Gjest matprat.no Skrevet 21. september 2002 #1 Del Skrevet 21. september 2002 leppene mine er tørre.kan noen værsåsnill å anbefale en god lypsyl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. september 2002 #2 Del Skrevet 21. september 2002 Labello Aqua (Den lysegrønne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. september 2002 #3 Del Skrevet 21. september 2002 Hvorfor ikke prøve Elizabeth Arden Eight Hour Cream som det har vært litt snakk om her?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. september 2002 #4 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg har også slitt med det problemet den siste uka og jeg forsøkte myyyye. Så prøvde jeg Blistex Herbal lip protector. Nå er leppene mine myke og gode, og de holder seg slik en tilmes tid etter påføring også. Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. september 2002 #5 Del Skrevet 21. september 2002 Det er jo ikke noe som hetetr Labello Aqua jo Labello HYDRO CARE heter den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 21. september 2002 #6 Del Skrevet 21. september 2002 jeg synes lypsyl aloe vera (som også er lyse grønn) er god jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. september 2002 #7 Del Skrevet 23. september 2002 Blistex er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. september 2002 #8 Del Skrevet 23. september 2002 Kjøp Eight Hour Cream fra Elizabeth Arden. Det finnes ikke noe bedre mot såre lepper. (Fåes i stor og liten tube, samt stift.) Den er veldig drøy, og du kan bruke den til det meste. Såre lepper, tørre albuer, solbrent hud, småsår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå