Østkantgutt1913 Skrevet 15. november 2020 #61 Del Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere fikk med dere at Bård spøkte med hvor dårlig Familien Lykke er under fredagens Nytt på Nytt? Anonymkode: 9e39c...85a Du mener Rødt på Rødt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #62 Del Skrevet 15. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: https://tv.nrk.no/serie/nytt-paa-nytt/2020/MUHH43003120/avspiller Hopp til slutten, 01:13 sek igjen. 😄 Gøy de har selvironi i alle fall. Anonymkode: 9e39c...85a Og Pernille lo! 😅 Anonymkode: a1964...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #63 Del Skrevet 16. november 2020 Et av barna spiller så dårlig at jeg får fysisk vondt av å se på. NRK, her skuffer dere enormt. Anonymkode: a9769...62f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasse00 Skrevet 25. november 2020 #64 Del Skrevet 25. november 2020 Ærlig talt så var det ikke så ille som mange vil ha det til. Det er ikke snakk om at dette er noen ny "Side om Side", men den er bedre enn både "Bot og Bedring", "Nesten voksen" og "Holms". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #65 Del Skrevet 25. november 2020 Liker den jeg! Helt grei kveldsunderhomdning Anonymkode: 5a2fb...4d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #66 Del Skrevet 25. november 2020 Hva er det vi skal le av egentlig? 🤔 Anonymkode: dc1d7...ecb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #67 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er det vi skal le av egentlig? 🤔 Anonymkode: dc1d7...ecb Le? 🤨 Anonymkode: a1964...fb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #68 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg synes barna er gode skuespillere jeg 😊 De har ikke verdens beste manus, men de gjør en god jobb med det de har 👏👏 Anonymkode: 4c23d...b86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 28. november 2020 #69 Del Skrevet 28. november 2020 Syntes Mot i Brøstet får ufortjent mye tyn her. Sett med 2020-briller er det selvfølgelig lett å kritisere MiB, men man må huske på at MiB kom ut i januar (!) 1993. Å klage over stilen til MiB blir litt som å klage over at "Ibsen bare skrev om gamledager". 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #70 Del Skrevet 5. desember 2020 Huff nå har jeg sett episodene som er kommet ut fram til nå, og du verden det er så dårlig. For det første skjønner jeg ikke hva som er motivasjonen bak serien. Alt skal liksom se litt sånn "90talls" ut med det huset som ikke er nyoppusset osv (som er helt greit, fresht å se et hus som ikke er live-love-laugh dritt, men hjemmekoselig) - men alle karakterene er jo så innforjævlig usympatiske? Barna og kona i det minste. De gjør jo ikke annet enn å drite på han stefaren? Barna spesielt er jo så jævla frekk med han, og alle vitser er "han er stygg/feit/ekkel" eller "han har ikke jobb" og "han er ubrukelig" - når det er konstant alle de andre som kommer opp i all mulig idioti-problemer fordi de ikke kan kommunisere. Han stefaren (Kim eller hva han heter) gjør jo ikke for å fortjene alt det peset? Uansett, det er så mange ting jeg undrer meg over. For eksempel, hvorfor er lyden så intens når barna snakker? Barna (spesielt de to eldste) snakker enten så utydelig eller så er lyden lagt på nytt igjen i studio, eller hva som helst, for jeg syns jeg hører hver eneste bevegelse i munnen deres. Hører liksom spyttet splesje rundt munnen på de. Det er også noe rart med regien eller hva jeg skal kalle det. Det er så lange pauser mellom dialogen, og så unaturlig. Som om de bare står og venter på å få si replikkene sine. Det er ingen normal frem-og-tilbake-kjemi, foruten mellom kim og hun...riis, og forsåvidt britt og de andre voksne. Men barna seg imellom, og barna og de voksne - det går ikke kjapt nok. Det føles som de venter på en latterboks. Så var det dette med korona i den ene episoden. Hva var poenget med å nevne korona? Hele episoden fikk bare en rar undertone av "men er det lov" - spesielt når hun datra skulle på festival osv. Det kunne vært kuttet ut. Serien trenger ikke å foregå i 2020-pandemi-tidslinjen. Anonymkode: 6d336...463 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #71 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Huff nå har jeg sett episodene som er kommet ut fram til nå, og du verden det er så dårlig. For det første skjønner jeg ikke hva som er motivasjonen bak serien. Alt skal liksom se litt sånn "90talls" ut med det huset som ikke er nyoppusset osv (som er helt greit, fresht å se et hus som ikke er live-love-laugh dritt, men hjemmekoselig) - men alle karakterene er jo så innforjævlig usympatiske? Barna og kona i det minste. De gjør jo ikke annet enn å drite på han stefaren? Barna spesielt er jo så jævla frekk med han, og alle vitser er "han er stygg/feit/ekkel" eller "han har ikke jobb" og "han er ubrukelig" - når det er konstant alle de andre som kommer opp i all mulig idioti-problemer fordi de ikke kan kommunisere. Han stefaren (Kim eller hva han heter) gjør jo ikke for å fortjene alt det peset? Uansett, det er så mange ting jeg undrer meg over. For eksempel, hvorfor er lyden så intens når barna snakker? Barna (spesielt de to eldste) snakker enten så utydelig eller så er lyden lagt på nytt igjen i studio, eller hva som helst, for jeg syns jeg hører hver eneste bevegelse i munnen deres. Hører liksom spyttet splesje rundt munnen på de. Det er også noe rart med regien eller hva jeg skal kalle det. Det er så lange pauser mellom dialogen, og så unaturlig. Som om de bare står og venter på å få si replikkene sine. Det er ingen normal frem-og-tilbake-kjemi, foruten mellom kim og hun...riis, og forsåvidt britt og de andre voksne. Men barna seg imellom, og barna og de voksne - det går ikke kjapt nok. Det føles som de venter på en latterboks. Så var det dette med korona i den ene episoden. Hva var poenget med å nevne korona? Hele episoden fikk bare en rar undertone av "men er det lov" - spesielt når hun datra skulle på festival osv. Det kunne vært kuttet ut. Serien trenger ikke å foregå i 2020-pandemi-tidslinjen. Anonymkode: 6d336...463 La oss bare krysse fingrene for at dette rælet blir tatt av lufta fordi noen ble eller kan bli krenka. Personlig er jeg krenka over at man kan sende noe så dårlig på tv i 2020. Anonymkode: a1964...fb8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #72 Del Skrevet 6. november 2021 Ser det er ny sesong ute. Hvordan i alle dager, kan dette forsvares? 🙈 Anonymkode: eef2a...eb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #73 Del Skrevet 6. november 2021 Blir flau av å se dette Anonymkode: 2564d...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jessicbj Skrevet 7. november 2021 #74 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blir flau av å se dette Anonymkode: 2564d...38e AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser det er ny sesong ute. Hvordan i alle dager, kan dette forsvares? 🙈 Anonymkode: eef2a...eb4 Ingen som tvinger dere til å se det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #75 Del Skrevet 7. november 2021 4 minutter siden, jessicbj said: Ingen som tvinger dere til å se det vel? Så det ikke, men det stod i programmet. Noe mer, deres Majestet? Anonymkode: eef2a...eb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #76 Del Skrevet 5. mai Helt ok serie. Har kun sett to episoder. Pen hun unge blonde. 🦉🦉🔥🔥 Anonymkode: 2409f...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #77 Del Skrevet 10. mai Er jo hysterisk! Måtte de lage 10 sesonger til! Anonymkode: dc5b1...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14. mai #78 Del Skrevet 14. mai Herlighet. Så nettopp trailer for ny sesong og det virker jo verre enn noen gang? Karakteren til Kevin Vågenes er noe av det verste jeg har sett av skuespillerprestasjoner. Han er jo ikke vanligvis så ille? Kjenner det irriterer meg at NRK bruker penger på dette mølet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 17. mai #79 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 0.24): Er jo hysterisk! Måtte de lage 10 sesonger til! Anonymkode: dc5b1...d63 Ironi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 17. mai #80 Del Skrevet 17. mai Som svar til hvem som ser på Familien Lykke så kjenner jeg flere som har det på som bakgrunsstøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå