AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #101 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Satt akkurat og tenkte på det, men jeg synes det virker som om de har med Andreas og Christoffer i annen hver episode? Christoffer var jo med forrige gang, da var ikke Andreas med- og omvendt gangen før det. De andre bøndene er med hver gang. Anonymkode: b1668...f7e Kanskje det? 🤔 Vi får se om Andreas ikke er med på neste episode. Ut ifra tråden her, så ser det ut til at Trine og Ronny er mest "populær", så kanskje de får mest sendetid Anonymkode: 79545...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasse00 Skrevet 24. november 2020 #102 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg er ikke fan av konsepetet, men faen heller... Jeg skulle gjerne ha sendt et frierbrev til Trine😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #103 Del Skrevet 27. november 2020 Sasse00 skrev (På 24.11.2020 den 10.20): Jeg er ikke fan av konsepetet, men faen heller... Jeg skulle gjerne ha sendt et frierbrev til Trine😍 Tipper at du får en date om du skriver til Trine nå. Kan ikke forstå at hun ender opp med noen av frierne, etter et intervju hun ga for litt siden. Anonymkode: ac0b0...808 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #104 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tipper at du får en date om du skriver til Trine nå. Kan ikke forstå at hun ender opp med noen av frierne, etter et intervju hun ga for litt siden. Anonymkode: ac0b0...808 Her er jeg helt enig. De gutta hennes er for tafatte for henne. Hun er garantert singel! Men jeg tror nok hun får litt meldinger etter dette programmet da. Anonymkode: e267a...da3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 30. november 2020 #105 Del Skrevet 30. november 2020 Må si den gården til Christoffer var rimelig strøken og velholdt! Frierne hans har vi jo ikke sett så mye av, ei heller Andreas og hans jenter. Hos Ronny er det litt meh, synes jeg. Men fyren virker liberal, med tanke på å muligens vurdere en 10-barnsmor. Ellers er frierne hans helt ok, men jeg har jo sett klipp at han blir forelsket, og synes jeg ser noen lyse hår i det klippet... Og Karina er vel den eneste blonde. Trine er ei grepa jente! Men tror ikke det blir noe kjærlighet med de tre som er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #106 Del Skrevet 1. desember 2020 Ja, hvor har det blitt av han karen oppi Trøndelag, han var ikke med idag? Ikke forrige gang heller? Hvor har du sett det om Ronny? Anonymkode: 44f5f...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 1. desember 2020 #107 Del Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, hvor har det blitt av han karen oppi Trøndelag, han var ikke med idag? Ikke forrige gang heller? Hvor har du sett det om Ronny? Anonymkode: 44f5f...c46 Ronny var mye med i mandagens episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #108 Del Skrevet 1. desember 2020 Lærte meg et nytt ord i går, da en av frierne til Christoffer flere ganger sa hun var et "kvinnemedmenneske". Kvinnemedmenneske eller medmenneske....jeg lo 😂 Anonymkode: b50e4...e89 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #109 Del Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, hvor har det blitt av han karen oppi Trøndelag, han var ikke med idag? Ikke forrige gang heller? Anonymkode: 44f5f...c46 Kan det rett og slett være sånn at Trines del av programmet snart er ferdig og at de vil fokusere mer på Andreas og Christoffer etter hvert? Hun tok bare med 3 friere til gården, det skal reduseres til to neste mandag og ingen tror vel på ferietur (i den grad det er mulig nå), besøk hos frieren eller noe som kan videreføre en potensiell kjærlighetshistorie der. Av uttalelsene hennes virker det jo som hun helst bare vil bli ferdig med hele greia, og siden det er så åpenbart at her blir det ikke noe, er det like greit å bare gjøre unna hennes historie? Anonymkode: 0b7bf...439 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #110 Del Skrevet 9. desember 2020 Ingen innlegg om denne ukens episode? Hva tror dere om de to frierne som er igjen hos Trine, blir det låååv med en av dem? Jeg liker Ronnys metode når det kommer til å sende folk hjem, at han tar det face to face med den det gjelder. Digger han mer da, må jeg si. For en fin fyr. Anonymkode: 44f5f...c46 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #111 Del Skrevet 9. desember 2020 Syns klippingen i år er så slitsom! Hopper frem og tilbake hele tiden.. Anonymkode: 5229e...1c4 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #112 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 17.47): Kan det rett og slett være sånn at Trines del av programmet snart er ferdig og at de vil fokusere mer på Andreas og Christoffer etter hvert? Hun tok bare med 3 friere til gården, det skal reduseres til to neste mandag og ingen tror vel på ferietur (i den grad det er mulig nå), besøk hos frieren eller noe som kan videreføre en potensiell kjærlighetshistorie der. Av uttalelsene hennes virker det jo som hun helst bare vil bli ferdig med hele greia, og siden det er så åpenbart at her blir det ikke noe, er det like greit å bare gjøre unna hennes historie? Anonymkode: 0b7bf...439 Jeg syns ikke det er så åpenbart jeg.. og hvem var i dusjen på snutten om neste episode? Anonymkode: 5334f...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThathaGabor Skrevet 9. desember 2020 #113 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg syns ikke det er så åpenbart jeg.. og hvem var i dusjen på snutten om neste episode? Anonymkode: 5334f...c92 Det var Petter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #114 Del Skrevet 9. desember 2020 ThathaGabor skrev (1 time siden): Det var Petter. Da håper jeg Olav reiser. Hadde ikke funnet meg i det der. Anonymkode: b50e4...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThathaGabor Skrevet 9. desember 2020 #115 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da håper jeg Olav reiser. Hadde ikke funnet meg i det der. Anonymkode: b50e4...e89 Ja, da er det ikke mye vits å fortsette med deltagelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #116 Del Skrevet 9. desember 2020 Jeg tenker at det kan være at vi blir litt lurt når det gjelder teaser'n om at Trine og trønderen er i dusjen. Kan være de har et eller annet prosjekt på gang, vaske bikkja eller noe. Så jeg venter spent på episoden. Anonymkode: 44f5f...c46 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #117 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at det kan være at vi blir litt lurt når det gjelder teaser'n om at Trine og trønderen er i dusjen. Kan være de har et eller annet prosjekt på gang, vaske bikkja eller noe. Så jeg venter spent på episoden. Anonymkode: 44f5f...c46 Jepp, er nok bare en teaser. Anonymkode: 5334f...c92 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2020 #118 Del Skrevet 9. desember 2020 Jeg følger i alle fall med uansett hvem som ender opp med hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #119 Del Skrevet 9. desember 2020 Håper ikke det er Petter hun ender opp med. Han virker så umoden. Måten han ville få Jens til å se dårlig ut med feks å la han kutte salaten osv. Men synes Olav virker litt for "treig" for henne. Anonymkode: 8f348...903 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #120 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Håper ikke det er Petter hun ender opp med. Han virker så umoden. Måten han ville få Jens til å se dårlig ut med feks å la han kutte salaten osv. Men synes Olav virker litt for "treig" for henne. Anonymkode: 8f348...903 Ja, det er dårlig stil. Gir ikke akkurat inntrykk av en kjempepersonlighet. Anonymkode: 71c4d...dff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå