Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2020.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trine og Olav har ikke definert seg som noe ENDA 😅 

Anonymkode: 5bdd7...4e5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Trine og Olav har ikke definert seg som noe ENDA 😅 

Anonymkode: 5bdd7...4e5

De er helgavenner. Hva nå det måtte være for et forhistorisk begrep. 😂

Han er skikkelig snodig. Virker hyggelig, men spesiell! 

Anonymkode: c80b7...23e

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en helgavenn? 
Skjønte ikke. Det har vel gått 7 måneder siden innspilling? 
Han virker så avmålt i hvordan han omtalte framtiden i den siste episoden. 

Anonymkode: 68509...6b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er en helgavenn? 
Skjønte ikke. Det har vel gått 7 måneder siden innspilling? 
Han virker så avmålt i hvordan han omtalte framtiden i den siste episoden. 

Anonymkode: 68509...6b6

Helgavenn kan nok beskrives som at de treffes av og til. De bor vel ganske langt fra hverandre. Da blir det besøk en og annen helg eller hvis det er flere fridager sammenhengende , ellers når det er ferie.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arktis skrev (På 25.1.2021 den 20.41):

Trine og Olav! 😍 "Helgavenn" 🤣

Hva vil det si?

Anonymkode: a63dd...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Olav og Trine bør bli kjærester når han drar i 9 timer(?!) for å møte henne

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Olav og Trine bør bli kjærester når han drar i 9 timer(?!) for å møte henne

De er vel kjærester, men de har ikke bestemt seg for å flytte sammen ennå.

Hyggelig det egentlig da, når de bor så langt fra hverandre.

Anonymkode: e267a...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tror de fleste vet med seg selv om noe er liv laga, slik er det blant de jeg kjenner av venner og bekjente. Og hvis du er en person som sliter med å finne ut av følelser så burde du holde deg vekk fra et slikt program. Synes synd på Andreas, han oppførte seg så bra hele programmet og var oppriktig ute etter å finne seg en kjæreste. Han fortjente ikke det Sigrid gjorde mot han. 

Anonymkode: 6d024...dda

Unnskyld meg, men når man først er med på et slikt program og utsetter seg for alt av kamera og tv-produksjon og velger å date i all offentlighet skulle det vel bare mangle at man prøver å se om det kan bli noe, og faktisk gi det et forsøk når man først står i det. Noe annet hadde vel vært dumt? Nå må vi også huske at det er veldig lite vi får se, og ikke helt godt og vite hva som har egentlig har skjedd her. Nå kunne jeg jo også ha tenkt meg og høre hva Sigrid hadde hatt og sagt, i stedet for at Andreas går rett i offerrollen og hun blir direkte stemplet som syndebukken. Slik er det i kjærlighet, det går ikke alltid sånn som en tenker, og det er noe man bør være inneforstått med også før man skal date på tv.

Anonymkode: 1f993...bde

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Unnskyld meg, men når man først er med på et slikt program og utsetter seg for alt av kamera og tv-produksjon og velger å date i all offentlighet skulle det vel bare mangle at man prøver å se om det kan bli noe, og faktisk gi det et forsøk når man først står i det. Noe annet hadde vel vært dumt? Nå må vi også huske at det er veldig lite vi får se, og ikke helt godt og vite hva som har egentlig har skjedd her. Nå kunne jeg jo også ha tenkt meg og høre hva Sigrid hadde hatt og sagt, i stedet for at Andreas går rett i offerrollen og hun blir direkte stemplet som syndebukken. Slik er det i kjærlighet, det går ikke alltid sånn som en tenker, og det er noe man bør være inneforstått med også før man skal date på tv.

Han var ganske så klar på at han ikke klandret henne. Er det å ta offerrollen å bli lei seg?

Anonymkode: e3459...180

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han var ganske så klar på at han ikke klandret henne. Er det å ta offerrollen å bli lei seg?

Anonymkode: e3459...180

Litt satt på spissen da, men du skjønner kanskje hva jeg mener..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sku ønske de også snakket med Sigrid. Rart de ikke gjorde det. Hadde jo vært interessant å høre hennes tanker rundt bruddet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (1 time siden):

Sku ønske de også snakket med Sigrid. Rart de ikke gjorde det. Hadde jo vært interessant å høre hennes tanker rundt bruddet

Jeg tror at hvis Sigrid hadde vært interessert i å fortelle sin side av saken, så hadde hun helt sikkert fått lov til det. Slik har det nå vært før, at begge parter ble intervjuet?

Jeg tror nok at hun er for umoden og at dette forholdet ikke hadde vart så lenge uansett, følelser eller ei. Reagerte på at hun sa, rett etter at han hadde valgt henne, at «hun håpet han ikke hadde mer følelser enn henne for da ble hun så stresset «. Var dette noe han var klar over?  Og når han var hjemme hos henne på besøk, så ville hun overraske han med at broren kom innom. Og hun satt og så på han hele tiden, under besøket, men sa ingenting. Syntes det var merkelig. Og spurte han etterpå; «ble du sjokkert nå?» ja veldig sjokkerende å treffe broren liksom. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som mener at Sigrid ga det en sjanse, kan ta seg en bolle! 

Hun har vist så mange signaler på at hun har vært usikker, men å si hun har prøvd å gi det en sjanse, nei. 

Har sittet å smilet og oppført seg som en ulv i fåreklær, det er tydelig det. Hun har kun blitt med på programmet for fame. Akuratt som Ingri Eline var. 

Gjerne stygt, men tror jeg har et poeng. Synes så synd på andreas, men har finner garantert lykken på ny, og det fortjener han! 

Anonymkode: 3afc6...56a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ung, usikker og rett og slett for umoden til å flytte vekk å fokusere på voksenlivet hun Sigrid. Eneste hun har gjort er å smile. Smile og atter smile. 

Hun var så redd for at han skulle ha sterkere følelser, maken til dumhet. Hadde hun vært forelsket så hadde hun aldri sagt de orda.  Hun fikk sikkert det hun ønsket, nemlig litt fokus i rampelyset. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En brannfakkel......men, jeg synes ikke at 20 år gamle jenter og gutter burde får være med i Jakten på kjærligheten. Det gjelder både bøndene og frierne. Du er så vidt tørr bak øra når du bikker 20. Er sikker på at mange av de "ungdommene" som var med i år ikke har vasket sine egne klær en gang, Da er du ikke klar for å flytte på gård, og plutselig bli voksen over natten. Feks virket det som at Christoffer ville ha en god gammeldags "kjerring" flyttende inn med en gang. Nei, det funker ikke slik!

Anonymkode: b50e4...e89

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg tror at hvis Sigrid hadde vært interessert i å fortelle sin side av saken, så hadde hun helt sikkert fått lov til det. Slik har det nå vært før, at begge parter ble intervjuet?

Jeg tror nok at hun er for umoden og at dette forholdet ikke hadde vart så lenge uansett, følelser eller ei. Reagerte på at hun sa, rett etter at han hadde valgt henne, at «hun håpet han ikke hadde mer følelser enn henne for da ble hun så stresset «. Var dette noe han var klar over?  Og når han var hjemme hos henne på besøk, så ville hun overraske han med at broren kom innom. Og hun satt og så på han hele tiden, under besøket, men sa ingenting. Syntes det var merkelig. Og spurte han etterpå; «ble du sjokkert nå?» ja veldig sjokkerende å treffe broren liksom. 

En må også huske på at dette er klippet og limt slik som TV2 selv vil

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De som mener at Sigrid ga det en sjanse, kan ta seg en bolle! 

Hun har vist så mange signaler på at hun har vært usikker, men å si hun har prøvd å gi det en sjanse, nei. 

Har sittet å smilet og oppført seg som en ulv i fåreklær, det er tydelig det. Hun har kun blitt med på programmet for fame. Akuratt som Ingri Eline var. 

Gjerne stygt, men tror jeg har et poeng. Synes så synd på andreas, men har finner garantert lykken på ny, og det fortjener han! 

Dette. Jeg synes rett og slett det er litt råttent gjort og viser mangel på respekt for bondens tid. JPK er en "once in a lifetime" sjanse for bøndene og selv om programmet naturligvis ikke kommer med en garanti, så bør man trekke seg om man er usikker. Som mange andre fornuftige friere klarte å gjøre. Ja, Andreas sa han hadde valgt Sigrid igjen. Men han hadde ikke valgt henne om det allerede da hadde kommet frem i lyset at hun ikke hadde følelser. 

Jeg synes nå det er høyst merkelig at det tar slutt like etter valget er tatt. Hvorfor ikke være åpen om det en uke før? Skjer det så store endringer i følelseslivet på en uke liksom? Er det jaget etter egoboosten som kommer når det omsider er offisielt at man er nr 1?

Blir det brudd etter et halvt år så ja. Det er sånt som skjer. Det er overhodet ikke uvanlig i JPK-historien. Men da har man i det minste vist at man har prøvd og har hatt oppriktige intensjoner. 

Anonymkode: fe01f...b5a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Dette. Jeg synes rett og slett det er litt råttent gjort og viser mangel på respekt for bondens tid. JPK er en "once in a lifetime" sjanse for bøndene og selv om programmet naturligvis ikke kommer med en garanti, så bør man trekke seg om man er usikker. Som mange andre fornuftige friere klarte å gjøre. Ja, Andreas sa han hadde valgt Sigrid igjen. Men han hadde ikke valgt henne om det allerede da hadde kommet frem i lyset at hun ikke hadde følelser. 

Jeg synes nå det er høyst merkelig at det tar slutt like etter valget er tatt. Hvorfor ikke være åpen om det en uke før? Skjer det så store endringer i følelseslivet på en uke liksom? Er det jaget etter egoboosten som kommer når det omsider er offisielt at man er nr 1?

Blir det brudd etter et halvt år så ja. Det er sånt som skjer. Det er overhodet ikke uvanlig i JPK-historien. Men da har man i det minste vist at man har prøvd og har hatt oppriktige intensjoner. 

Anonymkode: fe01f...b5a

Vi vet vel ikke helt tidsperspektivet her.. er det ikke en del tid som går mellom ferieturen og den siste episoden hvor de snakker om hvordan det har gått?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En brannfakkel......men, jeg synes ikke at 20 år gamle jenter og gutter burde får være med i Jakten på kjærligheten. Det gjelder både bøndene og frierne. Du er så vidt tørr bak øra når du bikker 20. Er sikker på at mange av de "ungdommene" som var med i år ikke har vasket sine egne klær en gang, Da er du ikke klar for å flytte på gård, og plutselig bli voksen over natten. Feks virket det som at Christoffer ville ha en god gammeldags "kjerring" flyttende inn med en gang. Nei, det funker ikke slik!

Anonymkode: b50e4...e89

Jeg er enig. Men for noen av bøndene er deltagelse også god reklame for produktene de selger. 

Anonymkode: 36e1c...74b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...