Tuttifrutti843950 Skrevet 28. oktober 2020 #41 Del Skrevet 28. oktober 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: De, svært få, bekymringsmeldingene jeg har sett som omhandler foreldre som nasker har vært hendelser hvor politiet har kommet til stedet. Og barna har stort sett vært direkte involvert i hendelsen, f.eks ved at barnevognen er brukt til å oppbevare tyvgods. Det er nok likevel ikke noen selvfølge at politiet melder i slike tilfeller, jeg har vært borti 4-5 lignende saker på ti år i barneverntjenesten i Oslo. Anonymkode: 20d97...6cc Hva hvis mor har et kriminelt rulleblad fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 28. oktober 2020 #42 Del Skrevet 28. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble tatt for nasking i matbutikk for litt siden.. vet at det var veldig dumt av meg så klart. Vi har hatt dårlig råd pga permitteringer så tanken slo meg å stjele matvarer. Fylte opp treningsbagen min med varer av verdi til 700 kr ca. Ble seff sett på kamera og stoppet på vei ut. Betalte for varene og butikk lederen fylte ut anmelding som jeg signerte på og erkjente det jeg hadde gjort.. Får nok en saftig bot, men blir barnevernet også koblet inn pga denne tabben min? Vi har 2 barn. De var så klart ikke med. Jeg var alene, og har nå fortalt samboeren om tabben min. Kan dette bli en barnevernssak fordi bare jeg (ikke samboer) ble tatt for nasking? Er redd politiet sender bekymringsmelding i tillegg til boten.. Anonymkode: 6954a...c22 Det blir neppe noen BV-sak. Da må nok politiet først sende bekymringsmelding, og det tviler jeg på at blir rutinemessig gjort i slike saker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
May21 Skrevet 14 timer siden #43 Del Skrevet 14 timer siden Hvordan gikk det? Ei vennine er i samme situasjonen😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå