Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Til menn. Kler jeg glattbarbert eller trimmet mus best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trimmet er absolutt best!

Anonymkode: e66b3...c40

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glattbarbert. Hår har ikke noe på tissen å gjøre hos noen. 

Anonymkode: 918e0...349

Dust

Anonymkode: 4faf1...536

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hår på musa var kanskje noe huleboere hadde bruk for. Hvilken funksjon har liksom musehår i vårt moderne samfunn?? 

Anonymkode: 6d619...b92

Dere nobrainers har gått glipp av noe vesentlig, noe som har med sex å gjøre...

Anonymkode: 4faf1...536

• Liker 8
Skrevet
10 timer siden, Badbunny skrev:

Hvordan vet man hva du kler hvis man ikke vet hvordan du ser ut? Jeg har alltid glattbarbert

Alle kler glattbarbert best.

Anonymkode: 76efc...9a2

• Liker 4
Skrevet

M47 her. Singel uten sexpartner og lar det derfor gro, men barberer det vekk av og til. Har jeg sexpartner liker jeg også å være glattbarbert, men kan la det gro dersom hun syns det er best.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle kler glattbarbert best.

Anonymkode: 76efc...9a2

Feil, bare feil.

Anonymkode: e66b3...c40

• Liker 14
Skrevet

Glattbarberte ser for meg ut som barn der nede. 

Anonymkode: 535fe...088

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, Traktorkusken skrev:

«Kjønnshår beskytter den følsomme huden i underlivet mot friksjon og har en egen hygienisk funksjon - det hindrer bakterier å komme inn i skjeden.»

Blablablabla. Jeg har hørt dette så mange ganger. Og alle kvinner som skal gå ut og si: Det er faktisk da man får den mest freshe musa. RIGHT. Det er derfor alle jenter jeg har vært borti har luktet mer der nede når de har hatt hår kontra uten hår? 

ALLE jenter med hår har luktet mer enn de uten, og da snakker jeg ikke om vanlig fitteflukt , for den skal ikke være så ille. Det er ikke slik at jeg har kastet opp og etter å ha slikket en stund så har det blitt litt bedre. But still. Uten hår er best. Estetisk og mtp. lukt

Anonymkode: 8b153...9e8

• Liker 2
Skrevet (endret)

Full busk hindrer slikkingen etter min mening, så de får gjerne ha busken der hvis de ikke vil slikkes... Jeg foretrekker vokset for deilig hudkontakt, men selv om det stikker litt etter et par uker er jeg fornøyd...

Kan jo sammenlignes med en mann med helskjegg, det kjennes sikkert lite å bli kysset på skjegget?

De røde nuppene kommer av at barberbladet er blitt sløvt og inneholder bakterier, ellers kan det være at man bruker shampoo eller såpe i stedenfor barberskum... og det er en stor fordel å massere hårbunnen med rent varmt vann før det skal barberes😊

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stripe er så harry..... 

Anonymkode: 59d93...9ee

Det er veldig 90 talls 😄

Anonymkode: 80460...f53

Skrevet

De er mange meninger om hvordan damer bør se ut nedentil, med ganske mange begrunnelser, ser jeg.  Jeg an bli tent av å se bilde av naken dame med hår på musa.  Uansett hårfarge. Glatt synes jeg ikke er sexy.  

Anonymkode: 7c3c3...c20

• Liker 7
Skrevet
På 24.10.2020 den 17.35, AnonymBruker skrev:

Hår på musa var kanskje noe huleboere hadde bruk for. Hvilken funksjon har liksom musehår i vårt moderne samfunn?? 

Anonymkode: 6d619...b92

Forhindrer at bakterier kommer i skjeden og bidrar til et godt miljø i underlivet. Jeg kan ikke være glattbarbert, da får jeg sopp og bakteriell vaginose ganske så kjapt. 

Anonymkode: 8e549...f17

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
På 24.10.2020 den 17.24, AnonymBruker skrev:

Det var bastant!

Anonymkode: 14abe...192

Og dundrende feil i tillegg:-)

Anonymkode: 2c3fc...f7c

• Liker 2
Skrevet
På 25.10.2020 den 1.19, Pingvinen skrev:

Har tydeligvis en funksjon hos meg. Tar jeg alt får jeg plager i underlivet. Prøvd alle råd, men blir sår og nuppete. Og får mye mer utflod og veldig kløe. Lar jeg det være igjen hår, slipper jeg plager. Så for meg er valget enkelt. Stusser og har ikke mye, men tar ikke alt mer. 

Samme hos meg også, jeg får problemer med plager hvis jeg barberer (og ja, jeg har hatt det glattbarbert over flere år en gang). Blir ikke sår, men får mer utflod og det klør, blir fort ubalanse i "systemet". Med hår (stusser, og har heller ikke mye) gjør at jeg slipper plager. 

Anonymkode: 64bd4...f87

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

På 24.10.2020 den 18.25, Theo_1 skrev:

Kanskje litt dun, men helst glatt ❤️

Æsj, dun på kjønnsorganet? Det er det vel bare prepubertale barn som har.

Anonymkode: 87f09...64e

• Liker 5
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker helt klart hår fremfor glattbarbert, på begge kjønn. 

Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor det ble så normalt og akseptert, og faktisk forventet, å være glattbarbert. Jeg barberte selv da jeg var yngre, fordi jeg trodde at det å ha hår ikke engang var et alternativ. Heldigvis stemmer jo ikke dette, og jeg tror heldigvis at denne trenden er på god vei ut igjen nå. Estetisk sett mener jeg det er mye mer kledelig og sexy med hår enn uten, så de siste 5 årene (fra jeg var ca. 20) har jeg kun trimmet etter behov. Jeg synes også at hår gir mye mer følelse der nede, i tillegg til at jeg ikke har slitt med irritert/kløende hud, som jeg ser mange som glattbarer seg sliter med.

Hår er hot, og det gror der nede av en grunn (selv om enkelte liker å benekte det lol). 

• Liker 12
Skrevet
På 25.10.2020 den 2.50, AnonymBruker skrev:

Blablablabla. Jeg har hørt dette så mange ganger. Og alle kvinner som skal gå ut og si: Det er faktisk da man får den mest freshe musa. RIGHT. Det er derfor alle jenter jeg har vært borti har luktet mer der nede når de har hatt hår kontra uten hår? 

ALLE jenter med hår har luktet mer enn de uten, og da snakker jeg ikke om vanlig fitteflukt , for den skal ikke være så ille. Det er ikke slik at jeg har kastet opp og etter å ha slikket en stund så har det blitt litt bedre. But still. Uten hår er best. Estetisk og mtp. lukt

Anonymkode: 8b153...9e8

Virker som du har vært med litt uhygeniske damer? Eventuelt at de har hatt bakteriell vaginose, for det lukter helt jævlig.

Hår fører ikke til at lukten der nede blir verre enn om man barer seg, snarere tvert imot.

• Liker 11
Skrevet

Det e sexy med barbert kvinnekjønn. Jeg tenner på det. Selv er jeg barbert rundt pikken for tiden.

• Liker 1
Skrevet

Glatt trumfer alt annet med at det er mest sexy og desidert penest.

Skrevet
På 25.10.2020 den 7.32, AnonymBruker skrev:

Det er veldig 90 talls 😄

Anonymkode: 80460...f53

Da henger jeg tilbake i tid 🙈 

Jeg vokser meg men beholder en stripe. Er det nesten ingen som gjør det lenger? Er det liksom alt eller ingenting? 🤷‍♀️ Jeg synes der er litt sexy med litt hår som en stripe  (som jeg trimmer) 

Anonymkode: c7c20...a80

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...