Gå til innhold

Facebook dating

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noe avhenger kanskje av hva du har av info på din vanlige profil, men du kan jo velge å fjerne eller legge til info der. Jeg har feks stilling og utdanning synlig (men ikke arbeidssted nei), og høyde, bosted, om jeg har barn osv. De fleste jeg har sett har dette fylt ut. Men noen har ingenting. da blir det som på Tinder. Ryker ut pga manglende info.

Anonymkode: 1af19...d0d

Eller for å si det sånn: om man har så sinnsykt behov for å være fullstendig anonym så er man uansett ikke seriøs og klar for et varig forhold.😉

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så fan at man kan sende meld uten like tilbake, fått masse meldinger av folk jeg ikke vil skrive med..

Anonymkode: d77cc...0eb

Skrevet

Ordnet en profil, men synes jeg så en del kjente tryner fra Tinder. Enn så lenge liker de meg ikke heller, må kanskje ha noen lure tips. :P

Skrevet
2 timer siden, Okapi skrev:

Ordnet en profil, men synes jeg så en del kjente tryner fra Tinder. Enn så lenge liker de meg ikke heller, må kanskje ha noen lure tips. :P

Ser også mange kjente fra Tinder og Sukker. Men det er vel naturlig, Norge er jo ikke så veldig stort sånn sett...

Anonymkode: fea22...4c9

Skrevet

De færreste sveiper vel hele Norge?  Innenfor den radien jeg setter, så er det ganske naturlig at flere gamle kjenninger dukker opp.  Fikk min like nr 2 i dag,  og hun har faktisk gitt meg like på både Tinder og Happn før. Hun skal ha for å ikke gi seg 😊

Anonymkode: 5a2ce...bfe

Skrevet

Har fått flere matcher, og flere menn har skrevet først. Jeg har skrevet først jeg også, og da fikk jeg svar. Kanskje det at det er på facebook gjør at folk er litt mer interessert i å chatte enn på Tinder? Det haster så veldig på Tinder, stadig nye muligheter bak neste sving. 

Liker så langt facebook dating, tror det kan ha noe for seg.

• Liker 1
Skrevet

Holder meg langt unna fb, så nei takk.

Anonymkode: 9d104...a3e

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så fan at man kan sende meld uten like tilbake, fått masse meldinger av folk jeg ikke vil skrive med..

🤔Hvordan får de til det? Jeg får ikke opp noen mulighet til å sende melding før vi har match? Kan det være en innstilling kanskje, noe du kan skru av?

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

🤔Hvordan får de til det? Jeg får ikke opp noen mulighet til å sende melding før vi har match? Kan det være en innstilling kanskje, noe du kan skru av?

Fant ut av det :) fikk notofication om at masse menn hadde sendt meldinger, men viste seg at det bare er meldinger de har skrevet til meg som står sammen med profilen deres, og ikke separat. Så da er det bare å krysse de vekk fremfor å få full innboks.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Holder meg langt unna fb, så nei takk.

Det er jo greit det. Ønsker du å date noen finnes det jo utallige andre tjenester.

Men så langt har alle jeg har skrevet til svart på fb dating og det med hyggelige normale setninger. Så jeg har trua på at denne appen sånn sett kan være et godt alternativ til Tinder og de andre. Der er min erfaring at menn ikke svarer og heller sletter matchen fort.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo greit det. Ønsker du å date noen finnes det jo utallige andre tjenester.

Men så langt har alle jeg har skrevet til svart på fb dating og det med hyggelige normale setninger. Så jeg har trua på at denne appen sånn sett kan være et godt alternativ til Tinder og de andre. Der er min erfaring at menn ikke svarer og heller sletter matchen fort.

Møter kun folk i real life og ikke på nettet. Blir bare surr og folk er nesten aldri de som de utgir seg for å være. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...