Gå til innhold

Menn som skriver at de er morsomme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir blant disse ikke brukt noe emoji.

For å være ærlig virker mang som noen skikkelig tørrpinner. Det er ok det, bare ikke skriv du er morsom. 

Skriv heller noe som er morsomt for å vise det.

Anonymkode: 68ea7...487

Ja dæ, å skrive at man er morsom tør jeg ikke, fallhøyden blir alt for stor.. Så er det jo heller ikke jeg som skal avgjøre om jeg er morsom eller ikke. Jeg foretrekker dem som ikke tar seg selv så høytydelig og spiller på seg selv, istedet for å spille på andre... Humoren bør være litt positivt anlagt, og man behøver ikke å fortelle vitser for å være morsom. Det meste kommer spontant uten at man fremstiller seg morsomt... En gledespreder kan også oppfattes som morsom, fordi dem gleder oss og får oss til å smile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som har grimaser på bildene synes jeg er aller minst morsomme 🤡

Anonymkode: 23d75...f3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/29/2020 at 9:34 AM, AnonymBruker said:

Men aldri skriver noe morsomt😩

Hvorfor kan dere ikke heller skrive noe morsomt siden dere mener dere er det?

 

Anonymkode: 68ea7...487

Det er alltid en risiko ved å spøke for mye før man blir kjent med hverandre, vanskelig å vite hvordan morsomheten blir mottatt. Jeg kunne jo skrevet til deg; "så fint at du er slank, jeg ser jo at mange av damene på Sukker ikke er flyttbare", men det kunne jo være at du hadde vært overvektig tidligere og dermed hadde likt spøken dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Hm, det er litt rart at man ikke kan skrive noe positivt om seg selv for da mener noen at det ikke kan være sant. 

Allikevel så burde man kanskje skrive noe som er sant også da, men humor kan være litt vanskelig for selv om man selv synes at man er morsom så betyr det ikke at alle syns det. Så sånn sett er det kanskje ikke det lureste å skrive og sånne moroklumper kan være slitsomme til tider. Vil heller ha noen som har lik humor som meg enn noen som mener at de er så morsomme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok så hvis jeg tolker KG rett:

Menn som sier de er morsomme er ikke morsomme. Menn som sier de er snille er grusomt onde og slemme. Osv.

Menn som sier de er kjedelige og slemme er sikkert drømmemannen.

Anonymkode: 082f3...c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...