Gå til innhold

Facebook dating

Fremhevede innlegg

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd det er sånn da. Jeg er kvinne og har matchet med 5 stk. Har sagt ja til ganske få, så de aller fleste jeg har sveipet ja på har jeg matchet med.

MEN det er jo ingen av mennene som skriver, verken her eller på Tinder. Så matchen i seg selv betyr jo ingenting.

Anonymkode: fea22...4c9

Skriver du da? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, norw skrev:

Skriver du da? 

Ja, i dag har jeg skrevet til 2, ingen har svart.

sånn er det på tinder også, så det er ikke noe vits for kvinner å skrive..

• Liker 3
Gjest someone_here
Skrevet

Lol, har fått ca 6-7 matcher i løpet av gårdagens kveld og i morges. De fleste  er av lav kvalitet (aupair og sånn, langt unna + mild sagt ikke de peneste jeg har sett i livet mitt)

Skrevet
9 timer siden, someone_here skrev:

Lol, har fått ca 6-7 matcher i løpet av gårdagens kveld og i morges. De fleste  er av lav kvalitet (aupair og sånn, langt unna + mild sagt ikke de peneste jeg har sett i livet mitt)

Hvorfor måtte du matche dem da? 

Anonymkode: 5a2ce...bfe

• Liker 2
Skrevet

Jeg får beskjed om at jeg kanskje ikke vil vises til andre, siden profilen ikke er fullført. Det får jeg ikke gjort, pga noen opplysninger som ikke lar seg fylle ut. 

Skrevet

Synes FB dating funker supert! Føles litt mer seriøst enn Tinder, siden man får opp felles venner osv. Blir litt mer personlig :). Fått flere likes og 3 matcher bare i løpet av helgen 👍😃

Anonymkode: 1252c...293

Skrevet

Prøvde å registrere meg, men den vil ha høyden i fot og måler avstand i miles. Noen som vet hvordan man endrer dette?

Anonymkode: 75979...068

Skrevet

Er faktisk ganske imponert over fb-dating. Menn svarer på meldinger 😄  det var nytt. Mange match, lett å få i gang samtale, godt utvalg. Men får opp veldig mange i Sverige og Danmark og det er jo ikke så aktuelt, skjønt jeg sier ikke nei til en Danske.. ;) men han bør helst bo her da.

Skrevet

Det er mulig at det er et dumt spørsmål, men er dette en egen app eller finner man det på vanlig Facebook?

Skrevet
58 minutter siden, oeas skrev:

Det er mulig at det er et dumt spørsmål, men er dette en egen app eller finner man det på vanlig Facebook?

På vanlig Facebook, men bare på appen,  ikke på webutgaven. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På vanlig Facebook, men bare på appen,  ikke på webutgaven. 

Ok, takk.

Gjest someone_here
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor måtte du matche dem da? 

Jeg liker alle og siler ut etterpå

Skrevet

Har fått tre matcher, usikker på om den ene var falsk siden det var en asiatisk profil med ingen biografi.

Skrev til en norsk, men ble unmatchet uten at hun svarte..

Anonymkode: e4944...8bd

Skrevet

Tinder viste jo felles fb venner tidligere, men syntes egentlig det var litt kleint. Har ikke testa facebookdating enda, men mulig jeg sjekker det ut etter hvert. 

Anonymkode: 8aca9...5ad

Skrevet

Ts igjen her. Må si jeg er veldig fornøyd med uttellingen.😁 Fikk match på første (og eneste) mann jeg likte, og han sendte melding med en gang! Var faktisk på en kort kaffedate i går, og det var veldig hyggelig. har hatt kontakt etterpå, men ikke avtalt noen ny date ennå. Uansett, bare det at en mann faktisk følger opp en match med å sende melding, det skjer jo ikke på Tinder lengre! Og ja, dette er en mann som ikke har vært på Tinder.

Ellers er det foreløpig mindre folk her enn på Tinder, men jeg liker denne mye bedre, selv om det også her er en del mann som skjuler det meste av info (hva er poenget med det?)

Og til dere som lurer: på fb appen, gå inn på menyen, der finner dere "Dating".

Anonymkode: 1af19...d0d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

selv om det også her er en del mann som skjuler det meste av info (hva er poenget med det?)

Vet ikke hvilken info du tenker på,  men for min del lar ikke jobb, stilling, skoler og skolegang seg fylle ut.  Selv om jobben har en Facebookside, så kommer den ikke opp ved søk. 

Skrevet

Ordnet profil for en time siden, litt festlig dette 😂 og litt kleint 

Anonymkode: d77cc...0eb

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror faktisk at såpass mange er anonyme på Tinder har ødelagt litt. Det skaper utrygghet og litt stress. Mens på fb, er de aller fleste seg selv med navn og bilde, og mer info i tillegg. Jeg har tro på et litt mer åpent konsept for dem som er single og seriøst søker noen. 

Og man kan i tillegg se gjennom dem man har sagt nei til en gang til. Det er jo kjempebra! Antar det gjelder også dem man har hatt match med og der man sletter matchen. Det er håpløst på tinder, de blir jo borte for alltid.

Så langt en fin app! Jeg fikk også flere matcher første kvelden, og en skrev med en gang. Positivt!

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror faktisk at såpass mange er anonyme på Tinder har ødelagt litt. Det skaper utrygghet og litt stress. Mens på fb, er de aller fleste seg selv med navn og bilde, og mer info i tillegg. Jeg har tro på et litt mer åpent konsept for dem som er single og seriøst søker noen. 

Og man kan i tillegg se gjennom dem man har sagt nei til en gang til. Det er jo kjempebra! Antar det gjelder også dem man har hatt match med og der man sletter matchen. Det er håpløst på tinder, de blir jo borte for alltid.

Så langt en fin app! Jeg fikk også flere matcher første kvelden, og en skrev med en gang. Positivt!

Ikke sant. Jeg ble ghostet for et par dager siden av en fra tinder, mange som syns det er lett å gjøre fordi de er anonyme og tenker det fraskriver de ansvar for folkeskikk. 

Anonymkode: d77cc...0eb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvilken info du tenker på,  men for min del lar ikke jobb, stilling, skoler og skolegang seg fylle ut.  Selv om jobben har en Facebookside, så kommer den ikke opp ved søk. 

Noe avhenger kanskje av hva du har av info på din vanlige profil, men du kan jo velge å fjerne eller legge til info der. Jeg har feks stilling og utdanning synlig (men ikke arbeidssted nei), og høyde, bosted, om jeg har barn osv. De fleste jeg har sett har dette fylt ut. Men noen har ingenting. da blir det som på Tinder. Ryker ut pga manglende info.

Anonymkode: 1af19...d0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...