Trøndermann Skrevet 26. november 2024 #141 Del Skrevet 26. november 2024 Enda godt at du holder varmen da 😅😊 Og om du har så mørk, tett, frodig og vill skog...Da vil jeg påstå at intimfrisering er for galt å begynne med altså, det er jo bare så utrolig lekkert i sin frie form ! 👌😉 For ikke å snakke om hvis det lurer seg godt utafor trusekanten og litt utover låra 😜😉 Velger nok å beholde mitt brune jeg også, uten innblanding fra regnbuen😂😂 Morsom dame du 😁 Ingen lugging tillatt, da er det bedre å " smøre " hverandre 😏😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 26. november 2024 #142 Del Skrevet 26. november 2024 Irak skrev (19 minutter siden): Jeg trenger ikke å farge noe jeg allerede har 🤣🤣🤣🤣. Det var bare ment som en spøk fra min side. Ingen kjemikalier i det aller helligste! Så vondt vil jeg meg ikke selv ❤️. Er for glad i meg selv til det! Det kommer vel an på øyet som ser vil jeg tro. Jeg er ihvertfall overraska over tettheten 😂. Så jeg fryser ikke akkurat 😂. Vilt og frodig vil jeg si.... Tja..de som er hårsåre får bare være det 😂. Da er vi bare enige om at vi ikke lugger hverandre 😂. Det er jo lurt det 😉. Så på det viset der synes jeg vi er knallgode 👏👏👏👏. Glemte visst å sitere deg i svaret igjen..går litt fort i svingene her 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #143 Del Skrevet 28. november 2024 Fjerner hår under armene og på bena, men har busk/dusk. Anonymkode: a3fd3...684 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #144 Del Skrevet 28. november 2024 Dere som er i aldersgruppen, og dermed har forutsetning for å vurdere, hvor stor andel av jenter i alderen 16-20år er glattbarbert? Anonymkode: cb85e...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #145 Del Skrevet 28. november 2024 Hansen90 skrev (På 27.10.2020 den 2.49): Finnes det jenter her 18-30 år som kjører full busk? Eller full busk og hår under arma? Jeg gjør k19. Har alltid gjort det, og tenker å fortsette med det. Barberer riktignok armhuler og bikinilinjen i mai-august, men ikke ellers. Anonymkode: 44542...2fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #146 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som er i aldersgruppen, og dermed har forutsetning for å vurdere, hvor stor andel av jenter i alderen 16-20år er glattbarbert? Anonymkode: cb85e...729 Altfor mange, sikkert sånn 50% minst vil jeg tippe. k19 Anonymkode: 44542...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 28. november 2024 #147 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Altfor mange, sikkert sånn 50% minst vil jeg tippe. k19 Anonymkode: 44542...2fe Desverre...🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #148 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg er glattbarberer (21) har alltid gjort det og kommer nok til å fortsette med det. Hvorfor er det dessverre? Min kropp, mitt valg. Er ikke mer dessverre det enn at noen velger å ikke være glattbarbert. Bryr meg ikke så mye hva andre gjør noen jeg trives best uten dott og det er jo kjipt å måtte bli presset til noe en selv ikke er komfortabel med enten det er å være glatt eller å ha dott. Anonymkode: 19f84...d6b 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #149 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg skjønner meg ikke på dere som skriver "dessverre" her. Det er jo ikke noe forskjellig fra håret på hodet? Noen velger kort, andre velger langt, noen farger det, noen krøller det og noen gir faen. Hva er greia? Hvorfor gjør det til en offer-situasjon? Anonymkode: cb85e...729 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #150 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg er glatt. Nei det er ikke dessverre! Nei, ikke gjør meg til et offer bare fordi jeg liker noe annet enn deg! Det er arrogant og en barnslig tilnærming. Du er ikke bedre enn andre selv om du velger å ha hår eller liker hår best. Jeg liker å være glatt best og har det glatt hele året igjennom. Jeg gjør det for meg selv og det spiller ingen rolle at noen skal se meg eller ikke. Nei jeg ville aldri sluttet å være glatt bare fordi en mann hadde ønsket det eller fordi moten hadde forandret seg slik at det ikke var mote å være glatt. Det finnes ingen mennesker, trender, kg innlegg eller nedrakking av glattbarbering som kunne fått meg til å ha hår i underlivet, armhulene eller leggene. Folk får gjøre som de vil, men slutt å lag noe offer mentalitet ut av de som velger å være glatt. Det er et selvbestemt valg. Det er helt greit å være glattbarbert og det er helt greit å ha hår. Anonymkode: 75ba2...e5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #151 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er glatt. Nei det er ikke dessverre! Nei, ikke gjør meg til et offer bare fordi jeg liker noe annet enn deg! Det er arrogant og en barnslig tilnærming. Du er ikke bedre enn andre selv om du velger å ha hår eller liker hår best. Jeg liker å være glatt best og har det glatt hele året igjennom. Jeg gjør det for meg selv og det spiller ingen rolle at noen skal se meg eller ikke. Nei jeg ville aldri sluttet å være glatt bare fordi en mann hadde ønsket det eller fordi moten hadde forandret seg slik at det ikke var mote å være glatt. Det finnes ingen mennesker, trender, kg innlegg eller nedrakking av glattbarbering som kunne fått meg til å ha hår i underlivet, armhulene eller leggene. Folk får gjøre som de vil, men slutt å lag noe offer mentalitet ut av de som velger å være glatt. Det er et selvbestemt valg. Det er helt greit å være glattbarbert og det er helt greit å ha hår. Anonymkode: 75ba2...e5e Amen! På tide at vi slår tilbake her på KG mot alle her som vil sette kvinner i en offer-situasjon for alt mulig. Woke-kulturen er blir et samfunnsproblem! Anonymkode: cb85e...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #152 Del Skrevet 29. november 2024 Det er ikke bare kvinner som barberer seg. Se på unge menn på stranda, de er alle glattbarbert på hele overkroppen. Ikke et hår å se så lenge øyet kan se. Så ser du på barnefedrene og ser andelen som har kroppshår. Det er ikke alderen som utgjør forskjellen, for å si det slik. Anonymkode: cc566...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 29. november 2024 #153 Del Skrevet 29. november 2024 Både mannen min og jeg barberer underlivet, det er fordi vi personlig liker det best. Vi er eldgamle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 29. november 2024 #154 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg er glatt. Nei det er ikke dessverre! Nei, ikke gjør meg til et offer bare fordi jeg liker noe annet enn deg! Det er arrogant og en barnslig tilnærming. Du er ikke bedre enn andre selv om du velger å ha hår eller liker hår best. Jeg liker å være glatt best og har det glatt hele året igjennom. Jeg gjør det for meg selv og det spiller ingen rolle at noen skal se meg eller ikke. Nei jeg ville aldri sluttet å være glatt bare fordi en mann hadde ønsket det eller fordi moten hadde forandret seg slik at det ikke var mote å være glatt. Det finnes ingen mennesker, trender, kg innlegg eller nedrakking av glattbarbering som kunne fått meg til å ha hår i underlivet, armhulene eller leggene. Folk får gjøre som de vil, men slutt å lag noe offer mentalitet ut av de som velger å være glatt. Det er et selvbestemt valg. Det er helt greit å være glattbarbert og det er helt greit å ha hår. Anonymkode: 75ba2...e5e Du sikter kanskje til bl.a meg, som skrev desverre til hun som mente at de fleste er barbert. Og der må jeg bare beklage dårlig kommentar fra min side ! Det jeg mente var kun i forhold til mine personlige preferanser. Folk må selvsagt gjøre akkurat som de selv vil og er mest komfortabel med, og generelt sett er det ene like bra som det andre, så klart ☺ Så beklager at jeg ordla meg som at det er noe negativt i hva du og andre ( som jeg ikke har noe intimt forhold til ) gjør ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #155 Del Skrevet 29. november 2024 Det virker som unge kvinner blir mer bevisste seg selv heldigvis. Etterhvert slutter de helt å gå på tå for menn Anonymkode: bbc20...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #156 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det virker som unge kvinner blir mer bevisste seg selv heldigvis. Etterhvert slutter de helt å gå på tå for menn Anonymkode: bbc20...186 Trodde dere pyntet dere mest fordi dere sammenligner dere med andre kvinner? Uansett, det er vel bare et lite knippe som personer som ser om du har dusk eller ei til hverdags. Med mindre du er på stranda eller i svømmehallen, men det er jo mulig å velge svømmetøy som skjuler mer. Anonymkode: cc566...ed8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå