Gå til innhold

Til menn. Kler jeg glattbarbert eller trimmet mus best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg har har avslørt at det har kommet motstridende svar i denne tråden, akkurat som jeg tenkte . Selv en her over innrømmer at det har kommet motstridende svar.  Jeg vet det, men ingen av de jeg har vært med som har vært barbert har slitt med sopp, det er det som er poenget. Den jenta jeg var med en gang som sleit med sopp hadde hår. Men fittene her mener jo at alle som ikke barberer seg får lettere sopp (som lukter) likevel har INGEN mine barberte elskerinner hatt , og ikke tro at jeg bare har hatt sex med dem en gang i uka. Rart at ingen av de har hatt sopp. Men jeg har kanskje hatt flaks da, som har funnet de mirakelbarberte fittene som ikke har fått sopp .  

Anonymkode: 7270c...a89

Du har ikke hatt flaks du har bare lugget med normale kvinnfolk som vasker seg før dem skal ha sex. noen har ikke fått tid til å gjøre det, det å slylde på at det er fordi hun ikke har barbert seg er rart, og anta at hun har sopp fordi det lukter når hun ikke har vasket seg også. Hvordan kan du vite det. En uvasket vagina kan lukte like stramt som sopp det kommer ann på personen også.

Anonymkode: dd935...14b

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lisa Rowe
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt forsøk. De jeg har pratet med har vært ærlige om at de ikke sliter med det. Og dessuten: Utflod lukter, jeg har vært med en som sleit med utflod og det luktet helt jævlig. Så for den som mener at alle jenter som barberer seg sliter med uflod, ja de lyver. For da er det rart at den lukten har jeg kun opplevd en gang, og vedkommende var ikke en som likte å barbere seg, tvert imot. Og nesen min lyver heller ikke når jeg merker at det LUKTER, og da mener jeg LUKTER av skritt som ikke er barbert kontra de som faktisk barberer meg. Så dere mener at både jentene OG nesa mi lyver. Det lukter renere og bedre av en glattbarbert, uansett hvor mye dere hårete kvinner måtte mene det motsatte. 

Utflod skal ikke lukte vondt. Alt har en viss lukt, men alle jenter lærer seg at utflod som lukter vondt skal tas på alvor, for da er det noe som ikke stemmer nedentil. Jeg barberer meg daglig og jeg sliter ikke med overdreven utflod (fordi utflod er noe enhver kvinne har - vagina er selvrensende og utflod er et resultat av dette), men det finnes mange som gjør. 

Vagina generelt skal ikke lukte vondt, da har man enten sopp, bakteriell vaginose, dårlig hygiene eller noe annet. Jeg barberer meg som sagt, men har perioder hvor jeg går et par uker uten å gjøre det uten at jeg lukter vondt for det om. Jeg er frisk og har god hygiene. 

Det at du erfarer at kvinner med kjønnshår lukter mer er nok ikke noe annet enn en tilfeldighet. Dessuten tviler jeg på at du har slikket nok kvinner med kjønnshår og nok kvinner uten kjønnshår til å utføre en studie og komme med faste påstander slik som du gjør her. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lisa Rowe
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her sier jo dere FITTER litt motstridende ting da. Noen sier det er noe alle får (uavhengig av barbert eller ikke) så fra noen andre: Jeg får utflod hvis jeg barberer meg så derfor barberer jeg meg ikke. Tullete .

Vagina er selvrensende og utflod er et resultat av dette. Noen har lite utflod mens andre har mye. Ting som kan påvirke mengden, konsistensen, fargen og lukten til utflod er f. eks: Hvor du er i syklusen, sopp, bakteriell vaginose, kjønnssykdommer, dårlig hygiene, overdreven vask, barbering og masse masse annet. Det er ikke tullete, det er bare du som har manglende kunnskaper og tror at fordi du har hatt sex med kvinner så vet du mer om deres underliv enn de gjør selv. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pingvinen
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her sier jo dere FITTER litt motstridende ting da. Noen sier det er noe alle får (uavhengig av barbert eller ikke) så fra noen andre: Jeg får utflod hvis jeg barberer meg så derfor barberer jeg meg ikke. Tullete .

Jeg har alltid litt utflod. Men når jeg barberer blir det mye mer. Så mye at det er plagsomt. Og kløe, nupper.. Så mitt underliv har det best med hår. Med hår ingen plager, bare litt normal utflod. Barbert underliv, masse plager. Enkelt valg for meg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bamseklemmer
1 time siden, Lisa Rowe skrev:

Vagina er selvrensende og utflod er et resultat av dette. Noen har lite utflod mens andre har mye. Ting som kan påvirke mengden, konsistensen, fargen og lukten til utflod er f. eks: Hvor du er i syklusen, sopp, bakteriell vaginose, kjønnssykdommer, dårlig hygiene, overdreven vask, barbering og masse masse annet. Det er ikke tullete, det er bare du som har manglende kunnskaper og tror at fordi du har hatt sex med kvinner så vet du mer om deres underliv enn de gjør selv. 

Det er også slik jeg har lært det... Overdrevent vasking i litt redsel for at de skal lukte, er vel kanskje den mest vanlige feilen. Kløe og nupper ved barbering kommer også av feil barberings informasjon... Et sløvt barberblad eller et urenslig barberblad skaper de røde nuppene, fordi man røsker og river for mye på hårsekken... Barberskummet har den virkning i at hårsekken blir bedøvd og mindre sjans for å skjære seg, og det må til en viss grad masseres inn og virke litt før man barberer.

Barberhøvler, sexleketøy inneholder bakterier hvis det er lenge siden det er brukt, tenker man det samme om tannkoster og skjærfjøler så er det lettere å forstå...

Det er ikke for sammenligning, men for ingenting at slakteren bruker kokende vann når han skolder en gris🤭

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Det er også slik jeg har lært det... Overdrevent vasking i litt redsel for at de skal lukte, er vel kanskje den mest vanlige feilen. Kløe og nupper ved barbering kommer også av feil barberings informasjon... Et sløvt barberblad eller et urenslig barberblad skaper de røde nuppene, fordi man røsker og river for mye på hårsekken... Barberskummet har den virkning i at hårsekken blir bedøvd og mindre sjans for å skjære seg, og det må til en viss grad masseres inn og virke litt før man barberer.

Barberhøvler, sexleketøy inneholder bakterier hvis det er lenge siden det er brukt, tenker man det samme om tannkoster og skjærfjøler så er det lettere å forstå...

Det er ikke for sammenligning, men for ingenting at slakteren bruker kokende vann når han skolder en gris🤭

Jeg har fulgt alle råd, får likevel masse nupper og sår hud. Er nok bare sånn at det er ikke alle som tåler intimbarbering 

Anonymkode: 9bd31...828

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Lisa Rowe
10 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja, det blir ofte sånn. Vond lukt -> Overdreven vasking -> Forverring av vond lukt. Det er en ond sirkel. Det beste er varmt vann, en klut og en liten mengde intimvask. 

Angående sår og nupper så handler det enten om feilinformasjon, slik som du nevner, eller bare sensitiv hud rett og slett. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bamseklemmer
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fulgt alle råd, får likevel masse nupper og sår hud. Er nok bare sånn at det er ikke alle som tåler intimbarbering 

Masserer du hårsekken før barbering også? Har du prøvd å ha kokende vann fra vannkoker når du skyller av barberhøvvelen? Varmtvanntanken kan også inneholde en masse bakterier til info...  Engangshøvler kan jo være best for deg da, men de har som regel ikke et føyelig leddet bladhodet som følger konturene på kroppen. Tror også det er lettere å skjære seg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bamseklemmer
1 minutt siden, Lisa Rowe skrev:

Angående sår og nupper så handler det enten om feilinformasjon, slik som du nevner, eller bare sensitiv hud rett og slett. 

Ja, riktig barbering er veldig viktig, om man får litt nupper i begynnelsen går det som regel over etter noen barberinger og riktig bruk. Gillette har jo mye info om hvordan man skal barbere seg... om skjegget er på haka eller lengre ned spiller forsåvidt ingen rolle🤭

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Masserer du hårsekken før barbering også? Har du prøvd å ha kokende vann fra vannkoker når du skyller av barberhøvvelen? Varmtvanntanken kan også inneholde en masse bakterier til info...  Engangshøvler kan jo være best for deg da, men de har som regel ikke et føyelig leddet bladhodet som følger konturene på kroppen. Tror også det er lettere å skjære seg...

Prøvd alt. Men nå har jeg hår og slipper plagene. Og trives godt sånn. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mannfolket
On 10/24/2020 at 3:35 PM, Badbunny said:

Hvordan vet man hva du kler hvis man ikke vet hvordan du ser ut? Jeg har alltid glattbarbert

Godt poeng, her er det individuelle forskjeller. En glattbarbert mus er flottest hvis kjønnslepper er  velproposjonerte. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mannfolket
On 10/24/2020 at 5:41 PM, AnonymBruker said:

Håper alle menn som skriver glatt her, er glatte selv. Men neppe... 

Anonymkode: 1e3fe...16e

Perfekt når begge er glatte. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 24.10.2020 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Jeg liker en en trimmet busk oppe, eller stripe og resten glattbabert

Stripe?! Haha!!

Når knulla du sist egentlig, på 90-tallet?

Anonymkode: 111f3...305

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stripe?! Haha!!

Når knulla du sist egentlig, på 90-tallet?

Anonymkode: 111f3...305

Hvordan skal underlivet se ut nå da? Jeg har stripe eller trekant, frisert. Resten er vokset og alså glatt.

Anonymkode: c7c20...a80

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal underlivet se ut nå da? Jeg har stripe eller trekant, frisert. Resten er vokset og alså glatt.

Anonymkode: c7c20...a80

Helt fint det.  Synes trekant er aler finest. Men det kommer også an på hvor bred stripa er. Er det bare som en tynn strek, syns jeg ikke det er så fint.  litt sånn at det vises, liksom.

Anonymkode: 7c3c3...c20

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Her trålte jeg inn i tråden vel viten om at det lå bilder! Men det gjorde det ikke! 

Glattbarbert er best. Trimmet er bra. Hårete er NEY. Hår lager også mye lukt fordi det samler opp bakterier og lukter. 

Anonymkode: 18665...048

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her trålte jeg inn i tråden vel viten om at det lå bilder! Men det gjorde det ikke! 

Glattbarbert er best. Trimmet er bra. Hårete er NEY. Hår lager også mye lukt fordi det samler opp bakterier og lukter. 

Da vasker man seg ikke nedentil. Så det er ikke sant. Det samler seg bakterier mellom kjønnslepper om man har hår eller ikke. Hår i seg selv er ikke årsak til mer bakterier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da vasker man seg ikke nedentil. Så det er ikke sant. Det samler seg bakterier mellom kjønnslepper om man har hår eller ikke. Hår i seg selv er ikke årsak til mer bakterier.

Dette bør du google litt. Hår skaper lukt. Du kan jo prøve å barbere deg å se selv. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 24.10.2020 den 15.26, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: 4ac9c...207

Hvis du skal ha ekte menn så litt hår må til.

Hvis du skal ha gutter så barberer du deg.

Enkelt er det.

Anonymkode: 1f7b6...727

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...