Gå til innhold

Er du flink til å sette bilder i album?

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Både og, må jeg si...

Alle bilder kommer i album.... før eller siden. Men bildebunken, den er stor, og det er halvannet år siden vi fremkalte noe som helst.

Jeg driver som en del andre med scrapbooking. Jeg gjør det enkelt da, og scrapper alle bildene (dvs, fremkaller bare de jeg vil ha, vi har digitalkamera, og sambo er fotogal), kronologisk. Og ligger ca 3 år på etterskudd.

Men bildene KOMMER ialbum. Og bildebunken jeg har liggende er kronologisk organisert altså, og jeg vet/husker hva det er bilde av. Ligger noen lapper innimellom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Jeg var flinkere til å sette i album før... Fram til jeg, som mange andre, fikk digitalt kamera. Men da ordner jeg som regel bildene i mapper, og setter navn på hvert bilde. Overfører alle bilder på en ekstern hardisk, tar jo så stor plass. Det er meninga at jeg skal fremkalle i papirversjon, slik at jeg kan sette inn i album. Men får vente til vinteren og sene innekvelder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var det før, men det siste året har jeg ikke vært noe flink. Må vel få gjort det, men var noen ruller film som frembrakte litt dårlige minner, så må stålsette megl itt først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, de siste årene har jeg ikke vært flink i det hele tatt. Har begynt med scrapping og har prøvd å scrappe de beste bildene. Resten ligger i en skuff eller på PC'en. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, alt for dårlig til det..

..men jeg satt akkuratt 300 bilder inn i album

flinke meg :)

Endret av idahe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel..

Bilder fra de siste fire årene ligger i to bæreposer på roterommet våres. Jeg begynte så friskt i våres, og fikk satt inn for år 2000, men så stoppet det opp igjen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...