Gå til innhold

Hvem klesstil liker du ikke?


Gjest jente19aar_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Mye jeg ikke liker på meg selv, men bryr meg ikke om hva andre går i.

Exactly my point :) Formulerte meg klønete i førsteinnlegget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Er ikke så veldig glad i fjortiss-gother-stilen, syns det blir for dumt med sånne wannabe-gothere..

Det heter forresten ikke hvem klesstil, hvem brukes om personer.

Hva er forskjellen på en fjortiss-gother og en ordentlig gother?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Å gå med joggebukse/joggedress utenom trening, samme hvor stilig joggebuksa måtte være er det bare teit. Men tydeligvis er det mange hundre (spesielt fjortis-jenter) som er uenig med meg da. :roll:

* Goth-stil

* Folk som bare går kledt i rosa

* Utvaskede, slitte dongeribukser

* Sokker i sandaler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Hva er forskjellen på en fjortiss-gother og en ordentlig gother?

Hehe, det kan du si.. Som jeg har oppfattet det, er mange gothere veldig opptatt av om man er "årntlig" gother eller ei. Og de blir utroolig indignert hvis noen kler seg i sort når de skal på konsert hvis de ikke har denne stilen gjennomført 24/7. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
Hva er forskjellen på en fjortiss-gother og en ordentlig gother?

Mente alle de fjortissene som, spesielt for et par år siden, "ble" gothere bare fordi det var populært, og drev og klaget til alle at de skulle ta livet av seg osv, bare for oppmerksomhetens skyld. Litt vanskelig å forklare, men :P Kanskje det var mer oppførselen jeg ikke likte enn klesstilen :P Syns bare det ble for dumt

Egentlig når jeg tenker over det er det ikke en spesiell klesstil jeg ikke liker, selv om det er mye som ser helt fælt ut på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Hehe, det kan du si..  Som jeg har oppfattet det, er mange gothere veldig opptatt av om man er "årntlig" gother eller ei. Og de blir utroolig indignert hvis noen kler seg i sort når de skal på konsert hvis de ikke har denne stilen gjennomført 24/7.  :ler:

Hehe, jeg er ikke gother da.. :P aldri vært i nærheten av å være det heller.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når jeg tenker meg om så tror jeg ikke jeg ville kalt det å bruke gummistøvler en litt råtten regnværsdag å ha det som klesstil... Jeg har sikkert hatt på meg noe teit en gang uten at jeg kan tillegges å være trofast mot den "stilen". Regnfrakk er heller ingen klesstil i den forstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stil jeg absolutt ikke liker og det er hiphop stilen (eller gangsterstilen som min venninne kaller det.) Store t-skjorter, store bukser og caps eller tørkle på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg ikke så veldig opprørt om andre kler seg på en måte jeg ikke liker, men jeg er f.eks drittlei av "uniformen" tenåringsjenter- og gutter fra vestkanten ser ut til å forgude.

Store/veldig tydelige logoer synes jeg også er veldig tacky, enda verre om de er falske- å traske rundt med fake louis vuitton-vesker ser bare dumt ut.

Jeg synes heller ikke det er så veldig stilig med folk som går rundt med fleecegensere og joggebukser til hverdags, men jeg tenker som regel at de åpenbart ikke bryr seg om klær overhodet, de synes ikke det er vitkig, og det respekterer jeg.

Det verste jeg ser er uansett folk som ikke kler seg etter alderen sin. Godt voksne damer som forsøker å se ut som fjortenåringer er bare latterlig, samme med fjortiser som forsøker å kle seg "voksent".

Endret av Cassiopeia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
Er ikke så veldig glad i fjortiss-gother-stilen, syns det blir for dumt med sånne wannabe-gothere..

Jeg synes det er søtt med barn/yngre tenåringer som kler seg sånn. En gjeng med jenter i rosa gensere og lyst hår, også én svarthåret og hvithudet jente med kun svarte klær og mørk kajal rundt øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Jeg bryr meg svært lite om hva "mannen i gata" har på seg, men da jeg sto på flyplassen en tidlig morgen sammen med en gjeng fotball(?) gutter fra Beste Vestkant, måtte jeg le. De var identiske, og alle sånn "tubetopp" på hodet så håret står opp i beste Bjørn Borg-stil. De ser bare helt merkelig ut, og det ironiske er at de selv tror de er trendsettere og at alle utenfor deres sfære kler seg harry etc.

Blir også litt matt av kvinner som sprader rundt med fake-LV vesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir også litt matt av kvinner som sprader rundt med fake-LV vesker.

Jeg blir mye mer "matt" av ekte vesker..

Det å kjøpe seg en billig veske man synes er pen er da helt normalt..

Å gå rundt med en veske som er mer verd enn innholdet synes jeg blir helt latterlig.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
Mente alle de fjortissene som, spesielt for et par år siden, "ble" gothere bare fordi det var populært, og drev og klaget til alle at de skulle ta livet av seg osv, bare for oppmerksomhetens skyld. Litt vanskelig å forklare, men :P Kanskje det var mer oppførselen jeg ikke likte enn klesstilen :P Syns bare det ble for dumt

Egentlig når jeg tenker over det er det ikke en spesiell klesstil jeg ikke liker, selv om det er mye som ser helt fælt ut på folk.

Der sa du noe som fikk meg til å tenke! JEg var i gother-miljøet før, og når jeg ser tilbake på hvordan jeg kledde meg.... *grøss*

Men det var egentlig den der : "Kanskje det var mer oppførselen jeg ikke likte enn klesstilen :P"

Den er jeg enig i!

Men så er det mange "ekte" gothere som kler seg like fælt!

Og så er det de igjen som faktisk ser stilige ut!

Er vel akkurat som resten av stilene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s
Jeg blir mye mer "matt" av ekte vesker..

Det å kjøpe seg en billig veske man synes er pen er da helt normalt..

Å gå rundt med en veske som er mer verd enn innholdet synes jeg blir helt latterlig..  :roll:

Jeg er aboslutt for billige vesker jeg! Så lenge de ser bra ut og har bra kvalitet. Men å kjøpe seg en billig og dårlig kopi av noe som egentlig skal være topp kvalitet, syns jeg blir for dumt. Det finnes nok av stilige og billige vesker uten LV-logo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aboslutt for billige vesker jeg! Så lenge de ser bra ut og har bra kvalitet.

Synes det er OK med de som ikke har så bra "kvalitet" også, jeg.. :)

Det finnes nok av stilige og billige vesker uten LV-logo ;)

Så du mener altså at dersom man finner en veske man liker til en pris man liker bør man likevel la være å kjøpe den dersom det finnes en logo el på den? Blir ikke det litt utrolig snobbete?

Jeg anser meg selv som "merkeubevist" og det er jeg stolt av. Akkurat som jeg ikke ville kjøpe noe pga en logo vil jeg heller ikke la være å kjøpe noe pga en logo (med mindre det var logoen til et selskap jeg boikotter pga miljø el menneskerettigheter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Jeg synes det er søtt med barn/yngre tenåringer som kler seg sånn. En gjeng med jenter i rosa gensere og lyst hår, også én svarthåret og hvithudet jente med kun svarte klær og mørk kajal rundt øynene.

??

Jeg skjønner bare ikke hva som er "søtt" med det.. :ler: Hadde du syns det hadde vært stilig eller noe så, ja.. Men "søtt"? Tror ikke gothere prøver å være så "søte"? ;) Men du skal da få lov til å mene det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
??

Jeg skjønner bare ikke hva som er "søtt" med det.. :ler: Hadde du syns det hadde vært stilig eller noe så, ja.. Men "søtt"? Tror ikke gothere prøver å være så "søte"? ;) Men du skal da få lov til å mene det :)

Snakker ikke om gotere, men om barn/ungdom i alderen 8-14 som kler seg i svart og er hvite i huden. Små, levende, døde barn. De skiller seg sånn ut fra mengden av andre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...