Gå til innhold

Er han uerfaren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

kysse for han tenkte jeg ikke var interessert i det 

Nettopp. Dere er to som bare har tenkt. Bruk stemmen din, og avklar ønsker og forventninger. Hans tidligere erfaringer har ikke nødvendigvis gjort ham til tankeleser. 

Anonymkode: 89a0d...c97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uerfaren? Det er jo han som virker som den erfarne her, han får det han vil ha og er fornøyd med det.

Du har ikke vært tydelig, noe som vitner om umodenhet.

Anonymkode: 6ef84...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 12.07, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han er uerfaren grunnet det virker sånn både under sex og ellers. Han har eksempel ikke prøvd vanlige ting og aldri hatt dame, og derfor tenker jeg som jeg gjør. Det er greit at forholdet er kun sex, slike forhold har jeg hatt flere ganger men det har alltid vært gjensidig respekt og at vi er venner. Det er ikke normalt å ligge med noen for så å gå 1 minutt etterpå og folk bør slutte å normalisere dette

Anonymkode: 36e59...aa5

Tja jeg har hørt om "5 minuttannen som kom innom gjorde sitt og gikk, så det forekommer.

Siden han ikke har hatt dame, har han hatt lignende forhold som med deg før?

Hvilke vanlige ting er det han ikke har prøvd, og er han utforskende?

Er det problematisk at han eventuelt har lite erfaring?

Har han blitt mer omgjengelig etter at du sa fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 1.43, AnonymBruker skrev:

Har hatt sex med en mann i noen måneder, og han virker meget usikker. Han er dominerende i senga, men virker grønn på andre områder. Eksempel vil han aldri kose, han drar igjen med engang vi er ferdig og kysser nesten aldri. Tilslutt sa jeg fra at jeg tror ikke vi kan ha sex mer, da jeg føler meg ekkel og brukt. Vet godt at vi bruker hverandre, men for meg er det viktig å ha en sexpartner som ikke behandler meg som en prostituert. 
 

Han svarer da at han trodde det var slik jeg ville ha det, og at han godt kunne bruke mer tid med meg og kose. I tillegg spurte han hva jeg tenker videre, noe jeg ikke forstår hva han mener med? Er han bare uerfaren eller hva er greia?  

Anonymkode: 36e59...aa5

Man blir vel ikke automatisk kjærester selv om dere har sex da, det mangler bekreftelse på forholdet i HI...

For meg virker det som dere begge er usikre på hverandre, er dere kjærester eller ikke? Det er nok derfor han er usikker på hva du tenker veien videre. Å gjette seg til eller ikke spør hvordan ståa ligger, virker veldig umodent og usexy etter 6 måneder. Uansett, sex uten kyss blir jo veldig upersonlig og kaldt, der er han nok veldig umoden. Så i stedet for å spekulere burde han heller ha kysset deg... hvis han elsker deg da, men det må nok du avgjøre🙄

Husk at det er ikke alle menn som liker eller skjønner dette med kyssing da, noen kysser jo som en fisk uansett...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig du ønsker av han da TS? Er det ff med kos, eller er det et forhold? Og hva var utgangspunktet når dere startet? det er umulig å tolke noe som helst når du ikke oppgir premissene som har vært her. 

Og det er da vel ikke rart om han spør hva du ønsker framover når du akkurat har sagt du vil avslutte fordi du ikke får nok kos. Jeg hadde nok også vært usikker på hva du ville. Fullstendig uavhengig av erfaring.

Anonymkode: 4d611...c18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...