Gå til innhold

Menn som skriver at de er morsomme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Men aldri skriver noe morsomt😩

Hvorfor kan dere ikke heller skrive noe morsomt siden dere mener dere er det?

Anonymkode: 68ea7...487

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tenker at de som skriver det kanskje ikke er så morsomme... Jeg kjenner ingen som faktisk ER morsomme som har behov for å fortelle folk at de er det.

Anonymkode: 5402a...9ab

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er vel det samme som med de som skriver at de er snille.

Men hvis det var sant, hadde det ikke vært behov for å skrive det.

Anonymkode: ba0e6...715

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

De som skriver det, de er ikke morsomme. Det samme med kommentaren «jeg lover at jeg får deg til å le». Dette er typene som ikke er morsomme, men er irriterende for andre.

Anonymkode: 36756...9a1

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ti10

Folk som selv beskriver seg som morsomme er mest sannsynlig veldig slitsomme. Og de som kommer med lange utgreiinger om hvor "varm og omtenksom" de er, hadde jeg i hvert fall holdt meg langt unna. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Eksen min pleide å finne mye stolthet i at han var en "ærlig drittsekk", han var bare en drittsekk, han trodde vel bare at å slenge på ærlig så var det liksom en bra egenskap. 

Alle som sier noe om seg selv med stolthet (type: morsom, snill, omsorgsfull) er sjeldent det. 

Kun gå etter de som viser det. 

Jeg tenker også at de bruker ofte mye ord fremfor handlinger. Likevel skal de hele tiden ha komplimenter på seg selv. Gir deg kun blomster eller spanderer på deg, for så å gnåle til alt og alle om hvor flotte de er som gjorde det. Har vi ikke alle vært borti en sånn en på et eller annet vis. 🙄 jeg skyr de som ilden, for det er nettopp det de gjerne blir til slutt.

Hard pass.

Anonymkode: 0a74e...b69

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De synes de selv er morsomme, selvsagt. Da er man ofte litt sær og ikke så morsom. Jeg synes jeg er hysterisk morsom til tider, men det er jeg da vitterlig ikke. Jeg har ganske så tørr og tidvis hakket for grov humor, litt for mye selvironi, men jeg ler godt av meg selv. 

Men jeg er ganske rar generelt sett, så jeg blir ledd av uansett, men ikke fordi jeg har humor.

Anonymkode: f7f1e...751

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
6 minutter siden, ti10 skrev:

Folk som selv beskriver seg som morsomme er mest sannsynlig veldig slitsomme. Og de som kommer med lange utgreiinger om hvor "varm og omtenksom" de er, hadde jeg i hvert fall holdt meg langt unna. 

Om de er!! Vært borti flere som tror de er SÅ morsomme, men alt de er er grusomt slitsomme for de skal alltid ha oppmerksomhet og blir helt i panikk om noen andre sier noe morsomt! 

De vokste liksom ikke av seg den der "se på meg nå mamma, mamma se nå, SE NÅ MAMMA" fasen, de bare vokste med den. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De synes de selv er morsomme, selvsagt. Da er man ofte litt sær og ikke så morsom. Jeg synes jeg er hysterisk morsom til tider, men det er jeg da vitterlig ikke. Jeg har ganske så tørr og tidvis hakket for grov humor, litt for mye selvironi, men jeg ler godt av meg selv. 

Men jeg er ganske rar generelt sett, så jeg blir ledd av uansett, men ikke fordi jeg har humor.

Haha, jeg er nok bittelitt lik.

Jeg er nok veldig lik chandler i friends, hvor jeg bruker mye humor/sarkasme/ironi pga jeg slet mye med depresjoner og mye dårlige barndomsminner. Jeg har alltid blitt sett på som den morsomme i gjengen. Jeg kan nok være litt frekk til tider, men det blir alltid tatt i mot med latter. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
draug 75

Det er på sett og vis en selvbekreftende vits: "Jeg er morsom." "Hååå..., sier du det? Hah!-haha, for en vits! Nei, du er slett ikke morsom."

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som skriver det, de er ikke morsomme. Det samme med kommentaren «jeg lover at jeg får deg til å le». Dette er typene som ikke er morsomme, men er irriterende for andre.

Anonymkode: 36756...9a1

Gjerne de som ikke aner hvor klitten er heller. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Gikk på date med en som beskrev seg som den morsomme i gjengen. Lo en gang kanskje, mest for å være hyggelig. 

Anonymkode: 0e2fb...775

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er også ganske skremmende og påfallende hvordan de som skriver en hel del flott og masse om viktigheten av kommunikasjon i forholde, selv er helt elendig på det😒 Same med de som skriver de er smarte😩

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om de er!! Vært borti flere som tror de er SÅ morsomme, men alt de er er grusomt slitsomme for de skal alltid ha oppmerksomhet og blir helt i panikk om noen andre sier noe morsomt! 

De vokste liksom ikke av seg den der "se på meg nå mamma, mamma se nå, SE NÅ MAMMA" fasen, de bare vokste med den. 

Kanskje det var der modningsprosessen stoppet da. Men at det er veldig mange som er sånn stemmer vel ikke helt?

Anonymkode: ba0e6...715

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg skriver at jeg er positiv og omgjengelig, og det er jeg også.

Anonymkode: 0b1bc...402

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg skriver av og til at jeg er morsom, men da passer jeg også på å få med de andre kvalitetene mine. Nemlig at jeg er super kjekk, lynende intelligent, bor i et slott, første person som landet på Mars, ærlig og beskjeden. 

Anonymkode: eafc7...a1f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg er nok bittelitt lik.

Jeg er nok veldig lik chandler i friends, hvor jeg bruker mye humor/sarkasme/ironi pga jeg slet mye med depresjoner og mye dårlige barndomsminner. Jeg har alltid blitt sett på som den morsomme i gjengen. Jeg kan nok være litt frekk til tider, men det blir alltid tatt i mot med latter. 

Jeg sliter også med depresjoner og har mange dårlige barndomsminner, og det forklarer kanskje noe av hvorfor jeg er så himla sær, og bruker mye selvironi. Både ting jeg gjør og sier. Jeg er en rar type. Jeg oppleves også frekk fra tid til annen uten at jeg mener det, og noen tar seg nær av det, men stort sett så går det bra. Evnen til å si unnskyld er hardt innarbeidet fra tidlig barndomsår. 

Jeg anser meg selv som uegnet blant den sarte garde. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bamseklemmer

Du ser ikke humoren i det før du ser kroppspråket og mimikken til den som prater....

Kroppsspråk sies å være 70 prosent av kommunikasjonen, det er derfor noen bruker emoiji for å gi utrykk i tekst. Liker du ikke humoren til noen, betyr ikke at vedkommende har dårlig humor... den fenger deg bare ikke. Det finnes så mange ulike typer humor, så den må ha litt kjemi og ganske lik din egen humor skal den fenge deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Okapi
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skriver av og til at jeg er morsom, men da passer jeg også på å få med de andre kvalitetene mine. Nemlig at jeg er super kjekk, lynende intelligent, bor i et slott, første person som landet på Mars, ærlig og beskjeden. 

Anonymkode: eafc7...a1f

Det er da ikke særlig beskjedent. Jeg er hundre ganger så beskjeden som deg, minst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Du ser ikke humoren i det før du ser kroppspråket og mimikken til den som prater....

Kroppsspråk sies å være 70 prosent av kommunikasjonen, det er derfor noen bruker emoiji for å gi utrykk i tekst. Liker du ikke humoren til noen, betyr ikke at vedkommende har dårlig humor... den fenger deg bare ikke. Det finnes så mange ulike typer humor, så den må ha litt kjemi og ganske lik din egen humor skal den fenge deg.

Det blir blant disse ikke brukt noe emoji.

For å være ærlig virker mang som noen skikkelig tørrpinner. Det er ok det, bare ikke skriv du er morsom. 

Skriv heller noe som er morsomt for å vise det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...