Gå til innhold

Er han uerfaren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hatt sex med en mann i noen måneder, og han virker meget usikker. Han er dominerende i senga, men virker grønn på andre områder. Eksempel vil han aldri kose, han drar igjen med engang vi er ferdig og kysser nesten aldri. Tilslutt sa jeg fra at jeg tror ikke vi kan ha sex mer, da jeg føler meg ekkel og brukt. Vet godt at vi bruker hverandre, men for meg er det viktig å ha en sexpartner som ikke behandler meg som en prostituert. 

Han svarer da at han trodde det var slik jeg ville ha det, og at han godt kunne bruke mer tid med meg og kose. I tillegg spurte han hva jeg tenker videre, noe jeg ikke forstår hva han mener med? Er han bare uerfaren eller hva er greia?  

Anonymkode: 36e59...aa5

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Autisme 

Anonymkode: 31492...749

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Virker vel mest som at han ikke ønsker å kose med deg, kysse deg eller være i ditt selskap. Men han er villig til å kose om det er prisen han må betale for å ha sex med deg.  

Anonymkode: 827f4...7e4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jasmine9

Enten garderer han selv for å ikke bli knytter, ellers er relasjonen deres rent fysisk for han. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Tja, kanskje han er redd for at du vil få følelser. At han prøver å hinte til at han absolutt ikke vil noe mer enn sex. Dere burde snakke sammen

Anonymkode: ce31f...ddb

Lenke til innlegg
Del på andre sider
remix2020
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt sex med en mann i noen måneder, og han virker meget usikker. Han er dominerende i senga, men virker grønn på andre områder. Eksempel vil han aldri kose, han drar igjen med engang vi er ferdig og kysser nesten aldri. Tilslutt sa jeg fra at jeg tror ikke vi kan ha sex mer, da jeg føler meg ekkel og brukt. Vet godt at vi bruker hverandre, men for meg er det viktig å ha en sexpartner som ikke behandler meg som en prostituert. 

Han svarer da at han trodde det var slik jeg ville ha det, og at han godt kunne bruke mer tid med meg og kose. I tillegg spurte han hva jeg tenker videre, noe jeg ikke forstår hva han mener med? Er han bare uerfaren eller hva er greia?  

Hei. Det virker som at dere må kommunisere bedre. Hva vil dere egentlig? Vil han kanskje mer enn å bare være sexpartner? Dere må være ærlige med hverandre. Hvis begge er single, er det vel ikke negativt å gå fra sexpartner til kjæreste?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Nerine_

Hvorfor tror du at han er usikker? For meg høres det ut som forholdet er rent seksuelt, og da er det naturlig for noen å droppe kosen og "henge sammen" etter sex. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Her virker det som det har vært brudd i kommunikasjon. Han har gått ut i fra at det dere har er kun sex. Først nå gir du beskjed til han hva DU vil, og da sier han jo at greit, dere kan kose om du vil det.

Npr han spør hva du vil fremover, så tar jeg det som at han lurer på om du kun er interessert i sex og kos, eller er du interessert i mer? 

Her er det ikke han som er uerfaren. Her har du totalt utelatt å kommunisere hva du vil ha ut av relasjonen deres. 

Anonymkode: f9950...b11

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Her er det vel gjerne du som er mest uerfaren? Han prøver vel bare å skille sex og kjærester? På spørsmål om hva du tenker videre, er det vel om du ønsker å fortsette å ha sex med han? 

Anonymkode: 46e99...34e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg trodde det var vanlig å også kose eller kysse eller i det minste være menneskelig og ikke en maskin når man har sex? For meg er det en del av opplevelsen. Vanskelig å vite med HI da, siden det er lite informasjon. Nesten hver gang jeg har hatt ONS eller det har vært FF så har det vært overnatting fra begges sider, eller vi har hatt en hyggelig eller morsom prat før vi har skiltes. Å måtte dra med en gang eller sende noen hjem for å vise dem at jeg ikke vil noe mer, har jeg aldri gjort - det har ordnet seg helt av seg selv. Hadde nok avsluttet det hvis vedkommende bare stakk etterpå - er ikke min greie og selv er jeg for trøtt etter å ha hatt sex til å gå. Men ja, TS, du bør vel kommunisere hvordan du vil denne greia skal være og så får dere se om dere finner en løsning.

Anonymkode: 89d4b...f76

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 timer siden, Nerine_ skrev:

Hvorfor tror du at han er usikker? For meg høres det ut som forholdet er rent seksuelt, og da er det naturlig for noen å droppe kosen og "henge sammen" etter sex. 

Jeg tror han er uerfaren grunnet det virker sånn både under sex og ellers. Han har eksempel ikke prøvd vanlige ting og aldri hatt dame, og derfor tenker jeg som jeg gjør. Det er greit at forholdet er kun sex, slike forhold har jeg hatt flere ganger men det har alltid vært gjensidig respekt og at vi er venner. Det er ikke normalt å ligge med noen for så å gå 1 minutt etterpå og folk bør slutte å normalisere dette

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nerine_
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han er uerfaren grunnet det virker sånn både under sex og ellers. Han har eksempel ikke prøvd vanlige ting og aldri hatt dame, og derfor tenker jeg som jeg gjør. Det er greit at forholdet er kun sex, slike forhold har jeg hatt flere ganger men det har alltid vært gjensidig respekt og at vi er venner. Det er ikke normalt å ligge med noen for så å gå 1 minutt etterpå og folk bør slutte å normalisere dette

For noen er det normalt jo, uavhengig av dine preferanser. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

For noen er det normalt jo, uavhengig av dine preferanser. 

Hæ? Jeg kan ikke tro at det er normalt at noen liker å bli behandlet som de kunne vært kjøpt å betalt - og dersom noen godtar dette bør de få seg litt selvrespekt 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Nerine_
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Jeg kan ikke tro at det er normalt at noen liker å bli behandlet som de kunne vært kjøpt å betalt - og dersom noen godtar dette bør de få seg litt selvrespekt 

Handler ikke om respekt, men hva man er ute etter og ikke. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Handler ikke om respekt, men hva man er ute etter og ikke. 

Fordi om jeg ønsker hjelp med flytting, sender jeg ikke venninnene mine på døren rett etter de er ferdig å hjelpe 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nerine_
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi om jeg ønsker hjelp med flytting, sender jeg ikke venninnene mine på døren rett etter de er ferdig å hjelpe 

For en tåpelig sammenligning. 

Noen mennesker har faktisk sex med hverandre, uten følelser eller annen relasjon og interesse. Og da er man ikke nødvendigvis opptatt av smalltalk eller kos etterpå. Jeg hadde iallefall ikke vært det.

Folk er forskjellige, du sitter ikke på fasiten over hvordan det er eller bør være for alle. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 minutter siden, Nerine_ skrev:

For en tåpelig sammenligning. 

Noen mennesker har faktisk sex med hverandre, uten følelser eller annen relasjon og interesse. Og da er man ikke nødvendigvis opptatt av smalltalk eller kos etterpå. Jeg hadde iallefall ikke vært det.

Folk er forskjellige, du sitter ikke på fasiten over hvordan det er eller bør være for alle. 

Det som er tåpelig her er at du prøver å si at normalen av folk har slike forhold med ff sin. Ikke normaliser å bli eller la seg selv behandle som en prostituert 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nerine_
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det som er tåpelig her er at du prøver å si at normalen av folk har slike forhold med ff sin. Ikke normaliser å bli eller la seg selv behandle som en prostituert 

For noen så er det normalt, og sånn de vil ha det. Hvorfor har du problemer med det? Du og din ff har ulike forventninger og ønsker. Det ene er ikke noe mer riktig enn det andre, det er bare ikke riktig for deg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tillater du ham å behandle deg som prostituert da? Du spør her mening til folk for å få bekreftelse at han bare er uerfaren. Når folk avkrefter det så prøver du motbevise oss. 

Han vil bare sex og ikke interessert i kos med deg, skjønner du? Det er opp til deg om DU vil fortsette å bli behandlet som prostituert som du kaller det. 

Anonymkode: b3b82...9ba

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tillater du ham å behandle deg som prostituert da? Du spør her mening til folk for å få bekreftelse at han bare er uerfaren. Når folk avkrefter det så prøver du motbevise oss. 

Han vil bare sex og ikke interessert i kos med deg, skjønner du? Det er opp til deg om DU vil fortsette å bli behandlet som prostituert som du kaller det. 

Anonymkode: b3b82...9ba

Jeg tillater jo ikke det. Om du leser innlegget mitt ser du at jeg ønsket å avslutte relasjonen grunnet dette, men han sa at han har unnlatt å bruke tid eller kose/kysse for han tenkte jeg ikke var interessert i det 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...