AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Del Skrevet 31. oktober 2020 Som passer nybegynner. Noen som vet? Anonymkode: 602f4...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Del Skrevet 31. oktober 2020 Yoga Girl. Der har de mange fine programmer for alle nivåer. Koster rundt 100kr. Anonymkode: f89b1...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeisen Skrevet 31. oktober 2020 #3 Del Skrevet 31. oktober 2020 Calm. Alle jeg har anbefalt den til har takket for tipset etterpå, spesielt nå i coronatider. Jeg har kjøpt årsabonnement to ganger, det ser kanskje dyrt ut, men det er virkelig verdt det! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Del Skrevet 31. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yoga Girl. Der har de mange fine programmer for alle nivåer. Koster rundt 100kr. Anonymkode: f89b1...0ef Eller bare glem det, den finnes visst ikke lenger🤷🏼♀️ Anonymkode: f89b1...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #5 Del Skrevet 1. november 2020 Yoga with Adriane er veldig bra, mye forskjellig! Velger ofte kortere økter og gjør det heller oftere. Anonymkode: 5d3a1...a4d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Del Skrevet 2. november 2020 Anbefaler deg å trene styrke i stedet. Det har du mye mer igjen for, og blir en vane når du bare kommer inn i det Anonymkode: 96371...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 2. november 2020 #7 Del Skrevet 2. november 2020 Hvis du ønsker en ren meditasjonsapp anbefaler jeg Headspace på det varmeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 2. november 2020 #8 Del Skrevet 2. november 2020 Yoga with Adriene på YouTube 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå