne sesongens Side om Side» eller noe, siden Side om Side ikke kommer før neste år pga corona. Kan ikke sammenlignes engang! Vi kom ikke forbi traileren engang før mannen satte seg på bakbeina. Og det var helt greit.

Anonymkode: 4dbec...00b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Kristine Riis som jeg egentlig liker veldig godt.. syns det var veldig dårlig skuespill, men tipper det egentlig er helt ræva manus som ødelegger.

Anonymkode: 9e39c...85a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk noe av det værste jeg noensinne har sett på fjernsyn 

Terningkast 1 I VG, syntes de var rause der.

Hvordan kunne Kevin Vågnes si ja til dette ? Han er jo vanligvis morsom 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var rett og slett bare tragisk. Trodde faktisk NRK hadde kommet langt forbi dette stadiet nå, siden de har hatt så mange andre geniale serier de siste årene. Men her var vi rett tilbake til dårlig 90-tall med slett skuespill, dårlig manus og en helt tragisk scenografi! Lurer virkelig på hvem i underholdningsavdelingen som mente dette var moro - har de tørket støv av Tore Ryen?

Så første episode for å gi det en sjanse, men det blir ikke mer her i huset. Da foretrekker vi faktisk Farfar, som jo heller ikke akkurat er prima vare....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så rævva og dårlig at jeg digget det. Men så har jeg den typen humor at jeg elsker serier som for eksempel Karl & Co 🤷🏻‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK er faktisk så fornøyd med serien at de planlegger flere sesonger 😡  Hvem har de egentlig tenkt er målgruppa her?  Sendetidspunktet er nokså seint på kvelden, men serien i seg selv er så tam og ufarlig at den ikke forsvarer plassering etter vannskillet klokka 21 og egentlig passer best for barn.

Kevin Vågenes... at du kunne synke så dypt!

Anonymkode: 6b34f...76a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NRK er faktisk så fornøyd med serien at de planlegger flere sesonger 😡  Hvem har de egentlig tenkt er målgruppa her?  Sendetidspunktet er nokså seint på kvelden, men serien i seg selv er så tam og ufarlig at den ikke forsvarer plassering etter vannskillet klokka 21 og egentlig passer best for barn.

Kevin Vågenes... at du kunne synke så dypt!

Anonymkode: 6b34f...76a

Meget tvilsomt om dette her får flere sesonger. 

Er nok kun en ønskedrøm i fra nrk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lukter kalkun. En ekte norsk kalkun, men dessverre uten stuffingen. En knusktørr kalkun fra 90-tallets tv-dynge. 

Det sier ikke rent lite når Bot og bedring er som en Emmy-vinnende serie i forhold, eller når De syv søtre, Offshore eller Mot i brøstet blir kvalitets-tv til sammenligning.

Hadde det vært verdensmesterskap i dårlig tv hadde denne serien vunnet førstepremien.

Nei, gi meg heller en kveld med familien Anker-Hansen enn familien Lykke. Eventuelt Ulykke.

Endret av SPOCA
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten det er uforsvarlig å vise noe så dårlig nå i corona tiden. Folk sliter, de trenger å le litt, ikke bli påminnet om at de betaler for så dårlig underholdning...

Kunne i det minste ikke skuespillerne lært seg å uttale kjøkken riktig??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.11.2020 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Dette er en filleting, men det irriterte meg noe så sykt at kveldens middag var 1 grandis på deling på 5 personer.. hvem spiser så lite en fredagskveld? Og så var det attpåtil et stykke igjen til bestemoren?

ellers var programmet veldig dårlig. 

Anonymkode: 423ff...201

Tenkte det samme 😂😂😂😂 satt og stresset over det hele episoden

 "1 grandiosa på alle de????"

Men de hadde vel 1 ekstra på slutten (den som var brent)...men virka jo som hun bare laga 1 / kjøpte 1.

Anonymkode: 6d336...463

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mildt sagt ræva. Familien Lykke og Alle sammen sammen deler første plassen av tidens dårligste norske tv serie🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, SPOCA skrev:

Det lukter kalkun. En ekte norsk kalkun, men dessverre uten stuffingen. En knusktørr kalkun fra 90-tallets tv-dynge. 

Det sier ikke rent lite når Bot og bedring er som en Emmy-vinnende serie i forhold, eller når De syv søtre, Offshore eller Mot i brøstet blir kvalitets-tv til sammenligning.

Hadde det vært verdensmesterskap i dårlig tv hadde denne serien vunnet førstepremien.

Nei, gi meg heller en kveld med familien Anker-Hansen enn familien Lykke. Eventuelt Ulykke.

Hjelpes, du igangsatte hukommelsen min nå. Så mye ille man har sett!:hoho: Av andre "perler" fra ca 25 år tilbake kan vi jo nevne Sommerfugl og Venner og fiender. :eeeh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...