Gå til innhold

Unge jenter med full busk?

Hansen90

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 29, har full busk, og fjerner ikke hår på legger eller i armhulen heller.

90% fordi jeg har sensitiv hud som tåler ekstremt lite, 8% fordi jeg synes det ser fint ut og 2% gjerrigknark som ikke vil betale dyre dommer for å fjerne noe jeg ikke bryr meg om

Anonymkode: d000a...470

Fornuftig dame  😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Bos43 skrev:

Burde vært 90% for at det er pent og sexy, mener jeg

Det har du rett i. Hvis ikke 99,9% 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2020 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Er 29, har full busk, og fjerner ikke hår på legger eller i armhulen heller.

90% fordi jeg har sensitiv hud som tåler ekstremt lite, 8% fordi jeg synes det ser fint ut og 2% gjerrigknark som ikke vil betale dyre dommer for å fjerne noe jeg ikke bryr meg om

Anonymkode: d000a...470

Hvordan funker det på mannefronten da?

Anonymkode: dec85...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er voksen mannn og har bare latt det gro fritt.  Forholdsvis mye. Har aldri sett poenget med noe annet. TveRt mot litt stolt. Det synes jeg damer også skal være.  Naturlig er best.

Anonymkode: c43ba...6e6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes full busk er flott på andre damer. Selv har jeg litt 'glissen' behåring der, så da er det finest helt uten, synes jeg. Hva synes menn om glisne busker? Bedre uten?

Anonymkode: 251b5...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes full busk er flott på andre damer. Selv har jeg litt 'glissen' behåring der, så da er det finest helt uten, synes jeg. Hva synes menn om glisne busker? Bedre uten?

Anonymkode: 251b5...729

Kommer an på hvor glissen synes jeg. Det trenger ikke være tettvokst for at det er fint med naturlig vekst ☺

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 9.39):

Jeg er voksen mannn og har bare latt det gro fritt.  Forholdsvis mye. Har aldri sett poenget med noe annet. TveRt mot litt stolt. Det synes jeg damer også skal være.  Naturlig er best.

Yngre menn og gutter er ofte barbert,så det har nok litt med alder og gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fullstendig vanlig. Er litt skremmende når folk tror kvinner ikke har så mye hår der og der, og dermed ikke forventer hår eller synes det er rart. Det fører til så mye press for folk om å endre på ting, og fjerne hår! Joda, noen har lite hår naturlig, men mye hår er også vanlig. Spre ordet: Det er også VANLIG å ha mye hår!! 

Anonymkode: f98be...5aa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barbert meg helt, eller nesten helt, i mer enn 20 år. Mannen min var begeistret, men i det siste har jeg forstått at det ville være helt greit dersom jeg lot hårene gro. Men jeg vil ikke, jeg har vennet meg til å ha lite der nede og vil fortsette med det.

Men forandring fryder, tydeligvis. Jeg tror han hadde synes det var sexy om det begynte å bli trekant der nede. Men etter en stund ville han hatt lyst på variasjon igjen, men dette bestemmer jeg og jeg shaver.

Selv bruker han høvel på pung og skaft, og maskin på 2mm på resten. Det gir en skygge av hårvekst på oppsiden, men ikke noen egentlige hår. Jeg liker at det ikke er helt glattbarbert på ham, men også at det meste er borte.

Anonymkode: 7a11f...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er fullstendig vanlig. Er litt skremmende når folk tror kvinner ikke har så mye hår der og der, og dermed ikke forventer hår eller synes det er rart. Det fører til så mye press for folk om å endre på ting, og fjerne hår! Joda, noen har lite hår naturlig, men mye hår er også vanlig. Spre ordet: Det er også VANLIG å ha mye hår!! 

Anonymkode: f98be...5aa

Ja nettopp.  Det er ikke så generelt som at alle under 35 er glattbrberte nedentil.  Og bra er det, etter min smak. Og ingen må i alle fall la seg presse til å frisere og barbere kjønnshåret sitt. Mange av oss menn liker det natrlig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bos43 skrev (På 7.11.2020 den 8.41):

Barberer der + ballene. 

Jeg tar absolutt alt bort. Mann 

Anonymkode: 134ca...831

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansen90 skrev (På 27.10.2020 den 2.49):

Unge jenter med full busk?

Huff og atter huff! Usj a meg.. 😮

Anonymkode: 5c0ee...99e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 9.31):

M41 er glattbarbert, kona spurte om jeg ville prøve for en gangs skyld, og det falt i smak hos både meg å henne

Anonymkode: e6688...0be

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj. Ekkelt med kjønnshår. Tenk all utflod, saft, blod og gørr som legger seg mellom hårflakene. Glatt her, kvinne30 

Anonymkode: d3f37...17a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Æsj. Ekkelt med kjønnshår. Tenk all utflod, saft, blod og gørr som legger seg mellom hårflakene. Glatt her, kvinne30 

Hørt om å vaske seg? Og noe som heter dusj? 

Kan love deg at dersom man er urenslig som person, legger det seg også mange "ulekre" ting andre steder enn i hårene. Da hjelper det ikke å barbere av seg hårene. 

Anonymkode: 2fb9b...536

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre aldri opplevd ei dame med full busk.

Er det ikke fristende å ta tak i busken med neven, og lugge til? Ikke hardt, selvfølgelig. Men dra litt bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fyfaen så mange skitne stinkende udelikate glattbarberte fitter jeg har vært borti oppigjennom. 🥵

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år. Aldri barbert meg nedentil, men stusser litt med saks en gang innimellom. Barberer legger/armhuler 1x i uken på sommerstid, ingenting på vinterstid. Samboer elsker den lille busken min 

Anonymkode: d9c5d...e86

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten busk er rett og slett bare deilig. Og den lille overaskelsen første gang man ser den...😋

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ingenting er mer urenslighet immunologisk og infeksjonsmedisinsk enn å barbere seg. Øker risiko for microtraumer og folikulitt. Endrer immunforsvaret og gir mer soppinfeksjoner. 
hæslig......

Anonymkode: 4d05d...2aa

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...