amz Skrevet 29. oktober 2020 #1 Del Skrevet 29. oktober 2020 (endret) En ny truecrime serie på NRK. https://www.dagbladet.no/kultur/varsler-ny-informasjon/73001460 Kjenner veldig lite til denne saken da saken er såpass gammel, skal bli interessant å følge med på denne og se om man kommer til en løsning eller nærmere en løsning. Kan denne saken ha en sammenheng med Marianne som forsvant fra Risør? Med tanke på at det er så mange pårørende i en slik sak, så håper jeg at denne saken kommer til buns. Dette fortjener familien, og det vil også være godt for samfunnet rundt å vite hva som har skjedd. Vi et er lite land med 5 millioner innbyggere, det påvirker oss alle. Noen der ute må vite noe. Til tross for at saken er foreldet, og over 30 år gammel, mener Strømstad at saken fortsatt er relevant i dag. "- Når vi har jobbet med den, så ser vi at den ikke faller til ro. Selvfølgelig ikke for familien, men heller ikke for etterforskerne og lokalsamfunnet Fjell og Drammen. Det er en sak man ikke klarer å bli ferdig med. Den er veldig sterk, det er et barn som er borte. Det at den ikke er løst, er nok en verkebyll, både for politikammeret, lokalsamfunn og selvfølgelig familie og venner." Endret 29. oktober 2020 av amz 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Del Skrevet 29. oktober 2020 Hun er selvsagt i Pakistan, det er ikke noe mer å si om det. Anonymkode: e79e5...685 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amz Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 29. oktober 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er selvsagt i Pakistan, det er ikke noe mer å si om det. Anonymkode: e79e5...685 Jeg har hørt en del om dette, men finnes det noe konkrete bevis på det? Jeg mener hvis hun var i Pakistan, og da som voksen kvinne, så hadde jeg jeg oppsøkt henne om det var en i min familie. Altså da kan hun vel ikke leve skjult i Pakistan? Vet ikke den teorien virker ikke helt stødig, da hadde man vist noe konkret tenker jeg da hvis hun levde et vanlig normalt liv i et annet land. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 29. oktober 2020 #4 Del Skrevet 29. oktober 2020 Hun kan godt ha fått ny identitet i Pakistan og ikke være klar over at hun er savnet i Norge. Hun kan også være død. Har moren eller noen andre vært i Pakistan og forsøkt å oppspore henne? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amz Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 29. oktober 2020 3 minutter siden, Nutz skrev: Har moren eller noen andre vært i Pakistan og forsøkt å oppspore henne? Jeg tror det er et spor de har sjekket uten å komme videre med dette. Vanskelig å si så klart. Hvis du Googler Therese Pakistan så får du opp en del interesante treff... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 29. oktober 2020 #6 Del Skrevet 29. oktober 2020 5 minutter siden, amz said: Jeg tror det er et spor de har sjekket uten å komme videre med dette. Vanskelig å si så klart. Hvis du Googler Therese Pakistan så får du opp en del interesante treff... Det skal jeg absolutt gjøre Spent på hva slags ny informasjon som kommer frem i serien! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #7 Del Skrevet 29. oktober 2020 Moren var sammen med en pakistaner før hun ble sammen med og gravid med faren til Therese. Ryktene sa at pakistaneren trodde han var faren til Therese og derfor ble hun bortført dit. Blir spennende å se dokumentaren. Anonymkode: c12ae...895 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #8 Del Skrevet 29. oktober 2020 36 minutter siden, Nutz skrev: Hun kan godt ha fått ny identitet i Pakistan og ikke være klar over at hun er savnet i Norge. Hun kan også være død. Har moren eller noen andre vært i Pakistan og forsøkt å oppspore henne? Hun var 9 år da hun forsvant. Klart hun hadde husket nok til å vite at hun ble bortført fra moren. Anonymkode: bb96a...630 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #9 Del Skrevet 29. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moren var sammen med en pakistaner før hun ble sammen med og gravid med faren til Therese. Ryktene sa at pakistaneren trodde han var faren til Therese og derfor ble hun bortført dit. Blir spennende å se dokumentaren. Anonymkode: c12ae...895 Det man trygt kan si er at denne tåpelige Pakistan-teorien kommer til å bli gravlagt for godt. Anonymkode: bb96a...630 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #10 Del Skrevet 29. oktober 2020 Merkelig at et barn kan forsvinne ut av et boligområde hvor ingen har sett eller hørt noe. Tyder på at hun ikke har gjort noe motstand, for det hadde vel noen hørt. Er også merkelig at politiet ikke har funnet noe hvis hun forsatt er i området. Anonymkode: b16db...7cf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 29. oktober 2020 #11 Del Skrevet 29. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hun var 9 år da hun forsvant. Klart hun hadde husket nok til å vite at hun ble bortført fra moren. Anonymkode: bb96a...630 Jada og jeg tror verken det ene eller det andre, men 32 år med hjernevasking er mulig. Hun kan ha fått beskjed om at moren ikke ville ha henne, at det ikke var hennes biologiske mor, hun kan ha blitt truet, mange muligheter. OM hun ble sendt til Pakistan er det ikke sikkert hun snakker norsk lenger heller. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #12 Del Skrevet 29. oktober 2020 10 minutter siden, Nutz skrev: Jada og jeg tror verken det ene eller det andre, men 32 år med hjernevasking er mulig. Hun kan ha fått beskjed om at moren ikke ville ha henne, at det ikke var hennes biologiske mor, hun kan ha blitt truet, mange muligheter. OM hun ble sendt til Pakistan er det ikke sikkert hun snakker norsk lenger heller. Som nevnt blir nok denne teorien avfeid ganske klart ila. serien som kommer. Omtrent like sannsynlig som at Anne Elisabeth Hagen ligger på en strand et eller annet sted, i levende live. Anonymkode: bb96a...630 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 29. oktober 2020 #13 Del Skrevet 29. oktober 2020 I serien om Marianne-saken, var det mye som tydet på at de hadde funnet en svært aktuell kandidat som felles gjerningsmann for både Marianne og Therese. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amz Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #14 Del Skrevet 29. oktober 2020 11 minutter siden, Brunello skrev: I serien om Marianne-saken, var det mye som tydet på at de hadde funnet en svært aktuell kandidat som felles gjerningsmann for både Marianne og Therese. Det stemmer, derfor blir det interesant å se om man kan finne en link mellom disse to sakene. Hvis man da hadde gjort det med 2 uavhengige etterforskere så vil jo det styrke teorien. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #15 Del Skrevet 29. oktober 2020 Jeg oppholdt meg mye på Fjell i Drammen rundt tiden hun forsvant, og hadde utsikt rett mot blokken der hun bodde. Husker godt helikopter som fløy rundt der oppe, leting under kumlokk etc. Stemningen var svært mørk. Skal bli interessant å se dokumentaren. Ser noen sier at en pakistaner trodde han var faren hennes. Hun så da heller ikke helnorsk ut.? Anonymkode: 8d458...861 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amz Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #16 Del Skrevet 29. oktober 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppholdt meg mye på Fjell i Drammen rundt tiden hun forsvant, og hadde utsikt rett mot blokken der hun bodde. Husker godt helikopter som fløy rundt der oppe, leting under kumlokk etc. Stemningen var svært mørk. Skal bli interessant å se dokumentaren. Ser noen sier at en pakistaner trodde han var faren hennes. Hun så da heller ikke helnorsk ut.? Anonymkode: 8d458...861 Moren var sammen med en mann fra Pakistan. Det ble slutt og hun ble visst sammen med en spanjol eller lignene. Jeg er ikke sikker. Hun mener at det er han som er faren, så var det vel noen som mente at det var han pakaianeren som var faren.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 29. oktober 2020 #17 Del Skrevet 29. oktober 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppholdt meg mye på Fjell i Drammen rundt tiden hun forsvant, og hadde utsikt rett mot blokken der hun bodde. Husker godt helikopter som fløy rundt der oppe, leting under kumlokk etc. Stemningen var svært mørk. Skal bli interessant å se dokumentaren. Ser noen sier at en pakistaner trodde han var faren hennes. Hun så da heller ikke helnorsk ut.? Anonymkode: 8d458...861 Ikke for å bygge opp under spekulasjoner, Therese kan godt være norsk/spansk, men jeg ser jo hvorfor pakistaneren kunne trodd han var faren. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 29. oktober 2020 #18 Del Skrevet 29. oktober 2020 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun var 9 år da hun forsvant. Klart hun hadde husket nok til å vite at hun ble bortført fra moren. Anonymkode: bb96a...630 Det er ikke sikkert hun visste hun ble bortført. Hun kan ha blitt med noen hun kjente og stolte på og blitt servert en løgn om at moren f.eks. var død eller ikke kunne eller ikke ville ha henne. Med tiden ville livet i Norge og familien der bare bli et fjernt minne. Jeg sier ikke at det var slik, men at det er mulig. Endret 30. oktober 2020 av Thyra 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 29. oktober 2020 #19 Del Skrevet 29. oktober 2020 Denne saken husker jeg godt. Jeg var på samme alder og husker vi ble fortalt at vi måtte være forsiktig, ikke snakke med fremmede osv. Bortføringer var helt uvirkelig for oss. Trist sak 😞 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #20 Del Skrevet 29. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det man trygt kan si er at denne tåpelige Pakistan-teorien kommer til å bli gravlagt for godt. Anonymkode: bb96a...630 Eh nei...har du lest tråden her på forumet om saken? Finnes en oppsummering på slutten der angående den teorien, og der er en del steiner som ikke er snudd for å si det sånn, og steiner som har lagt seg litt bedre ned også. Anonymkode: e79e5...685 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå