AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg har vært gjennom mitt første IVF forsøk. Gikk på høy dose med eggmodningshormon. har ALDRI hatt så kraftige menssmerter ... gjør kontinuerlig vondt og Paracet gir ingen effekt Er dette vanlig- eller er det helt tilfeldig ? Anonymkode: 49092...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Del Skrevet 24. oktober 2020 Helt normalt. Opplevde dette selv på mktt forige ivf forsøk. Du kan også oppleve slimhinneklumper som kommer ut som mens. Greit å være forberedt på dette. Selv synes jeg dette var utrolig skummelt Anonymkode: 01b8a...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #3 Del Skrevet 24. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt. Opplevde dette selv på mktt forige ivf forsøk. Du kan også oppleve slimhinneklumper som kommer ut som mens. Greit å være forberedt på dette. Selv synes jeg dette var utrolig skummelt Anonymkode: 01b8a...b67 Takk for svar! Skulle ønske klinikken informerte om det. Synd også det var utrolig skummelt - så veldig glad for å høre at det er normalt... Anonymkode: 49092...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #4 Del Skrevet 24. oktober 2020 Har du hatt innsett? jeg gikk offentlig og syntes også det var alt for lite info om bivirkninger etc.Men noe fikk jeg. Men jeg har aldri fått papirer eller info om slik du har det så jeg ville ringt klinikken. hilsen ei som ble overstimulert og havnet på sykehus. Anonymkode: 194b0...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Del Skrevet 24. oktober 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt innsett? jeg gikk offentlig og syntes også det var alt for lite info om bivirkninger etc.Men noe fikk jeg. Men jeg har aldri fått papirer eller info om slik du har det så jeg ville ringt klinikken. hilsen ei som ble overstimulert og havnet på sykehus. Anonymkode: 194b0...658 Ble satt inn ett egg. Men det festet seg ikke... hvordan utartet overstimulering seg? Anonymkode: 49092...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #6 Del Skrevet 25. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble satt inn ett egg. Men det festet seg ikke... hvordan utartet overstimulering seg? Anonymkode: 49092...b42 Ah...vondt i eggstokkene, altså de ble ikke mindre og holdt seg ømme. vann i buk og lunge/tungt å puste, vektoppgang, større mage som var vond og hard. overstimulering av den typen er sjelden hvis du ikke blir gravid, isåfall så vises symptomene rett etter uttak men går som regel fort over. Skal nevnes at jeg hadde masse magesmerter men det var luft (toK derfor Tabletter mot luft i magen) og utrolig treg mage så tok avføringsmiddel. Anonymkode: 194b0...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #7 Del Skrevet 25. oktober 2020 Går også gjennom første forsøk nå, og har tenkt på at en evt mens kan bli smertefull. Fint du tok opp dette, kan bare stålsette meg 🙈 Anonymkode: 6c528...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #8 Del Skrevet 25. oktober 2020 Så trist at det ikke festet seg 💔 Kanskje Ibux kan hjelpe? Hvis du vet at du ikke er gravid så er det ikke noe i veien med å ta Ibux. Nsaids er ofte bedre for menssmerter. Håper du føler deg bedre snart. Anonymkode: 83c69...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #9 Del Skrevet 26. oktober 2020 På 25.10.2020 den 20.32, AnonymBruker skrev: Går også gjennom første forsøk nå, og har tenkt på at en evt mens kan bli smertefull. Fint du tok opp dette, kan bare stålsette meg 🙈 Anonymkode: 6c528...cc4 Vi krysser fingrene for at spiren fester seg og at du slipper Anonymkode: 49092...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå