Thea Skrevet 21. september 2002 #1 Del Skrevet 21. september 2002 Er det noen som har sett den nyeste filmen til Mel Gibson??? Jeg har bitte litt lyst, men jeg er litt usikker på om jeg tør. Er så pysete når det kommer til slike filmer Hvilke andre filmer kan den eventuelt sammenlignes med?? Er litt nervøs for at jeg blir liggende våken om natta jeg da :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 22. september 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 22. september 2002 Nåja. Siden ingen av de 1967 brukerene av dette forumet har sett filmen ble vel jeg første mann jeg da :D Den var ikke av de beste til Mel Gibson, men den var helt grei og spennende. Satt flere ganger og klep hardt i handa til sambissen ja Men jeg setter et lite spørsmålstegn ved at denne filmen har 11 år`s sensur. Greit nok at dagens unger (ungdom??) er litt mer voksne av seg enn før i tiden, men jeg tviler strekt på at noen 11`åring har godt av å se den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. september 2002 #3 Del Skrevet 23. september 2002 Enig med deg, Amerikanerne er litt mer fornuftige på dette området som har satt 13-års på denne... 11 års blir litt ungt, mens 15 års blir litt vel drastisk igjen. Det skulle vært en mellomting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2002 #4 Del Skrevet 25. september 2002 Så filmen på sønda. Syns den var bra i begynnelsen. God humor! Men slutten ødela utrolig mye! Vi skulle aldri ha sett "dem"... (Dere som har sett den vet hhva jeg mener.) Er det 11-års grense på denne filmen? Seriøst? Jeg var i hvert fall pissredd noen ganger! (Men så er jeg pingle også, da... ) Grei film, men litt overdrevet noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 #5 Del Skrevet 25. september 2002 Filmen virker ganske bra.. Anbefales den til en megapyse som meg? Eller får jeg ikke sove på mange netter..? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2002 #6 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg syns ikke dette var en megabra film, den var til tider litt kjedelig! Jeg må innrømme det at jeg holdt typen veldig hardt i hånda et par ganger, men det var ikke en film som gjorde at jeg skrek eller var skikkelig redd. Litt skuffende siden så mange sa denne var kjempeskummel osv... Men filmen var okay. Slutten ødela lit, vi skulle ikke sett hvordan disse vesena såg ut, det var greit når vi bare fikk se litt, de var litt mer spennende. Jeg kan ikke si at jeg anbefaller denne filmen, se en annen film på kino og lån heller Signs når den kommer ut på video!! Wemby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 25. september 2002 #7 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg har ikke så sansen for Mel Gibson :o så jeg har ikke sett den enda.. men jeg har veldig sans for han som har lagd filmen (og Sixth sense og Unbreakable) - dere som har sett filmen, hvordan er Signs iforhold til de forrige filmene hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. september 2002 #8 Del Skrevet 30. september 2002 Først, jeg har vært og sett "Signs" i kveld. Egentlig hadde jeg nok litt for høye forventninger, ble litt skuffa. Lettskremt som jeg er så hoppa jeg høyt og hylte i litt innimellom, men bortsett fra det var det litt for mye "dilldall" og moral og "kliss". Ragnalina: Jeg har ikke sett Unbreakable, men jeg har sett Sixth Sense. Og jeg kan bare si deg at Sixth Sense var myyyyyyyye bedre!!! Jeg synes ikke det gjorde såå mye at vi så de vesenene på slutten, men den aller siste synes jeg ble for dum, for å si det sånn... :-? Er du lettskremt som meg så er det en grei nok måte å bruke et par timer på en kveld, men det er ikke en film jeg virkelig anbefaler for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. september 2002 #9 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg hadde garantert stått først i køen på kinoen hvis det var Bruce Willis som spilte hovedrollen (eller en rolle i det heletatt). Skal nok se filmen, men er skeptisk til Travolta Har sett både Unbreakable og Sixth Sense, begge utrolige filmer, men kanskje ikke grøssere akkurat. Vil ha Bruce Willis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. september 2002 #10 Del Skrevet 30. september 2002 Skeptisk til Travolta????? *treeeeg* Spilte han i filmen da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. september 2002 #11 Del Skrevet 30. september 2002 For jeg er ikke treeg da, som ikke ser forskjellen på Travolta og mel Gibson. Er skeptisk til begge jeg. Men Travolta spilte vel ikke i den filmen der nei. Treeeg treeeg treeeeeeg! Poenget er likevel: Bruce Willis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 1. oktober 2002 #12 Del Skrevet 1. oktober 2002 Ja til Bruce Willis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 1. oktober 2002 #13 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg så Signs i Nederland forrige uke. Synes filmen var litt merkelig. Det samme synes jeg om Unbreakable, men Sixth sense var kjempe bra! Men ungene i filmen imponerte! Kjempe søte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. oktober 2002 #14 Del Skrevet 3. oktober 2002 Næh. Jeg synes filmen ble for overdrevet og slutten ødela en hel del. Dessuten burde aldersgrensen vært høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2002 #15 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg syns filmen var helt grei. Ikke skikkelig skummel, men satt og var veldig spent og (som andre) holdt typen hardt i handa. Men at det var 11 års aldersgrense var det mange som syns var rart. Den skulle minst ha hatt 15. Syns den og var ganske morsom. Og det er jo kanskje litt uventet i en film som dette. jeg syns slutten var helt fin. Det gjor ikke noe d med d siste i filmen. Det ble litt sånn betryggende følelse syns jeg. Fikk liksom et mer avslappet forhold til d da. Det virket liksom mer unaturlig da. Hvis dere forstår hva jeg mener. Ja,ja jeg vil anbefale folk å gå å se den hvis de ikke forventer seg og bli skremt eller forventer seg at det er en bra flm. Det gjorde nemlig ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg ble litt forvirra jeg, av all humoren i filmen. Mange av senene var jo kjempe morsomme. Men jeg lurte litt på om filmen skulle være bare tull og tøys eller om den skulle være seriøs? Man blir jo litt forvirret når man skal le og hoppe i stolen nesten samtidig da :-? Den siste sena ødela litt, men som siste gjest sa, man ble litt tryggere av det synes jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 8. oktober 2002 #17 Del Skrevet 8. oktober 2002 11 års aldersgrense på den filmen??, var det første jeg tenkte når jeg gikk ut av kinosalen... Skulle helt klart vært 15 år, mener jeg.. Ellers syns jeg filmen var ok den...Den var skremmende og humoristisk på en gang, og det passer meg fint... Så til dere som ikke har sett den enda, kan jeg anbefale den... Men det er ingen film jeg kunne ha sett 2 ganger...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå