AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #301 Del Skrevet 7. januar 2021 Kaisamaia skrev (4 timer siden): Så nå er det Ronny og Camilla, Trine og Olav. Hva skjer i neste episode da? Siste valg hos både Christopher og Andreas? Og de andre parene er på norgesferie? Det går så tregt og er så dårlig klippet, men som en annen her sa - det er kanskje litt fint med mange episoder også. 😝 Jeg vet ikke. Men før har det vel alltid programmet vært ferdig på høsten? Eller tar jeg feil nå? Uansett.. Skulle ønske deltakerne hadde fått en sånn "bli ny-dag". Se for dere Camilla med andre briller, annen frisyre og andre klær. 😯 Jeg får så lyst til å gjøre noe når jeg ser henne. 🙉 Hun er jo fin, men tenk så mye penere hun hadde blitt med SMÅ grep. Ja, så kjedelig har årets sesong vært at jeg må begynne å kommentere utseendet... 🙉 Enig. Camilla hadde kledd brunt hår utrolig mye bedre, sannsynligvis er vel det den naturlige hårfargen hennes. Forstår ikke at damer som er så lyshudet vil farge det svart, det gjør dem bare enda blekere og kan lett se sykt ut. Stilen hennes synes jeg stort sett er grei nok, ganske kjedelig men ikke noe direkte galt med den. Men leopardtoppen og altfor korte shorts kan hun kaste 🙈 Anonymkode: ff1b8...74d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 7. januar 2021 #302 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes det er litt komisk at faren til Christoffer viser mer interesse overfor jentene og hva de tenker, enn Christoffer selv. Anonymkode: 1053b...94b Haha, godt poeng!😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 7. januar 2021 #303 Del Skrevet 7. januar 2021 Kaisamaia skrev (6 timer siden): Så nå er det Ronny og Camilla, Trine og Olav. Hva skjer i neste episode da? Siste valg hos både Christopher og Andreas? Og de andre parene er på norgesferie? Det går så tregt og er så dårlig klippet, men som en annen her sa - det er kanskje litt fint med mange episoder også. 😝 Jeg vet ikke. Men før har det vel alltid programmet vært ferdig på høsten? Eller tar jeg feil nå? Uansett.. Skulle ønske deltakerne hadde fått en sånn "bli ny-dag". Se for dere Camilla med andre briller, annen frisyre og andre klær. 😯 Jeg får så lyst til å gjøre noe når jeg ser henne. 🙉 Hun er jo fin, men tenk så mye penere hun hadde blitt med SMÅ grep. Ja, så kjedelig har årets sesong vært at jeg må begynne å kommentere utseendet... 🙉 Tror de andre parene skal hjem til sine friere neste episode, også ferie etterpå? (I Norge forhåpentligvis)! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #304 Del Skrevet 7. januar 2021 Verken Ingri Eline eller noen av de jentene orker nok å være med Christoffer når dette er over. Anonymkode: 082f8...3f7 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #305 Del Skrevet 7. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Verken Ingri Eline eller noen av de jentene orker nok å være med Christoffer når dette er over. Anonymkode: 082f8...3f7 Jeg tror nok Christoffer rett og slett ikke passer godt å være på TV. Tror at når kameraene ikke er der at han kommer til å være mer komfortabel. Det er også veldig tydelig at han kun er interessert i Ingri Eline, og at han også er mest komfortabel rundt henne. Anonymkode: 9108b...e9b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman87 Skrevet 7. januar 2021 #306 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Enig. Camilla hadde kledd brunt hår utrolig mye bedre, sannsynligvis er vel det den naturlige hårfargen hennes. Forstår ikke at damer som er så lyshudet vil farge det svart, det gjør dem bare enda blekere og kan lett se sykt ut. Stilen hennes synes jeg stort sett er grei nok, ganske kjedelig men ikke noe direkte galt med den. Men leopardtoppen og altfor korte shorts kan hun kaste 🙈 Anonymkode: ff1b8...74d Kan gjerne kaste ut den blodharry tungepiercingen sin også 🙈 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #307 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg tror nok Christoffer rett og slett ikke passer godt å være på TV. Tror at når kameraene ikke er der at han kommer til å være mer komfortabel. Det er også veldig tydelig at han kun er interessert i Ingri Eline, og at han også er mest komfortabel rundt henne. Anonymkode: 9108b...e9b Ingri Eline som er så sosial og utadvendt kommer ikke til å være interessert i han lenge. Anonymkode: 082f8...3f7 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #308 Del Skrevet 8. januar 2021 Gumman87 skrev (10 timer siden): Kan gjerne kaste ut den blodharry tungepiercingen sin også 🙈 Du må ikke si "blodharry" her inne. Da er det noen som blir krenket. Jeg gjorde den tappen, og da ble det hyl og skrik 🙈😂 Anonymkode: b50e4...e89 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #309 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må ikke si "blodharry" her inne. Da er det noen som blir krenket. Jeg gjorde den tappen, og da ble det hyl og skrik 🙈😂 Anonymkode: b50e4...e89 *tabben Anonymkode: b50e4...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 8. januar 2021 #310 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Enig. Camilla hadde kledd brunt hår utrolig mye bedre, sannsynligvis er vel det den naturlige hårfargen hennes. Forstår ikke at damer som er så lyshudet vil farge det svart, det gjør dem bare enda blekere og kan lett se sykt ut. Stilen hennes synes jeg stort sett er grei nok, ganske kjedelig men ikke noe direkte galt med den. Men leopardtoppen og altfor korte shorts kan hun kaste 🙈 Anonymkode: ff1b8...74d Mener jeg så sånne tettsittende svarte, myke "slengbukser". 🙉 Ikke sånne som er "in" nå, men typisk 90-tall. Det som er på moten nå er vel også litt av 90-tallet, men hun hadde kun de buksene og ingen gjennomført stil.. Derfor jeg reagerte. 😂 Herregud.. At jeg henger meg opp i dette. 🙉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #311 Del Skrevet 9. januar 2021 Gumman87 skrev (På 7.1.2021 den 21.13): Kan gjerne kaste ut den blodharry tungepiercingen sin også 🙈 Den er jeg enig i! Ho greier jo ikke å prate skikkelig rent pga den. Anonymkode: b582a...6e5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #312 Del Skrevet 11. januar 2021 Olav i kveldens episode 😂😂😂😂 Anonymkode: c13ae...377 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 11. januar 2021 #313 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Olav i kveldens episode 😂😂😂😂 Anonymkode: c13ae...377 Det var rett og slett priceless!😂 Hun tok det bra da, både humor og bein i nesa på den damen der😉 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #314 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Olav i kveldens episode 😂😂😂😂 Anonymkode: c13ae...377 Hva gjør han? 😀 Anonymkode: ff1b8...74d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 11. januar 2021 #315 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva gjør han? 😀 Anonymkode: ff1b8...74d Sier vel indirekte at Trine ikke er slank😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #316 Del Skrevet 11. januar 2021 Twinkle~ skrev (7 minutter siden): Sier vel indirekte at Trine ikke er slank😆 😳😅 Anonymkode: 7cca9...397 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #317 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Olav i kveldens episode 😂😂😂😂 Anonymkode: c13ae...377 Han er så keitete 🙈😂 Er det bare meg eller virker han litt kjedelig? Litt lite humor og selvironi? Skulle ønske han kunne by litt mer på seg selv. Anonymkode: b50e4...e89 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #318 Del Skrevet 11. januar 2021 Christoffer gir meg eksem!! 😫 Anonymkode: b50e4...e89 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #319 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han er så keitete 🙈😂 Er det bare meg eller virker han litt kjedelig? Litt lite humor og selvironi? Skulle ønske han kunne by litt mer på seg selv. Anonymkode: b50e4...e89 Olav er en gammel sjel, virker det som. Det finnes ikke noe vondt i ham og han prøver virkelig, men det er ikke munnharpe, stev og gamle dikt Trine trenger. Kan de ikke bare snakke sammen helt vanlig for å bli kjent? Men det virker som han kjører sin stil uansett. Anonymkode: 0b7bf...439 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #320 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Christoffer gir meg eksem!! 😫 Anonymkode: b50e4...e89 Spoiler Huff, jeg fikk vondt av han i dagens episode. Får håpe det kan ordne seg etter hvert utenfor tv-kameraene. Anonymkode: 68509...6b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå