AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #161 Del Skrevet 21. desember 2020 Begredelig stemning hos Ronny. Lenge siden jeg har sett noen framstå som så negative og sure som de frierne. Anonymkode: 68509...6b6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 22. desember 2020 #162 Del Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes det var lite greit av Christoffer å sende damene på speeddate(avhør) til foreldrene helt alene en og en, spesielt etter å ha vært der i to? dager. Hadde blitt dritsur! Virker som en fyr som lett lar seg styre av andre, og lar kanskje mamma og pappa ta litt vel mye kontroll. Mora virker jo sykt nysgjerrig, hadde aldri orket å bodd sånn med svigermor luskende bak gardina. Skjønner jo at det er en fordel å bli kjent med de og ha en grei tone når de bor vegg i vegg, men likevel. Det var som hun ene frieren sa, å møte foreldrene er jo noe man kanskje gjør 6 mnd ut i datingen, ikke etter to dager og ikke helt alene! Anonymkode: 837eb...330 De bor tett og C har veldig god kontakt med sine foreldre. Såklart foreldrene er nysgjerrige! Synes de virker som fine folk, og med speeddaten med foreldrene så ble de jo bedre kjent, Så kan de (og sånne som deg) trekke seg om foreldrene blir for tett på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #163 Del Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Begredelig stemning hos Ronny. Lenge siden jeg har sett noen framstå som så negative og sure som de frierne. Anonymkode: 68509...6b6 Enig. De to eldste virker også sur og omtrent snur seg vekk nær hun yngste kommer. Tror de er sjalu. Men, altså, hvertfall hun ene av de eldste kunne jo gjort en liten innsats på styling. Memer ikke at alle skal gå med korte sommerkjoler, men en enkel bukse og vann og topp/t-skjorte som ikke minner om et fotball lag sin. Får lit feelingen av at hun blir mer "kompis" enn kjæreste. Samtidig virker det som et er trøkk i henne, og det ser nok Ronny etter. Dritkleint av han ene å sende de en og en til foreldrene. Han kunne invitert til felles grilling. Da ser man også hvordan de er sosialt sammen med flere. Håper trine velger han eldste. Ingen virker som perfekt match, men han yngste virker barnslig. Anonymkode: b9726...591 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 22. desember 2020 #164 Del Skrevet 22. desember 2020 Dette er den kleineste sesongen jeg har sett. Ronny som gråt i kor med de to frierne tok kaka. Burde vunnet pris for årets kleineste tv-øyeblikk! Og han som sendte frierne inn en etter en til foreldrene.. jeg har ikke ord. Klippingen dette året gjør det absolutt ikke noe bedre, og heller ikke spørsmålene frierne tydeligvis får fra noen bak kamera. Hvorfor ser jeg på dette.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #165 Del Skrevet 22. desember 2020 Tidenes Jakten-sesong! Fantastisk koselig og dramatisk Anonymkode: c13ae...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #166 Del Skrevet 22. desember 2020 Kjenner at den klippingen i årets sesong er så utrolig irriterende! Det er så dårlig filmet og klippet at samboeren min nesten ikke gidder å se lengre. Skjønner ikke hva som har skjedd, for har da ikke tenkt over dette tidligere... Anonymkode: fa7e1...8eb 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2020 #167 Del Skrevet 22. desember 2020 Det er et underlig program det der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #168 Del Skrevet 22. desember 2020 Scoop skrev (4 timer siden): Dette er den kleineste sesongen jeg har sett. Ronny som gråt i kor med de to frierne tok kaka. Burde vunnet pris for årets kleineste tv-øyeblikk! Og han som sendte frierne inn en etter en til foreldrene.. jeg har ikke ord. Klippingen dette året gjør det absolutt ikke noe bedre, og heller ikke spørsmålene frierne tydeligvis får fra noen bak kamera. Hvorfor ser jeg på dette.. Ja, det var i overkant! Dette er jo dating, og skulle man grått slik over alle man ikke fikk i dating, da hadde det blitt noen bøtter med tårer🤣 De to unge gutta virker mer nede på jorda i dette enn Ronny, faktisk. Og helt greit at Christoffer lot foreldrene hilse på, de bor jo ved siden av hverandre og jobber sammen. og så håper jeg at Trine velger han eldste! Han er best synes jeg. Han yngste virker litt barnslig, og er søt men jeg tror ikke han passer til Trine. Men realistisk sett velger hun vel kanskje ingen av dem.... Anonymkode: e267a...da3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 22. desember 2020 #169 Del Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja, det var i overkant! Dette er jo dating, og skulle man grått slik over alle man ikke fikk i dating, da hadde det blitt noen bøtter med tårer🤣 De to unge gutta virker mer nede på jorda i dette enn Ronny, faktisk. Og helt greit at Christoffer lot foreldrene hilse på, de bor jo ved siden av hverandre og jobber sammen. og så håper jeg at Trine velger han eldste! Han er best synes jeg. Han yngste virker litt barnslig, og er søt men jeg tror ikke han passer til Trine. Men realistisk sett velger hun vel kanskje ingen av dem.... Anonymkode: e267a...da3 Men det hadde jo vært mer naturlig å heller møtes alle sammen samtidig for å spise middag etc. Å sende dem inn en etter en som til et jobbintervju var bare merkelig og kleint. Men det er jo for så vidt hele serien også, så.. Tar jo i tillegg av med disse "konkurransene" i år, han trønderen som skulle se hvem som så best ut i bikini og hvem som kunne løfte tyngst? Altså.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 22. desember 2020 #170 Del Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjenner at den klippingen i årets sesong er så utrolig irriterende! Det er så dårlig filmet og klippet at samboeren min nesten ikke gidder å se lengre. Skjønner ikke hva som har skjedd, for har da ikke tenkt over dette tidligere... Anonymkode: fa7e1...8eb Jeg er så enig! Skulle tro det hadde satt bort årets klipping til noen fra arbeidsuken på ungdomsskolen, helt krise!🤯 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 22. desember 2020 #171 Del Skrevet 22. desember 2020 Scoop skrev (1 time siden): Men det hadde jo vært mer naturlig å heller møtes alle sammen samtidig for å spise middag etc. Å sende dem inn en etter en som til et jobbintervju var bare merkelig og kleint. Men det er jo for så vidt hele serien også, så.. Tar jo i tillegg av med disse "konkurransene" i år, han trønderen som skulle se hvem som så best ut i bikini og hvem som kunne løfte tyngst? Altså.. Haha, det er så mye rart i år 😂 Både foreldreavhøret og konkurransene har vært supersært. Noe av det rareste jeg har sett til nå er imidlertid den seansen der Ronny sitter og holder rundt og trøster begge damene samtidig, etter hun tredje har reist. Da måtte jeg faktisk snu meg bort litt. Hva vaaaar det 😳 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #172 Del Skrevet 22. desember 2020 Scoop skrev (3 timer siden): Men det hadde jo vært mer naturlig å heller møtes alle sammen samtidig for å spise middag etc. Å sende dem inn en etter en som til et jobbintervju var bare merkelig og kleint. Men det er jo for så vidt hele serien også, så.. Tar jo i tillegg av med disse "konkurransene" i år, han trønderen som skulle se hvem som så best ut i bikini og hvem som kunne løfte tyngst? Altså.. Tror ikke poenget med disse aktivitetene var «konkurranse», vil heller tro at det er naturlig for han å ta de med på ting han liker å gjøre.. Er vel sånn man blir bedre kjent😊 Anonymkode: 1f993...bde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #173 Del Skrevet 22. desember 2020 Så bare for meg at de hadde trekant hos Ronny etter at kamera var slått av. 🤣 Anonymkode: 44f5f...c46 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #174 Del Skrevet 28. desember 2020 Vet at det ikke er finale i dag men hvem tror dere bøndene velger til slutt? Ronny og Camilla er vel bankers Andreas og hun fra Vestfold tror jeg (Linn?) Christoffer og Hanne, eller Ingrid Eline, litt usikker der Trine og Olav Anonymkode: ff1b8...74d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #175 Del Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet at det ikke er finale i dag men hvem tror dere bøndene velger til slutt? Ronny og Camilla er vel bankers Andreas og hun fra Vestfold tror jeg (Linn?) Christoffer og Hanne, eller Ingrid Eline, litt usikker der Trine og Olav Anonymkode: ff1b8...74d Jeg tror Ronny og Olivia og Trine og Olav ( evt at hun ikke velger noen) Christoffer har jeg ikke trua på, han gir ikke nok av seg sjøl og ender i vennesonen. Andreas vet jeg ikke, han finner noen men vet ikke hvem Anonymkode: b582a...6e5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #176 Del Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vet at det ikke er finale i dag men hvem tror dere bøndene velger til slutt? Ronny og Camilla er vel bankers Andreas og hun fra Vestfold tror jeg (Linn?) Christoffer og Hanne, eller Ingrid Eline, litt usikker der Trine og Olav Anonymkode: ff1b8...74d Har ikke Andreas bare trønderjenter igjen?🤔 Jeg holder en knapp på Karla der jeg. Christoffer aner jeg ikke, han er ikke akkurat frampå. Har en feeling på Ingri Eline der da, men det er mest for at hun er så sjarmerende og søt. Anonymkode: 837eb...330 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #177 Del Skrevet 28. desember 2020 Jeg håper Ronny velger Olivia. Camilla har gått rundt og trodd hun skal bli valgt siden dag 1. Og jeg synes det er kult at olivia går i fotballdrakt. Anonymkode: b8dfd...bf7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #178 Del Skrevet 28. desember 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Og jeg synes det er kult at olivia går i fotballdrakt. Dine seksuelle preferanser kan du holde for deg selv! Anonymkode: c13ae...377 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #179 Del Skrevet 28. desember 2020 For en gjeng bønder det er i år. Herregud. Han Christoffer, vil han ha kjæreste eller? Virker ikke sånn. Og Trine, hun vil jo heller ikke ha noen av de to (skjønner henne godt). Ronny som sitter med en dame i hver armkrok og sipper over at en tredje er sendt hjem. For noe sprøyt. Anonymkode: c80b7...23e 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 28. desember 2020 #180 Del Skrevet 28. desember 2020 Årets sesong er bare sååå merkelig. Ronny virket sprudlende i introvideoene, nå er han bare slitsom og påtatt. Redd han kan bli klein i hverdagen. Håper det kommer av at stemningen generelt har vært klein der på gården i det siste. Trine... He-re-gud. Kan stemningen bli kleinere enn når han drar fram munnharpa? Ser dere andre foretrekker Olav, jeg går for trønderen. Han har humør! Men kjemien er vel ikke all verden. Tipper hun står fram i Dagbladet med ny type så fort serien er over for jeg kan ikke se at hun ender opp med noen av dem. Jeg tror Andreas ender opp med Bodil. Og Christoffer friendzoner alle og er fortsatt singel... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå