Gå til innhold

Er det normalt å trene med caps inne på treningssenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det veldig rart? Jeg luker å bruke caps egentlig, gjemme meg litt under den, og så er det veldig greit når jeg trenger om morgenen, for da slipper jeg å ordne meg på håret. Flere som bruker caps på trening? Kan noen anbefale en fin en?

Anonymkode: 159b1...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres rart ut, men om du liker det så spiller jo ikke min (eller andres) mening noe 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 60720...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du å bry deg om hva som er normalt da? Liker mye bedre folk som tør å være seg selv, gjøre hva de vil -så lenge man er grei og snill og ikke skader andre. Jeg går noen ganger med lue på sommeren, bare fordi jeg har lyst. Om noen reagerer nevneverdig på det så tenker jeg at de er rarere enn meg, som driver å legger seg opp i andres liv uten mål og mening.

Anonymkode: 2edbd...53c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke hjelpe deg med å finne da, annet enn å begynne å søke på nett -jeg er jo en lue-person. 😊

Anonymkode: 2edbd...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du vil holde deg for deg selv og gjøre ditt, og akkurat det synes jeg er helt naturlig og greit. Nå vet jeg jo ikke reglene for hodeplagg på et treningssenter, men jeg antar at det er innenfor. Jeg blir mer brydd av de som skal ta så mye plass og vise seg frem, og er opptatt av hva alle andre gjør, og det er jo derfor jeg normalt sett ikke går på treningssenter. 

Det finnes mange fine capser, avhengig av om du er mann eller kvinne, og hva slags type caps du vil ha. 

Anonymkode: 951be...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ordne seg på håret, hvis man ikke bruker hodeplagg?? Da failer jeg 5 av ukens 7 dager. 

Anonymkode: 7afd5...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme hvordan du ser på trening, drit i å ordne håret.

Capsen vil holde mye svette, så hadde stått over den.

Men gjør som du vil, drit hva som er normalt.

Anonymkode: 8a882...acd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må man ordne seg på håret, hvis man ikke bruker hodeplagg?? Da failer jeg 5 av ukens 7 dager. 

Nei, man må absolutt ikke det. Men jeg har så tynt hår og om morran ser det helt for jævlig ut. Må faktisk vaske det for at det skal ligge litt normalt da. Og klart jeg vasker capsen på lik linje med andre klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg trener med caps ofte. Driter i hva folk tenker om det 😅

Anonymkode: 28aca...9bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caps er kult. Bare de kuleste menneskene bruker caps på gymmet. Så ja ts, det er helt ok. 

Anonymkode: 94985...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg trener med caps ofte. Driter i hva folk tenker om det 😅

Anonymkode: 28aca...9bc

Hva slags caps bruker du? Vet du om en fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser folk som trener med caps hver dag.  Jeg gjør det noen dager bare for å få håret vekk, og forhindre svette ørepropper.  Tror folk flest ikke tenker så mye på hva andre har på seg.  man er tross alt der for å trene, ikke glo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om noen som ofte gjør det. Har aldri reagert på det. Hadde gjort det selv, hvis det bare holdt håret mitt borte under trening.

Anonymkode: d9250...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.11.2020 den 8.28, AnonymBruker skrev:

Ja det må man, jeg hadde sett ut som en gal uteligger hvis jeg ikke stellet håret før jeg dro noe sted.  Ikke alle har flott, tykt hår som ligger som man vil, eller som man bare kan sette i en hestehale på 1 min. 

Anonymkode: 2055b...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...