Gå til innhold

Hvor ofte bytter du pyjamas?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange netter bruker dere en pyjamas før dere legger den til vask?

Anonymkode: 879a0...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes det voksne som fortsatt bruker pyjamas?

Trodde voksne enten sov nakne eller med undertøy, og pyjamas og nattlue var noe man brukte i filmer om 1800-tallet, eller på utgivelsen av "Tøff i pyjamas" en gang i 1980-årene.

Anonymkode: fbbfe...399

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det voksne som fortsatt bruker pyjamas?

Trodde voksne enten sov nakne eller med undertøy, og pyjamas og nattlue var noe man brukte i filmer om 1800-tallet, eller på utgivelsen av "Tøff i pyjamas" en gang i 1980-årene.

Anonymkode: fbbfe...399

Ja? Mange bruker dedikert klær til å sove i. Hva sover du i? 

Anonymkode: 6e20c...5bd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bruker jeg kun pysjamas om vinteren. Men bruker den noen netter før jeg skifter.

Anonymkode: 6b943...6fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja? Mange bruker dedikert klær til å sove i. Hva sover du i? 

Anonymkode: 6e20c...5bd

Jeg sover naken, men er ikke personen du siterte :)

Jeg ville nok ha byttet hver 2-3 natt om jeg sov i noe. Oftere på sommeren, sjeldnere på vinteren.

Anonymkode: f72f8...ebe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om hvordan den "føles". Ganske ofte, 3.hver dag eller noe? Mye oftere enn sengetøy, mye sjeldnere enn undertøy. Har mange pysjer. Har brukt det hele mitt liv, og fått omvendt mannen til det samme. Hvorfor bruker man IKKE pysjamas, når slutter man liksom? 

Mine foreldre i 80-årene rusler rundt i digre pysjamaser på morgnene, så det er "arv og miljø". Jeg sover ikke godt naken.

Anonymkode: 22f94...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke selv, men barna får ny når de er nybadet så ca hver 2-3 dag alt etter som. 

Anonymkode: 227bd...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg brukte nattkjole, brukte jeg den 3-4 netter før den gikk til vask. Men om jeg svettet mye, ble det vasket oftere. Tok alltid lukt-test før jeg tok den på om kvelden ;)

Forøvrig ikke uvanlig for voksne å sove med litt klær på... Og veldig praktisk om man nattsvetter, så slipper man skifte sengetøyet flere ganger i uken. 

Anonymkode: c64bd...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt ekstra på miljø, og dusjer på morgenen, så jeg bytter/vasker pysjamas etter noen dagers bruk, litt etter hvor møkkete den føles/virker. Kanskje hver femte dag?

Jeg synes det er tullete å vaske pysjamasen ofte, det er sløseri.

Anonymkode: 5b2c9...722

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover med pysjamas om vinteren og nattkjole om sommeren. Jeg fryser veldig om natta og jeg vil ikke sove naken. Føler meg ikke vell å sove naken eller kun i trusa. Bytter kanskje hver tredje natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Potet

Når jeg fryser sover jeg med ull, trøye og longs. Det behøver bare lufting, ingen særlig vask. Om en skal tenke på miljøet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 9.07, AnonymBruker skrev:

Spørs om hvordan den "føles". Ganske ofte, 3.hver dag eller noe? Mye oftere enn sengetøy, mye sjeldnere enn undertøy. Har mange pysjer. Har brukt det hele mitt liv, og fått omvendt mannen til det samme. Hvorfor bruker man IKKE pysjamas, når slutter man liksom? 

Mine foreldre i 80-årene rusler rundt i digre pysjamaser på morgnene, så det er "arv og miljø". Jeg sover ikke godt naken.

Anonymkode: 22f94...de4

Fordi det er fryktelig upraktisk og altfor varmt. 

Anonymkode: ac681...b69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.10.2020 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Ja? Mange bruker dedikert klær til å sove i. Hva sover du i? 

Anonymkode: 6e20c...5bd

Boxer/ingenting.... 
Pysjamas? Er du 70-80 år gammel eller? 

Anonymkode: 384ba...a26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover kun med pysj når jeg overnatter borte og da vaskes den når jeg kommer hjem. Ellers sover jeg naken, syns det er ubehagelig med klær når jeg skal sove.

Anonymkode: 97816...ffd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover med nattkjole eller ekstra lange tanktopper, og jeg bytter hver gang jeg har dusjet. Jeg dusjer hver tredje dag fordi jeg er hjemmeværende for øyeblikket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk klarer å sove med klær på! Jeg har sovet naken siden jeg var 12. 

Anonymkode: e28d1...171

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...