penelope Skrevet 31. juli 2005 #1 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei Vi har laget terrasse i hagen på ca 60 kvadratmeter Nå skal vi lage rekkverk, og undrer oss på hvor høyt det bør være. Er veldig takknemlig for råd og innspill. Formålet er for det første å begrense innsyn, og dernest å ha en stor lekegrind.... Penelope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. juli 2005 #2 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Mannen min, som er snekker sier at 90 cm er det du bør ha, men man kan jo såklart ha høyere, men bør ikke ha lavere enn 85 cm. Endret 31. juli 2005 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 31. juli 2005 #3 Del Skrevet 31. juli 2005 Vi har et rekkverk på 90 cm nå og det synes jeg er akkurat passe. Før hadde vi 1 meter, men det var ikke aktuelt når vi lagde ny terrasse. Det var rett og slett litt for høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penelope Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 31. juli 2005 Vi har et rekkverk på 90 cm nå og det synes jeg er akkurat passe. Før hadde vi 1 meter, men det var ikke aktuelt når vi lagde ny terrasse. Det var rett og slett litt for høyt. ← Går det an å spørre om hvorfor du syns det var for høyt? Veien og området utenfor vår tomt som vi ønsker å skjerme innsyn fra, ligger høyere enn vår tomt. Derfor tenkte vi kanskje at vi burde ha litt høyere enn normalt. Balkongen over terrassen er i standardhøyde (90), men jeg antar at det ikke spiller noen rolle. Takk for flere innspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 31. juli 2005 #5 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg synes det er penere med 90 cm. Hva du velger kommer selvfølgelig an på smak og behag. Hvis du skal skjerme for innsyn ville jeg nok heller ha valgt en levegg eller rett og slett busker / trær. Nå har jeg ikke sett terrassen deres og området rundt så det er ikke lett å gi råd. Men hva med å sette opp levegg mot veien og rekkverk ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå