AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #41 Del Skrevet 2. november 2020 Budapest Berkåk Hell Førde Skei Blindheim Er mine forslag, og vel så fine Anonymkode: a2bd5...9e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
burgut Skrevet 2. november 2020 #42 Del Skrevet 2. november 2020 På 28.10.2020 den 17.27, AnonymBruker skrev: Hei! Vi vurderer navn til baby fra steder vi har likt og besøkt. Her er noen: Louisiana Atlanta Venezia Vienna Paris Athena Milan Rio Chelsea Dallas India Indiana Mali Hva tenker dere? 😊 Anonymkode: 0c6f0...a63 Liker best Mali og India, av disse alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #43 Del Skrevet 2. november 2020 Rio eller Mali Men helt ærlig så er jeg fan av Ru Pauls drag race og der er ofte drag navnene dobbeltnavn hvor ett av navnene er stedsnavn.... Passer det en norsk unge? Anonymkode: 74200...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #44 Del Skrevet 2. november 2020 Spørs hvilket sted. Er jo endel jenter, kanskje ikke i Norge da, som heter London f.eks. Liker Sierra og Chelsea, dette er stedsnavn mange har som navn. Tror jeg har hørt de fleste av de du nevner , men igjen , ikke i Norge. Anonymkode: 38b67...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 3. november 2020 #45 Del Skrevet 3. november 2020 På 2.11.2020 den 0.56, Dubidu skrev: Det er ikke elt uvanlig å ha samme navn som grenda du bor i, utover landsbygda? Som etternavn, ja. Sikkert halvparten av norske etternavn er jo stedsnavn. Men tror TS mener å bruke stedsnavn som fornavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubidu Skrevet 3. november 2020 #46 Del Skrevet 3. november 2020 13 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Som etternavn, ja. Sikkert halvparten av norske etternavn er jo stedsnavn. Men tror TS mener å bruke stedsnavn som fornavn. Akkurat. Det er kanskje mer sjeldent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå