Gå til innhold

Merkelig mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en flørt gående noen måneder, med en fyr jeg egentlig ikke liker utover litt spenning i hverdagen. Relasjonen begynte på en hyggelig måte, vi var på et par dater uten at noe fysisk skjedde. På tredje møte hadde vi sex, noe jeg selv tok initiativet til. Han var jo med på det og mer enn ivrig nok. Det aller første han sa når vi hadde havnet til sengs var at han kommenterte tennene mine. Han spurte om jeg hadde hatt regulering, noe jeg avkreftet. Han sa da "Da har du jammen fine tenner til ikke å ha hatt regulering"... Greit, jeg har ei litt skjev fortann, so what. Syntes dette var en snål ting å kommentere som det første man sier når man havner til køys med noen. 

Andre gangen vi gikk til sengs var jeg litt høylydt. Han så ut til å sette pris på det, han kom flere ganger. Jeg er ikke høylydt av meg for å tekkes mannen, men lydene kommer naturlig for meg. Han spør da "Hva er galt med deg"? fordi jeg lager lyder. Etterpå kaller han meg pervers, og spør "Du har vel hatt sex med hunden din du, så pervers som du er". Jeg har ikke gitt uttrykk for noen perversiteter med ham, utover at jeg bad ham om å ta meg hardt... 

Tredje gang vi har sex får han som han har fått hittil en blowjob etter vanlig sex. (Hittil har han ikke slikket meg annet enn første gangen vi hadde sex. Da slikket han i kanskje 20 minutter). I forkant av dette sier han ting som "Først meg sjøl og så meg sjøl", og "Det skal da gå begge veger". Han sikter da til at han fortjener en blowjob siden han har jukket på meg til jeg faket orgasme.Han fikk utløsning. Han sier videre "Sug meg til jeg kommer". Hvilket jeg forsøker på... Så sier han "Du klarer ikke suge meg til jeg kommer engang, du". Jeg har tross alt klart dette de andre gangene vi har hatt sex sammen...så aner ikke hvorfor han sier dette nå. Han kommer da også, denne tredje gangen. 

Under sex etterpå så trekker han seg plutselig ut og kjører penisen i  munnen på meg, langt ned i halsen. Jeg brekker meg, og da trekker han seg ut. Jeg får ingen forhåndsvarsel på dette. Ingen spørsmål om det er greit at han gjør det. Han fortsetter å penetrere meg nedentil som om ingenting har hendt. 

Jeg sitter igjen med en rar følelse etter å ha hatt sex med denne fyren. Han er 35 år gammel.. Det eneste han gjør i senga er å jukke som en kanin på speed. Ellers legger han seg bare ned og forventer å bli sugd. Han gir ingenting tilbake. 

Hvorfor spør han meg om jeg har sex med hunden min? Jeg er helt vanlig i senga, har ingen kinks, er bare litt høylydt til tider. Han virker også manipulerende, mht. at han ikke skjønner at det først og fremst er han selv som får noe ut av jukkinga han driver med. Greit nok at jeg faket, men hvorfor skal han få i pose og sekk når ikke jeg får det samme?

Er dette normal oppførsel blant menn på 35 år?

 

 

 

Anonymkode: e0211...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han høres autistisk ut, og jeg skjønner ikke hvorfor du fortsetter å treffe ham? Hva svarer du ham når han sier ting slik som dette om at du har hatt sex med hunden din? Han hadde jeg droppet.

Anonymkode: 575fe...c3b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjukt at det i det hele tatt ble møte og sex nummer tre. Sier nesten mer om deg enn han

Anonymkode: d2066...618

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke at du hadde sex med han etter gang 2, hva tenkte du med? 

Anonymkode: 0636a...537

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SlemUlv said:

Jeg hadde sluttet etter gang 2. Wth.

 

Ja jeg følte meg som en idiot som gadd å gå til sengs med ham den 3. gangen nå. Men han opptrer som han gjør med den største selvfølgelighet.

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han høres autistisk ut, og jeg skjønner ikke hvorfor du fortsetter å treffe ham? Hva svarer du ham når han sier ting slik som dette om at du har hatt sex med hunden din? Han hadde jeg droppet.

Anonymkode: 575fe...c3b

Han er ikke autist. Men han er nok ikke den skarpeste i skuffen, uten å være direkte dum. Jeg lo bare vekk kommentaren hans om jeg hadde sex med hunden min. Men har tenkt mye på dette i ettertid. Føler meg kvalm. Og sint, faktisk. Leste nylig en artikkel om en hund som hadde blitt seksuelt misbrukt av syke mennesker. Helt tragisk. Han sjekket meg opp fordi han hadde sett meg gå med hunden min i nabolaget hans. Og så spør han meg om jeg har sex med hunden min??? Jeg skulle ha satt han på plass, og ikke bare ledd det vekk.

2 minutter siden, Badbunny said:

Hadde avsluttet i det han kommenterte lydene for min del...så jæv usexy 

Sant. Jeg sitter og føler meg dum i ettertid. Men også sint. 

Anonymkode: e0211...b93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte han fordi jeg har følt meg litt ensom etter at jeg flyttet hit.. Trodde han var en normalt greit fyr. Ville liksom ikke innse hvor kvalm han er. Og hvor kvalm jeg føler meg etter å ha sluppet han til. :( 

Anonymkode: e0211...b93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt kontakten med han. Han høres ikke autistiske ut, han høres ut som en som tenner på å nedverdige sexpartneren. 

Anonymkode: f3066...3ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går alle på noen smeller opp gjennom. Kvitt deg med dusten og se deg aldri tilbake. Hvordan vet du at han ikke er autist? Mange er det uten at man merker det eller at de sier det. Kan være Asperger og kanskje

Anonymkode: d2066...618

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Vi går alle på noen smeller opp gjennom. Kvitt deg med dusten og se deg aldri tilbake. Hvordan vet du at han ikke er autist? Mange er det uten at man merker det eller at de sier det. Kan være Asperger og kanskje

Anonymkode: d2066...618

Jeg tror ikke han er autist. Han har ikke autistiske trekk i form av særinteresser, vansker med sosial omgang ellers osv. Han hadde nok ikke fungert så godt i dannede kretser. Han er vokst opp på bygda, bodd her hele livet sitt og vant til å ferdes i et litt enkelt miljø. Men ellers fungerer han da tilsynelatende greit. Har eget firma og nettverk. 

Jeg tenker mer at han har en usunn personlighet? Han snakker nedlatende om mange, han skifter tone i stemmen når ansatte ringer ham, han får da en kjølig "ovenifra og ned"-holdning. Han var jo spydig mot meg fra første stund vi gikk til sengs, kommenterte noe han kanskje burde ha skjønt at jeg var usikker på (tenna mine). Istedenfor å fokusere på kroppen min, som jeg er fornøyd med. Rart å kommentere tennene som det første man sier noe om når man har en naken kropp fremfor seg (nei, jeg har ikke overdimensjonerte kanin-tenner som tar all oppmerksomhet).

Anonymkode: e0211...b93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi går alle på noen smeller opp gjennom. Kvitt deg med dusten og se deg aldri tilbake. Hvordan vet du at han ikke er autist? Mange er det uten at man merker det eller at de sier det. Kan være Asperger og kanskje

Anonymkode: d2066...618

Ja, det var derfor jeg spurte om han er autist- har en del erfaring med både asperger og andre på spektrumet og han høres ut som han ikke er helt som "vanlig". Jeg har mild autisme selv, men som kvinne så fungerer det heldigvis litt annerledes og jeg ville ikke sagt sånne unormale ting til TS som det denne fyren lirer av seg.

Han virker å ikke greie å tilpasse kommentarer/tanker han har til hva han sier eller til situasjonen generelt. Enten det eller så er han jo bare dum, som du (TS) påpeker. Må absolutt ikke være autist, men han er i det minste ikke en trivelig type du vil holde på.
Ikke ha dårlig samvittighet, men dropp han, du vil føle deg bedre og kan treffe en ålreit fyr i stedet:)

Anonymkode: 575fe...c3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom med en stor bukett med roser da..i forkant av at vi gikk til sengs 3. gangen.. 

Anonymkode: e0211...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Han kom med en stor bukett med roser da..i forkant av at vi gikk til sengs 3. gangen.. 

Anonymkode: e0211...b93

Roser har torner, fine å se på men lett å stikke seg til blods.....Finn en som fortjener deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kutt kontakten med ham og du kan gjerne forklare ham hvorfor. Eller bare si at du ikke gidder mre.

Anonymkode: 88234...c66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kom med en stor bukett med roser da..i forkant av at vi gikk til sengs 3. gangen.. 

Anonymkode: e0211...b93

Hvordan veier det opp for at han tror du driver med dyremisshandling? 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel tilstå at jeg i min ungdom hadde mine "mageplask" når det gjaldt å prøve å snakke med jenter, spesielt når man prøvde å spore inn det seksuelle. Det var jo ikke så rart egentlig. Var jo overhodet ikke interessert i individet bak utseendet. Oppfatta det mer som dørvakta til kroppen hennes.

Men slik jeg ser det, er dette noe annet. Jeg ser ikke meg selv i den adferden du beskriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der kan jo ingenting om kvinner! Han hadde jeg ikke villet truffet flere ganger. Veldig usjarmerende og lite sexy🤮

Anonymkode: 21a47...512

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...