Gå til innhold

Merkelig mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som om han har lav IQ. Jeg ville sagt fra om ar dette er drøyt og upassende til han, så gjør han det kanskje ikke mot en annen dame senere. Og du burde jo si fra når noen anklager deg for seksuelle overgrep mot dyr...tenk om han sier det til noen senere. Viktig å sette grenser å si fra.

Anonymkode: 7e4f1...9a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det normalt å stille mange rare spørsmål på KG?

Anonymkode: a4211...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en flørt gående noen måneder, med en fyr jeg egentlig ikke liker utover litt spenning i hverdagen. Relasjonen begynte på en hyggelig måte, vi var på et par dater uten at noe fysisk skjedde. På tredje møte hadde vi sex, noe jeg selv tok initiativet til. Han var jo med på det og mer enn ivrig nok. Det aller første han sa når vi hadde havnet til sengs var at han kommenterte tennene mine. Han spurte om jeg hadde hatt regulering, noe jeg avkreftet. Han sa da "Da har du jammen fine tenner til ikke å ha hatt regulering"... Greit, jeg har ei litt skjev fortann, so what. Syntes dette var en snål ting å kommentere som det første man sier når man havner til køys med noen. 

Andre gangen vi gikk til sengs var jeg litt høylydt. Han så ut til å sette pris på det, han kom flere ganger. Jeg er ikke høylydt av meg for å tekkes mannen, men lydene kommer naturlig for meg. Han spør da "Hva er galt med deg"? fordi jeg lager lyder. Etterpå kaller han meg pervers, og spør "Du har vel hatt sex med hunden din du, så pervers som du er". Jeg har ikke gitt uttrykk for noen perversiteter med ham, utover at jeg bad ham om å ta meg hardt... 

Tredje gang vi har sex får han som han har fått hittil en blowjob etter vanlig sex. (Hittil har han ikke slikket meg annet enn første gangen vi hadde sex. Da slikket han i kanskje 20 minutter). I forkant av dette sier han ting som "Først meg sjøl og så meg sjøl", og "Det skal da gå begge veger". Han sikter da til at han fortjener en blowjob siden han har jukket på meg til jeg faket orgasme.Han fikk utløsning. Han sier videre "Sug meg til jeg kommer". Hvilket jeg forsøker på... Så sier han "Du klarer ikke suge meg til jeg kommer engang, du". Jeg har tross alt klart dette de andre gangene vi har hatt sex sammen...så aner ikke hvorfor han sier dette nå. Han kommer da også, denne tredje gangen. 

Under sex etterpå så trekker han seg plutselig ut og kjører penisen i  munnen på meg, langt ned i halsen. Jeg brekker meg, og da trekker han seg ut. Jeg får ingen forhåndsvarsel på dette. Ingen spørsmål om det er greit at han gjør det. Han fortsetter å penetrere meg nedentil som om ingenting har hendt. 

Jeg sitter igjen med en rar følelse etter å ha hatt sex med denne fyren. Han er 35 år gammel.. Det eneste han gjør i senga er å jukke som en kanin på speed. Ellers legger han seg bare ned og forventer å bli sugd. Han gir ingenting tilbake. 

Hvorfor spør han meg om jeg har sex med hunden min? Jeg er helt vanlig i senga, har ingen kinks, er bare litt høylydt til tider. Han virker også manipulerende, mht. at han ikke skjønner at det først og fremst er han selv som får noe ut av jukkinga han driver med. Greit nok at jeg faket, men hvorfor skal han få i pose og sekk når ikke jeg får det samme?

Er dette normal oppførsel blant menn på 35 år?

 

 

 

Anonymkode: e0211...b93

Nei, ikke i det heletatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvorfor fortsetter du med å ha sex med ham? At du hadde sex med ham en gang til etter kommentarer andre gangen er fullstendig uforståelig. 

Ja han er merkelig. Virker tilbakestående faktisk. 

Gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MuffinStud skrev:

Jeg må vel tilstå at jeg i min ungdom hadde mine "mageplask" når det gjaldt å prøve å snakke med jenter, spesielt når man prøvde å spore inn det seksuelle. Det var jo ikke så rart egentlig. Var jo overhodet ikke interessert i individet bak utseendet. Oppfatta det mer som dørvakta til kroppen hennes.

Men slik jeg ser det, er dette noe annet. Jeg ser ikke meg selv i den adferden du beskriver.

Hyggelig kompliment vil jeg tro. Sånn delvis nedbrytende og delvis oppløftende. Og person(lighet)en burde jo være kjempeglad for dette og føle seg mye respektert og tatt hensyn til.

Anonymkode: f90f4...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...