Gå til innhold

Hvor ofte bytter du pyjamas?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at folk klarer å sove med klær på! Jeg har sovet naken siden jeg var 12. 

Anonymkode: e28d1...171

Klarer du ikke å forstå at folk er forskjellige? 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sover i en t-skjorte eller en t-skjortelignende lårlang nattkjole på høsten og vinteren. Jeg bytter ca hver 3 natt.  Svetter endel på nettene, er lett å kjenne om den my byttes da. Bare å lukte. 

Anonymkode: bf4d1...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at folk klarer å sove med klær på! Jeg har sovet naken siden jeg var 12. 

Anonymkode: e28d1...171

Og jeg fatter ikke hvordan noen kan sove nakne, er jo kjempeklamt å sove uten truse. 

Anonymkode: bf4d1...835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Fatter ikke at folk klarer å sove med klær på! Jeg har sovet naken siden jeg var 12. 

Anonymkode: e28d1...171

Vi menn har gjerne penis og testikler som henger og slenger over alt. Ikke digg å ha det klistra nedover låret når man skal sove.

Boksershorts er et must for meg, i hvert fall.

Anonymkode: c2c54...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg greier bare sove i pysjamas, hater når låra klistrer seg. Eg greier ikkje sove naken, har prøvd..

Vasker ca kvar 4 dag. Svetter lite. 

Sover med sokker også. Heile året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi menn har gjerne penis og testikler som henger og slenger over alt. Ikke digg å ha det klistra nedover låret når man skal sove.

Boksershorts er et must for meg, i hvert fall.

Anonymkode: c2c54...304

Nå fikk jeg morsomme bilder i hodet mitt 😂

Anonymkode: 0f60c...064

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Boxer/ingenting.... 
Pysjamas? Er du 70-80 år gammel eller? 

Anonymkode: 384ba...a26

Sånt har neppe med alder å gjøre.  Mannen min og jeg nærmer oss 70 år, men har alltid sovet nakne.  Vi er vant til det.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover i truse og boxer og en singlet. Jeg har prøvd å sove i pysjamas men våknet flere ganger om natta kokende av svette, følte jeg ikke fikk puste. Tror det er en vanesak egentlig, jeg sover i truse og singlet hele året og det går fint. Når jeg forteller det til venninna mi så sier hun åhh jeg hadde fryst i hjel. 🙄

Anonymkode: e263b...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover stort sett kun i trusen. Men tar på meg nattkjole eller pysj hvis det er kaldt eller om vi er på overnatting hos andre (hyttetur).

Virker som det er mange her som sover nakne. Men hvis dere har barn som kan våkne opp om natten, er det ikke da bedre å sove med litt mer tøy på enn å måtte kle på seg hver gang? Eller hvis en skal opp på do? 

Anonymkode: ec0fe...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter nattøy en gang i uka omtrent, men sover da med undertøy under. Oftere hvis jeg har vært svett.

Anonymkode: ae59f...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...