Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2020.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men Ronny, for en fyr! 🥰 Et funn for TV, skikkelig god på å prate med folk. Voksent gjort å snakke på tomannshånd med de han sender hjem. 
Ser også ut som han hadde tenkt ut på forhånd hva han skulle snakke om på speed-datene, det var ikke noe nøling og stille, kleine øyeblikkk som med de ungguttene. 

Er også forelska i dialekten til ho på Vågå. 😍 Spent på hvor langt kåfjordingen kommer der, han virker ikke beskjeden ihvertfall. 

Anonymkode: 44f5f...c46

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La oss være ærlige. De frierne Trine fikk. Hun er en ei jente fra landet, men hun er søt og sjarmerende, og kan å føre en samtale. 

Og hun fikk en haug med overvektige menn. Jeg sier ikke at det i seg selv er noe negativt, men når menn 20+ virker så utrente og normalt spreke, så blir man skeptisk. Og de kunne ikke konversere heller. Et par av de hadde litt sjarm, så håper at Trine kan få trimmet de litt på gården ;) Det er ikke sunt å være såpass immobil og overvektig når du er 20 år, og de gutta er biologisk i sin beste tid, og kan endre kropp ganske lett. Men verre med det sosiale. Der var det vel kanskje bare to-tre som har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Malika skrev:

La oss være ærlige. De frierne Trine fikk. Hun er en ei jente fra landet, men hun er søt og sjarmerende, og kan å føre en samtale. 

Og hun fikk en haug med overvektige menn. Jeg sier ikke at det i seg selv er noe negativt, men når menn 20+ virker så utrente og normalt spreke, så blir man skeptisk. Og de kunne ikke konversere heller. Et par av de hadde litt sjarm, så håper at Trine kan få trimmet de litt på gården ;) Det er ikke sunt å være såpass immobil og overvektig når du er 20 år, og de gutta er biologisk i sin beste tid, og kan endre kropp ganske lett. Men verre med det sosiale. Der var det vel kanskje bare to-tre som har det.

Huff enig! Stakkars jente. Skjønner godt at hun hadde lyst å avbryte hele greia. Den mest «normale» frieren hennes var den yngste. Blir rett og slett dårlig, av å se på hvor mye hun lider, og må ta seg i sammen. Føler så med henne. Tviler på at hun finner noe kjæreste i de gutta der. En positiv ting med deltakelsen hennes der, er at hun sikkert får et drøss med tilbud, fra karer som forhåpentligvis er litt mer oppegående, nå i etterkant av tv-innspillingen :) 

Anonymkode: 4611f...3a6

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at det er ekte mennesker dette her da, folkens.

Man bør holde seg for god til å rakke ned på andres utseende og væremåte - særlig når det kun baseres på noen få minutters tv-tid?

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Dråpe skrev:

Ikke glem at det er ekte mennesker dette her da, folkens.

Man bør holde seg for god til å rakke ned på andres utseende og væremåte - særlig når det kun baseres på noen få minutters tv-tid?

Ja, jeg vet, det. Men jeg sier noe om de sosiale ferdighetene, og at det ikke er greit å være overvektig i ung alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Malika said:

Trine er sjarmerende, men de tre gutta som kom videre var minst like god på å føre samtalen på speeddaten. Trine satt og flirte for det meste. Ser ikke hva som er galt med journalisten og 21-åringen. Virker som ordentlige og flotte karer. Nordlendingen er kanskje litt mer ''spesiell'' (som faren, for de som fulgte med på Farmen i fjor) men en sjarmerende kar det også.

2 hours ago, Malika said:

Trine er da en kraftig dame selv, så hvorfor fokuserer du på at frierne har noen kg ekstra? Det du skriver, kunne like så godt vært skrevet om Trine.

Anonymkode: c13ae...377

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nordlendingen er kanskje litt mer ''spesiell'' (som faren, for de som fulgte med på Farmen i fjor) 

...faren? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, happygilmore said:

...faren? 

??

Faren til den ene frieren til Trine deltok på Farmen i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2020 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Men Ronny, for en fyr! 🥰 Et funn for TV, skikkelig god på å prate med folk. Voksent gjort å snakke på tomannshånd med de han sender hjem. 
Ser også ut som han hadde tenkt ut på forhånd hva han skulle snakke om på speed-datene, det var ikke noe nøling og stille, kleine øyeblikkk som med de ungguttene. 

Er også forelska i dialekten til ho på Vågå. 😍 Spent på hvor langt kåfjordingen kommer der, han virker ikke beskjeden ihvertfall. 

Han er jo så slitsom og litt for jovial og «service-innstilt» syns jeg😜

Anonymkode: 358a2...cc6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2020 den 2.10, AnonymBruker skrev:

Trine er sjarmerende, men de tre gutta som kom videre var minst like god på å føre samtalen på speeddaten. Trine satt og flirte for det meste. Ser ikke hva som er galt med journalisten og 21-åringen. Virker som ordentlige og flotte karer. Nordlendingen er kanskje litt mer ''spesiell'' (som faren, for de som fulgte med på Farmen i fjor) men en sjarmerende kar det også.

Trine er da en kraftig dame selv, så hvorfor fokuserer du på at frierne har noen kg ekstra? Det du skriver, kunne like så godt vært skrevet om Trine.

Hun er kanskje en kraftig dame men hun har langt fra noe fedme. Flere av disse frierne hennes hadde det og hadde garantert taklet gårdsarbeid dårligere enn en litt lubben person. 

Anonymkode: fe01f...b5a

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

??

Faren til den ene frieren til Trine deltok på Farmen i fjor.

Hvem var denne faren frier til? Eller var faren en av bøndene?

Anonymkode: 65955...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, selvfølgelig måtte det være henne. Husker henne fra God morgen norge 

Anonymkode: 28fd2...edc

Var hun en av frierne til Ronny? Ble ho sendt hjem eller er ho med enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var hun en av frierne til Ronny? Ble ho sendt hjem eller er ho med enda?

Hun er med enda.

Anonymkode: 79792...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2020 den 23.12, Malika skrev:

Og hun fikk en haug med overvektige menn. 

Nå så jeg ikke på det første programmet, men alle disse frierne er det jo bonden som velger ut selv av bilder de får tilsendt? Hvis man har et rundt ansikt med fyldige kinn, så er det nesten garantert at resten av mennesket også er fyldig m.m. Dette kan ikke ha vært en overraskelse og ærlig talt er det ingenting i veien med forskjellige preferanser når det kommer til hva en liker og blir sjarmert av. 
Fikk forståelsen av at hun ble overveldet over så mange menn på en gang. Det er vi mange som hadde funnet vanskelig å håndtere. Vi får håpe at det går seg til etter hvert for henne og frierne. Ta tiden til hjelp, så pleier det å gå greit. 

Anonymkode: e06f7...02c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt matt av han som ikke klarer å skjære opp salat... er det mulig?!

Anonymkode: 0fe6b...18b

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2020 den 2.10):

Hun er kraftig men fit alikevel. De frierne hun fikk var i begynnelsen av 20-årene men i katogori fedme. Men de er unge og kan kvitte seg det fettet. SÆRLIG om de vil de gårdsdreng hos Trine. Og Petter og han journalisten kan få tur hos Trine. Men Jon er for ung og umodem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes at det er litt mistenkelig at Christoffer har blitt filmet såpass lite hittil i sesongen? Han har jo ikke vært med i det hele tatt på to episoder.

Andreas har riktignok ikke vært med på en episode. Alle de andre tror jeg har vært med på hver episode, om jeg husker riktig. 

Kanskje det skjer noe som gjør at de må avbryte innspillingen hos Christoffer? At de rett og slett har lite materiale på ham? Bare spekulasjoner, men synes årets sesong har vært så merkelig. Heldigvis er bøndene veldig koselige og underholdende 

Anonymkode: 79545...c6f

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det bare jeg som synes at det er litt mistenkelig at Christoffer har blitt filmet såpass lite hittil i sesongen? Han har jo ikke vært med i det hele tatt på to episoder.

Andreas har riktignok ikke vært med på en episode. Alle de andre tror jeg har vært med på hver episode, om jeg husker riktig. 

Kanskje det skjer noe som gjør at de må avbryte innspillingen hos Christoffer? At de rett og slett har lite materiale på ham? Bare spekulasjoner, men synes årets sesong har vært så merkelig. Heldigvis er bøndene veldig koselige og underholdende 

Anonymkode: 79545...c6f

Satt akkurat og tenkte på det, men jeg synes det virker som om de har med Andreas og Christoffer i annen hver episode?

Christoffer var jo med forrige gang, da var ikke Andreas med- og omvendt gangen før det. De andre bøndene er med hver gang.

Anonymkode: b1668...f7e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...