Gå til innhold

Til menn. Kler jeg glattbarbert eller trimmet mus best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brunello
På 25.10.2020 den 2.50, AnonymBruker skrev:

Blablablabla. Jeg har hørt dette så mange ganger. Og alle kvinner som skal gå ut og si: Det er faktisk da man får den mest freshe musa. RIGHT. Det er derfor alle jenter jeg har vært borti har luktet mer der nede når de har hatt hår kontra uten hår? 

ALLE jenter med hår har luktet mer enn de uten, og da snakker jeg ikke om vanlig fitteflukt , for den skal ikke være så ille. Det er ikke slik at jeg har kastet opp og etter å ha slikket en stund så har det blitt litt bedre. But still. Uten hår er best. Estetisk og mtp. lukt

Anonymkode: 8b153...9e8

Barbert medfører mer sopp i underlivet. Det er i alle fall ikke spesielt sexy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

stan

Litt trimmet er greit, det er litt ugreit med masse kjønnshår mellom tennene. Men det er smak og lukt som er det viktigste, utseende på kjønnet er lite viktig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja takk begge deler. 
kommer helt ann på resten av kroppen til vedkommende. 

Anonymkode: 96dff...476

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 time siden, Brunello skrev:

Barbert medfører mer sopp i underlivet. Det er i alle fall ikke spesielt sexy.

Morsomt at du kommer med så utrolig mye piss. Jeg har aldri opplevd det eller dårlig lukt på ei jente med barbert fitte. SÅ godt forsøk. På damer med hår har jeg opplevd dårligere lukt og en sjelden gang SOPP. Godt forsøk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Morsomt at du kommer med så utrolig mye piss. Jeg har aldri opplevd det eller dårlig lukt på ei jente med barbert fitte. SÅ godt forsøk. På damer med hår har jeg opplevd dårligere lukt og en sjelden gang SOPP. Godt forsøk.

Jeg får mye mer utflod når jeg glattbrberer hele musa, det er noen som kan slite med med irritasjon og lukt etterpå hvorfor vet jeg ikke men er fakta. Ikke alle får disse sy,ptomene men noen gjør det.

Anonymkode: dd935...14b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 24.10.2020 den 15.26, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: 4ac9c...207

Hvordan i allverden skal vi vite det når vi ikke ser tissen din ??? Selv har jeg hårløs tiss og trives med det.

Anonymkode: bbbe5...65e

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De med "pent" underliv kler glattbarbert best helt klart, men har man mye overflødig hud etc er det like greit med hår som dekker - men dette er jo en preferanse, og ikke viktig. Hår er jo naturlig, så ingenting galt med det - men syntes kona er mest sexy glatt, for hun har så lekkert kjønn og vil se så mye jeg kan - men hun shaver bare når hun føler for det nå og da, og hun er deilig uansett. Bryr meg ikke om hår på legger/under armer/uderliv etc - folk gjør jo det de vil med egen kropp.

Anonymkode: ff5ec...b79

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 24.10.2020 den 17.35, AnonymBruker skrev:

Hår på musa var kanskje noe huleboere hadde bruk for. Hvilken funksjon har liksom musehår i vårt moderne samfunn?? 

Anonymkode: 6d619...b92

Da bør du lese deg litt opp på kroppens funksjoner.. 

Alt på kroppen er jo der av en grunn og har en hensikt. 

Tilogmed nesehårene har en viktig funksjon

Anonymkode: 7f05f...e16

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pingvinen
På 27.10.2020 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Jeg får mye mer utflod når jeg glattbrberer hele musa, det er noen som kan slite med med irritasjon og lukt etterpå hvorfor vet jeg ikke men er fakta. Ikke alle får disse sy,ptomene men noen gjør det.

Jeg og får mye mer utflod og kløe hvis jeg barberer alt. Så det har jeg sluttet med 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 27.10.2020 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Økt utflod og irritasjon i underlivet er helt normalt i forbindelse med barbering. 

Uten hår jobber underlivet hardere for å beskytte seg mot bakterier o.l., og å øke produksjonen av utflod er en måte for underlivet å kompensere for manglende hår/beskyttelse. I tillegg er håret i underlivet med på å kjøle ned (og eventuelt øke) temperaturen i underlivshuden og bidrar til å absorbere uønsket svette og fukt, som igjen er med på å redusere faren for sopp og andre plager. Huden svetter altså mer uten hår, fordi den blir varmere og uten mulighet for å absorbere svetten. Dette gir bedre levevilkår for uønskede bakterier og bidrar til økt/sterkere lukt.

Underlivshårene inneholder også feromoner, som skilles ut og helt ubevisst er med på å sende ut "sex-signaler" til det motsatte kjønn. 

Så jo, håret i underlivet er der selvfølgelig av en grunn - kroppen vår bruker ikke enorme mengder tid og energi på å tillegge seg egenskaper som er helt unødvendige. 

Anonymkode: 87f09...64e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
På 29.10.2020 den 11.03, AnonymBruker skrev:

Økt utflod og irritasjon i underlivet er helt normalt i forbindelse med barbering. 

Uten hår jobber underlivet hardere for å beskytte seg mot bakterier o.l., og å øke produksjonen av utflod er en måte for underlivet å kompensere for manglende hår/beskyttelse. I tillegg er håret i underlivet med på å kjøle ned (og eventuelt øke) temperaturen i underlivshuden og bidrar til å absorbere uønsket svette og fukt, som igjen er med på å redusere faren for sopp og andre plager. Huden svetter altså mer uten hår, fordi den blir varmere og uten mulighet for å absorbere svetten. Dette gir bedre levevilkår for uønskede bakterier og bidrar til økt/sterkere lukt.

Underlivshårene inneholder også feromoner, som skilles ut og helt ubevisst er med på å sende ut "sex-signaler" til det motsatte kjønn. 

Så jo, håret i underlivet er der selvfølgelig av en grunn - kroppen vår bruker ikke enorme mengder tid og energi på å tillegge seg egenskaper som er helt unødvendige. 

Anonymkode: 87f09...64e

Det er rart at ingen jeg har vært sammen med har hatt problemer med det.  Jeg har faktisk spurt hver og enkelt og, i og med at dette har man diskutert om LENGE. Ingen av de har hatt det problemet. Og min kjæreste, som selv har sagt at hun begynte å barbere seg når hun var 14 år har aldri hatt problemer med det og hun er 25 nå.  

Og det med feromoner , spar meg. Det klarer fint de uten å sørge for og . Jeg har ikke merket noen flere sex signal med ei som har hår enn en som er glatt.  

Jeg sier jo det, jeg har merket mer svett og annen type lukt med ei som er hårete enn en som er glatt. Nice try.

Anonymkode: 7270c...a89

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er rart at ingen jeg har vært sammen med har hatt problemer med det.  Jeg har faktisk spurt hver og enkelt og, i og med at dette har man diskutert om LENGE. Ingen av de har hatt det problemet. Og min kjæreste, som selv har sagt at hun begynte å barbere seg når hun var 14 år har aldri hatt problemer med det og hun er 25 nå.  

Og det med feromoner , spar meg. Det klarer fint de uten å sørge for og . Jeg har ikke merket noen flere sex signal med ei som har hår enn en som er glatt.  

Jeg sier jo det, jeg har merket mer svett og annen type lukt med ei som er hårete enn en som er glatt. Nice try.

Du vet tydeligvis ikke hva sopp er og du er faen meg så mann som det går an å få det (ikke et kompliment), så å forklare deg livets realiteter er det faktisk ingen vits i. Det er bullshit det du skriver om at du har spurt hver enkelt kvinne du har vært sammen med, og du er jaggu naiv om du tror at de svare deg ærlig hele tiden også. For mange kvinner er tilbakevendende soppinfeksjon et faktum når de raker alt håret i underlivet, dette gjelder meg også. Underlivet mitt har det fint og skjeden er lykkelig helt til jeg fjerner alt håret, da begynner kløen og svien og soppen kommer. Soppen jeg får er luktfri og det eneste jeg merker er mye utflod. Uvitende menn hadde trodd jeg var søkkvåt som følge av at jeg er kåt, men nei, det er utflod. Og du er nok en slik mann som hadde trodd jeg bare var kåt - når sannheten er at det er sopp og økt utflod......  

Du latterliggjør bare deg selv. Aksepter at det finnes milliardervis av kvinner i verden og det er faktisk noen som får sopp av å barbere seg selv om de to-tre damene du har pult påstår at de ikke har hatt det. Kvinner er forskjellige selv om du tror at alle kvinnene i verden er akkurat som de du har vært med. Du tydeligvis ikke fitte selv så du har ikke peiling på hvordan det fungerer i den etasjen. Nice try......................

Anonymkode: f1a77...1f2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pingvinen
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får mer utflod, kløe, irritasjon og lukt når jeg er glatt. Mitt underliv trives ikke da. Dette gjelder også noen av mine venninner. Mens andre ikke har problemer ved intimbarbering. Så jeg har hår. Prøvd alle råd, men plagene er ikke verdt det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Pingvinen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Glatt. Trimmet busk er for kjerringer og lesber.

Anonymkode: 073f7...bab

Og så oss som får veldig mye plager ved barbering. Heldigvis nok menn som liker hår og.. Jeg opplyser om dette før sex blir aktuelt. For de plagene barbering av underlivet gir meg er rett og slett ikke verdt det... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
41 minutter siden, Pingvinen skrev:

Og så oss som får veldig mye plager ved barbering. Heldigvis nok menn som liker hår og.. Jeg opplyser om dette før sex blir aktuelt. For de plagene barbering av underlivet gir meg er rett og slett ikke verdt det... 

Ja jeg er en mann som liker at damer har hår

Anonymkode: 7c3c3...c20

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lisa Rowe
På 27.10.2020 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig at du vet mer om kvinners underliv bare fordi du har slikket et par av de? Prøv å leve med en, du! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
11 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Tror du virkelig at du vet mer om kvinners underliv bare fordi du har slikket et par av de? Prøv å leve med en, du! 

Kanskje  han vet mer fordi han er en fitte?😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo ikke sånn at vi kvinner alltid er ærlige og åpne om sånne ting for partneren sin, vi vil jo ikke at partneren skal vite sånne ting og vasker oss bare godt. Dine partnere kan godt ha hatt disse plagene bare dem har vasket det godt og skjult det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...